älkää enää vastatko tuon 12v tytön ketjuihin!
Ajatellaan me aikuiset tuon tytön puolesta.
Pistää nettiin kuviaan ties kohta mitä muuta. Lasten pitäisi saada olla lapsia tänäkin päivänä.
Nimim. Lapset pois netistä.
Kommentit (33)
Että mielummin pahamieli täältäkin, kuin aikuisen huomiota jota tyttö tarvitsee?! Varmasti vastaan. Kaikki aikuiset on samassa venessä vastuussa nuorista!
Eikö siinä tapauksessa pitäisi tyttöä vähän opastaa netin vaaroista jne.
[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 14:46"]Että mielummin pahamieli täältäkin, kuin aikuisen huomiota jota tyttö tarvitsee?! Varmasti vastaan. Kaikki aikuiset on samassa venessä vastuussa nuorista!
[/quote]
Jep jep. Nettihän on täynnä lapsista vastuussa olevia järkeviä aikuisia.
On todella järkevää opettaa lapsi uskomaan netissä olevia aikuisia. Kyllä kyllä.
Eristetään tyttö piirin ulkopuolelle ja lällätelään, että me ei vastata sulle ja näytetään vielä kieltä päälle!
[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 14:47"]
[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 14:46"]Että mielummin pahamieli täältäkin, kuin aikuisen huomiota jota tyttö tarvitsee?! Varmasti vastaan. Kaikki aikuiset on samassa venessä vastuussa nuorista! [/quote] Jep jep. Nettihän on täynnä lapsista vastuussa olevia järkeviä aikuisia. On todella järkevää opettaa lapsi uskomaan netissä olevia aikuisia. Kyllä kyllä.
[/quote]
Just! Mitä, jos opettaisiin ihan asia päinvastoin?!
[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 14:51"][quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 14:47"]
[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 14:46"]Että mielummin pahamieli täältäkin, kuin aikuisen huomiota jota tyttö tarvitsee?! Varmasti vastaan. Kaikki aikuiset on samassa venessä vastuussa nuorista! [/quote] Jep jep. Nettihän on täynnä lapsista vastuussa olevia järkeviä aikuisia. On todella järkevää opettaa lapsi uskomaan netissä olevia aikuisia. Kyllä kyllä.
[/quote]
Just! Mitä, jos opettaisiin ihan asia päinvastoin?!
[/quote]
No kun 'me' emme ole ainoita netin käyttäjiä. Pitäsiköhän sinullekin opettaa netin vaarat?
[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 14:47"]
[/quote]
Hohhoijaa. Opettaisiinko kuitenkin vastuullista netin käyttöä?! Tuolla on kuitenkin kasvamassa joukko lapsia ja nuoria, joilta se kodin hoiva puuttuu ja he viettävät paljon aikaa netissä. Jokaisen aikuisen pitäisi vähän miettiä mitä netissä kirjoittelee.
Mä olen samaa mieltä. Tuosta äskeisestä kuvasta hänet tunnistaa leikiten. En millään käsitä miksi te vastailette hänelle
[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 14:53"]
[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 14:51"][quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 14:47"] [quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 14:46"]Että mielummin pahamieli täältäkin, kuin aikuisen huomiota jota tyttö tarvitsee?! Varmasti vastaan. Kaikki aikuiset on samassa venessä vastuussa nuorista! [/quote] Jep jep. Nettihän on täynnä lapsista vastuussa olevia järkeviä aikuisia. On todella järkevää opettaa lapsi uskomaan netissä olevia aikuisia. Kyllä kyllä. [/quote] Just! Mitä, jos opettaisiin ihan asia päinvastoin?! [/quote] No kun 'me' emme ole ainoita netin käyttäjiä. Pitäsiköhän sinullekin opettaa netin vaarat?
[/quote]
Noh, eikö juuri se olisi se asia jota tällekin tytölle pitäisi korostaa eikä sulkea yhteisöstä?!
