Miksi melkein kaikki on nykyään tatuoituja?
Kommentit (64)
Olen ihmetellyt samaa. Nykyään alkaa olla todella harvassa ne, joilla ei ole yhtään tatuointia.
Itse en ottaisi mistään hinnasta.
Ihmiset on lampaita. Tiktokit ja muu syöpä täynnä tatuoituja ääliöitä niin pitäähän sitä sellainen itsekin hommata, ettei putoa muodin kyydistä.
Onhan se niin siistiä käydä 10v. välein parsimassa niiden resoluutiota paremmaksi.
Koska esim kokiksi et pääse, ellei ole vähintään toinen käsivarsi kalsaritatuoitu umpeen.
Musiikki/taidealasta puhumattakaan, siellä pitää lisäksi olla hiukset hassusti leikattu.
Niin, siis kyse on trendikkääksi koetusta asiasta. Rumiahan ne ovat kaikki mutta ihmiset eivät ajattele omilla aivoillaan. Tutkitusti vain 15% tekee näin.
Vierailija kirjoitti:
Onhan ne koviksia. Vähän niin kuin röökaaminen, kovisten touhua.
Riippuu kai mitä kuvia on ja kuinka paljon. Entä jos on ruusuja ja kiltti pääkallo.
Ensimmäisen kuvani 30 vuotta sitten ottaneena tälläiset aloitukset ärsyttävät suunnattomasti.
T. tatuoitu kirjastontäti & isoäiti
Ne pitävät naisia esineellistävät masturbaattorit loitolla. Tiedättehän, nuo oman elämänsä alfat, jotka laskevat naiselle pisteitä.
Mistä syystä olet vankilassa? Ptkäkin kakku?
En tunne ketään tatuoitua. Mitta en siis olekaan vankilassa.
Vierailija kirjoitti:
Onhan se niin siistiä käydä 10v. välein parsimassa niiden resoluutiota paremmaksi.
Jep. Mulla on väritetty leimat noin 10 vuoden välein. Rahaa palanut sikana näihin. En lähtisi tähän enää, jos nyt voisin päättää.
🇺🇦🇮🇱
Tuntuu myös että naisilla on nykyään selvästi enemmän tatuointeja kuin miehillä
Minulla ei ole yhtään tatuointia eikä myöskään tule. Sitä paitsi ne ovat kaikkein karmeimman näköisiä ikääntyneessä, veltossa kropassa.
Se on niin "yksillöllistä"! :D :D:D