Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerrostaloasujat: naurettavi asia, josta teille on tultu valittamaan?

Vierailija
07.10.2021 |

Tai josta nimetön naapuri on tehnyt valituksen isännöitsijälle?

Kommentit (153)

Vierailija
101/153 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh huh. Koko ikäni omakotitalo asujana ihmettelen teidän viestejä, että miksi ihmiset keksivät tyhjästä valittamista joiden keksijöistä selkeä enemmistö on mummeleita. Vituttaako näitä, kun omassa nuoruudessaan heitä kohdeltiin kuin paskaa, koska vanhus oli aina arvokkaampi ja nyt kun he ovat itse vanhuksia he kostavat heitä nuoremmille kokemansa vääryyden keksimällä tyhjästä valittamista?🤔

Vierailija
102/153 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mõned naised võivad olla litsid.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/153 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen elämäni asunut kerrostalossa, eikä muita valituksia tule mieleen kuin yksi. "teillä käy todella myöhään vieraita".

Asuttiin miehen kanssa ekassa omassa kämpässä ja tottahan se oli, meille tuli vieraita usein 22.00 ->, kun päästiin kukin töistä ja saatettiin siinä sitten meillä kattella leffoja tai pelata lautapelejä koko yön. Naapuri ei siis niinkään valittanut mistään metelistä, vaan ovikellon soittamisesta myöhään.

Päästiin ymmärrykseen. Otin patterin pois ovikellosta ja ovi jätettiin yöksi auki.

Vierailija
104/153 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisikin valittanut isännöitsijälle, mutta soitti poliisit. Syynä oli ilmeisesti tuolien liikuttaminen, tosin hänen mukaansa minulla oli bileet.

Joopajoo, ei ne turhaan lähettele partioita. Vituuttaako noin pahasti keskeytyneet bileet?

Eihän Häke voi tietää mistä äänet lähtee, kun niille soitetaan bileistä. Kyllä partioita lähetellään milloin mitäkin tarkistamaan.

Vierailija
105/153 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen elämäni asunut kerrostalossa, eikä muita valituksia tule mieleen kuin yksi. "teillä käy todella myöhään vieraita".

Asuttiin miehen kanssa ekassa omassa kämpässä ja tottahan se oli, meille tuli vieraita usein 22.00 ->, kun päästiin kukin töistä ja saatettiin siinä sitten meillä kattella leffoja tai pelata lautapelejä koko yön. Naapuri ei siis niinkään valittanut mistään metelistä, vaan ovikellon soittamisesta myöhään.

Päästiin ymmärrykseen. Otin patterin pois ovikellosta ja ovi jätettiin yöksi auki.

Et oo tosissas. Kuinka uskalsit? Ite olisin sopinut vieraiden kanssa, että pistää saavuttuaan viestin niin menen avaamaan

Vierailija
106/153 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei varsinaisesti tultu valittamaan, mutta pyöräni oli (ilmeisesti) kaatunut naapurin pyörän päälle (pyörävarasto aivan tupaten täynnä) ja tästä kimpaantuneena naapuri oli löysännyt renkaiden pikakiinnitykset. Huomasin asian muutaman kilometrin polkemisen jälkeen, kun liikennevaloissa pyörää siirtäessäni etupyörä tipahti. Aluksi ihmettelin, miten se lukitus voi itsestään irrota, mutta kun toinenkin oli irti, tajusin mistä oli kyse.

Vierailija
107/153 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei varsinaisesti tultu valittamaan, mutta pyöräni oli (ilmeisesti) kaatunut naapurin pyörän päälle (pyörävarasto aivan tupaten täynnä) ja tästä kimpaantuneena naapuri oli löysännyt renkaiden pikakiinnitykset. Huomasin asian muutaman kilometrin polkemisen jälkeen, kun liikennevaloissa pyörää siirtäessäni etupyörä tipahti. Aluksi ihmettelin, miten se lukitus voi itsestään irrota, mutta kun toinenkin oli irti, tajusin mistä oli kyse.

😬

Tiedätkö syyllisen? Toivottavasti pyörä varastossa on kamerat, koska tuohan on rikos! Pahimmillaan tuo olisi voinut johtaa pahaan onnettomuuteen ❗

Vierailija
108/153 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et oo tosissas. Kuinka uskalsit? Ite olisin sopinut vieraiden kanssa, että pistää saavuttuaan viestin niin menen avaamaan

Mietin jo, että mitä uskalsin? Jättää oven auki? Se on vaan tapa, että tervetuloa. Ei ole rakosalla tms. vaan ei lukossa. Kuten nytkin. Meillä ei ole vieläkään ovi lukossa oikeastaan koskaan. Vain kun lähdetään kaikki samaan reissuun.

Näin on menty n. 30 vuotta ja eikä mitään väärää ole tapahtunut. Ja pkseudulla on asuttu.