[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 14:53"]
[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 14:51"][quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 14:47"] [quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 14:46"]Että mielummin pahamieli täältäkin, kuin aikuisen huomiota jota tyttö tarvitsee?! Varmasti vastaan. Kaikki aikuiset on samassa venessä vastuussa nuorista! [/quote] Jep jep. Nettihän on täynnä lapsista vastuussa olevia järkeviä aikuisia. On todella järkevää opettaa lapsi uskomaan netissä olevia aikuisia. Kyllä kyllä. [/quote] Just! Mitä, jos opettaisiin ihan asia päinvastoin?! [/quote] No kun 'me' emme ole ainoita netin käyttäjiä. Pitäsiköhän sinullekin opettaa netin vaarat?
[/quote]
Oletko nyt itse tullut kusetetuksi vastaavassa tilanteessa ja nyt hyökkäät hyennanlailla kimppun kompeisoimaan omaa epävarmuuttasi, kun olet itse tullut kusetuksi.
Mielenkiinnolla seuraillen.
-12v tyttö
[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 14:55"]Mä olen samaa mieltä. Tuosta äskeisestä kuvasta hänet tunnistaa leikiten. En millään käsitä miksi te vastailette hänelle
[/quote]
Jep ja kuva on jo tallennettu muutamaan paikkaan :) Mitä laittaa nettiin, niin sitä ei saa sieltä pois.
[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 14:55"][quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 14:53"]
[/quote]
Noh, eikö juuri se olisi se asia jota tällekin tytölle pitäisi korostaa eikä sulkea yhteisöstä?!
[/quote]
Sulkea yhteisöstä?
Aikuisten ihmisten keskustelupalsta tuskin lienee olla sopiva yhteisö lapselle. Täällä on samanlaista settiä välillä kuten känniläisten pöydässä lähipubissa.
[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 15:03"][quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 14:55"]Mä olen samaa mieltä. Tuosta äskeisestä kuvasta hänet tunnistaa leikiten. En millään käsitä miksi te vastailette hänelle
[/quote]
Jep ja kuva on jo tallennettu muutamaan paikkaan :) Mitä laittaa nettiin, niin sitä ei saa sieltä pois.
[/quote]
Tallensitko itse?
No vitut se mikään 12 v on XD jos olisi, niin ei jankuttaisi siitä päivittäin. Ei se niin ihmeellinen ikä ole.
[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 15:05"]No vitut se mikään 12 v on XD jos olisi, niin ei jankuttaisi siitä päivittäin. Ei se niin ihmeellinen ikä ole.
[/quote]
AV-mammat ei vaan usko. Siksi jankkaa.
[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 15:03"][quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 14:55"]Mä olen samaa mieltä. Tuosta äskeisestä kuvasta hänet tunnistaa leikiten. En millään käsitä miksi te vastailette hänelle
[/quote]
[/quote]
Miksi joku pedari haluaisi runkata 12-vuotiaan kasvokuvalle, jossa naama sutattu?
[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 15:08"][quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 15:03"][quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 14:55"]Mä olen samaa mieltä. Tuosta äskeisestä kuvasta hänet tunnistaa leikiten. En millään käsitä miksi te vastailette hänelle
[/quote]
[/quote]
Miksi joku pedari haluaisi runkata 12-vuotiaan kasvokuvalle, jossa naama sutattu?
[/quote]
Koska on pedari.
Minustakaan tämä palsta ei ole sopiva 12-vuotiaan silmille. Täällä on aivan liikaa aloituksia, joista jopa minä, 45-vuotias, menen hämilleni/oksennan/ärsyynnyn/menetän uskoni ihmiskuntaan.
Joten 12-vuotias tyttö, vaikka vaikutatkin fiksulta ja ikäiseksesi kypsältä, tekisit ihan itsellesi palveluksen jos poistuisit täältä vielä muutamaksi vuodeksi.
You got it. Ajattelin samaa.