Mistä nykyää saa naisen?
olen täs miettiny mistä sen naisen löytää? Olen hieman ylipainonen ja mahaa on mutta ruma en ole. Ei vain naiset koskaa kiinnostu musta.
T. allu
Kommentit (349)
Tinderistä. Riippuu tietty, mitä hakee, mutta siellä ne helpoimmat tapaukset ainakin pyörii.
Ei mistään, naiset ovat ihmisiä, eivätkä mitään jaettavaa tavaraa, jota "saa" ja heillä on oma vapaa tahto.
Ei kiinnosta tinder.. oon niin tavallisen näkönen enkä kelpaa noille kaunottarille. en saa sieltä osumia ja poistin sen.
No ennen sain netistä ja baarista.. muttakun nykyää ei kelpaa ja haluaisin löytää oman tyttöystävän jo. Vakituinen työ on ja muutenki elämä tasapainos.
naiset on jotkut sanonu et näytän kivalta ja oon söpö. mutta ei oo naista tai olis kiva löytää nainen, tuntuu etten kelpaa.
No mut saisit ainakin lenkkipolulta, ja siinä samalla pääsisit siitä sun mahan röllykästäs eroon.
En ole kyl hakenut 10 vuotta.. oon seurustellut ennen ja tapaillut naisia nykyää niitä ei vain löydä ja eivät halua nähä.
Vierailija kirjoitti:
No ennen sain netistä ja baarista.. muttakun nykyää ei kelpaa ja haluaisin löytää oman tyttöystävän jo. Vakituinen työ on ja muutenki elämä tasapainos.
Aloita joku harastus. Jos sinusta ei kuntoilemaan ,mene johonkin lukupiiriin.Ala käymään risteilyllä,teaterissa,konserteissa,kahviloissa,kirjastoissa.jne.
No ei tapaa lenkkipolulla.. ei varmaa mistää löydä, kai se on yksin oltava.
No mutta nitähän tulee vastaan kaikkialla. Ehdotat yhteiseloa sadalle, niistä vähintäänkin 1 suostuu. Ne 99 muuta on jotain nirppoja, jotka eivät ymmärrä hyvän päälle ja joiden rukkasista ei kannata masentua ja lannistua..
Näin me naisen kainalossa onnellisina hymyilevät miehet toimitaan
Kyllä mä käyn niissä mutta ei niistä mitää löydä.. ei naisia vain kiinnosta.
Sulla oli 1,25 rivin pituinen teksti ja tiesin jo siitä, että minä en olisi sinulle sopiva nainen.
Kirjoitustyylisi huokuu kouluttamattomuutta ja viestisi sisältö ruikuttavaa toivottomuutta.
Yliopistolta, ammattikorkeakoululta, harrastuksista.. Harrastuksissa vois mahakin pienentyä ja oma fiilis parantua.
Miks ihmees mun pitäs laihduttaa? En ole mikää läski.
Joo en ole koulutettu. Ihan peruskoulun käynyt. Ei ole kallista autoa. Eikä rahaa. Mutta en juo ja on vakituinen työ. Huonoa tuuria kun ei löydy naista.
En tiiä mistä löytää. Pitäs törmätä samanlaiseen naiseen joka ajattelee just samoin kun minä.
No mistä sä niitä ennen olet saanut?