Vierailija
109/153 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alakerran mummo kerran kyseli hieman tuohtuneen oloisena että olenko koskaan kotona kun ei kuulu koskaan mitään ääniä 🤔

Vierailija
110/153 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

10kg maailman kilteintä koiraani pidettiin pelottavana ja vaarallisena. Koira oli aina hallinnassa rappukäytävässä. Kävin näyttämässä koiraa isännöitsijälle ja hän itsekin totesi että taisi olla ihan kiusantekoa vain. Seuraavaksi samasta koirasta valitettiin sen haukkuvan jatkuvasti, hassua etten itse huomannut asiaa eikä haukunta tarttunut myöskään äänitteisiin. Kyselin naapureilta eivätkä hekään olleet kuulleet haukuntaa, kaikki eivät edes tienneet että minulla oli koira. Yksi naapuri ei avannut ovea, joten oli aika selvää kuka niitä valituksia tehtaili. Hänelle sitten laitoin ystävällisen kirjeen jossa kerroin, ettei isännöitsijää kannata rasittaa turhilla valituksilla jotka eivät tule johtamaan mihinkään :)

Uuteen taloon muuttaessani joku mummeli kiiti paikalle kertomaan kuinka on asunut asunnossa 40 vuotta ja kuinka varaston ovi pitää aina sulkea hiljaa ja rauhassa eikä sen missään nimessä saa antaa mennä omalla painollaan kiinni edes keskellä päivää :D Eikä se edes pamahtanut mitenkään. 

Itse olen joskus laittanut huumorilla höystetyn kirjeen alakerran naapurin seksiäänistä, kerroin heille kuinka huonot äänieristykset talossa oli ja onneksi sen jälkeen sain nukkua ilman että piti kuunnella kiljuntaa :D

Vierailija
111/153 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuton jälkeisenä päivänä naapuri tuli valittamaan, että meiltä kuului ääniä, huonekalujen siirtämistä jne.

Vastasin, että kyllä, me muutimme eilen ja siirsimme huonekalut muuttaessa asuntoon.

Ei päästy keskustelussa etenemään, koska hän jankutti tätä ja minä vain myöntelin, että muuttaessa tulee varmasti ääniä.

Vierailija
112/153 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asun keskellä isoa kerrostaloyhtiötä.

Polttelen höyrystimellä lääkekannabista, joka siis ei aiheuta mitään karsinogeenisia palamisen sivutuotteita, mutta tuoksuu kyllä jonkin verran pilveltä, myös ilmeisesti taloyhtiön huonon ilmanvaihdon kautta muihin huoneistoihin. Sairastan erittäin voimakasta migreeniä ja hoito on palauttanut minut sängyn pohjalta miltei tavalliseksi ihmiseksi ja työelämään.

Ovellani juoksee koko ajan poliisit, koska useampi naapuruston mummo asiasta soittelee, partiotkin tietävät nykyään kenen ovikelloa soittelevat. Lisäksi olen joutunut ottamaan lakimiehen, koska minusta tehtaillaan muka huumeidenkäyttäjänä jatkuvia valituksia. Haltuunottoakin on kertaalleen yritetty, mutta se mitätöitiin taloyhtiön hallinnossa sen jälkeen, kun asian laatu valkeni isännöitsijälle (asun omistamassani osakeasunnossa!). He hallintona kuitenkin pitävät taloyhtiön muiden asukkaiden puolta ja he kohtelevat minua huumeidenkäyttäjänä, en uskalla edes mennä yhtiökokouksiin.

Pihalla minua osoitellaan sormella ja jotkut naapurit eivät edes tervehdi takaisin. Itse olen iloinen henkilö ja mielelläni moikkailen muita.

Autoni on myös laputettu useasti ja poliisille on tehty ilmoituksia, että ajan päihtyneenä. En aja päihtyneenä koskaan metriäkään.

Käsittämätöntä. Talossanne on varmaan sama meininki sellaisia kipu- tai leikkauspotilaita kohtaan, joilla on kipulääkkeeksi reseptillä opioideja. Ihan vastaava homma: lääkkeenä ovat laillisia, muuten laittomia.

Vierailija
113/153 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinkui kaman vetämisestä rapussa. Ei piikittämiswstä mitään ääntä kuulu!

Vierailija
114/153 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapuri valitti että pienikokoinen seinäkoriste "hakkaa" ulkoseinää ja meteli kuuluu heille asti, myöhemmin kuulin että naapurilla oli mt-ongelmia.

Vierailija
115/153 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saisi muka h0måpåk3a heijastaa videotykillä naapuritalon seinään.

Vierailija
116/153 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapuria häiritsi ulkona kuivuvat pyykit, erityisesti alusvaatteita ei olisi saanut kuivata taloyhtiön ulkopyykkinaruilla. En välittänyt valittamisesta, kerran kaikki pikkarit ja rintaliivit oli työnnetty sisään postiluukusta.

Vierailija
117/153 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istuskeltiin taloyhtiön pihakeinussa poikaystävän kanssa ihan rauhassa. Ollaan siis lgbt. Siinä vähän tyydyttelimme toisiamme romanttisesti. Joku homofobinen mummeli valitti isännöitsijälle!

Vierailija
118/153 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yläkerran heppu tuli ovelle ja valitti että meillä porataan seinään ja ääni häiritsee häntä. Ainut että kukaan talossa ei ollut porannut yhtään mitään. Oli vissiin lääkkeet ottamatta. Muutettiin aika pian pois onneksi, oli väliaikainen vuokra-asunto oman talon rakentamisen ajan.

Minulla oli samanlainen alakerran naapuri kerran. Kuuli ääniä meidän asunnosta, ainoa ongelma oli vain, että oltiin oltu viikkokausia silloin pois koko kaupungista...

Vierailija
119/153 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helvetin hoitoon kaikki perkele

Vierailija
120/153 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helvetin hoitoon kaikki perkele

Hyvin sanottu. Mullekin mummeli valittaa, ettei kuule jumalanpalveluksesta vittuakaan, kun luukutun Jeesus räppiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kolme