Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miten vihjata baarissa varakkuudesta?

Vierailija
02.12.2014 |

Olen palstaa lukemalla huomannut, että taloudellinen asema on monille naisille tärkeä puolisoa valitessa ja haluaisin baarissa hyvällä maulla tuoda sen esille. Riittääkö kallis puku, hieno kello ja kalliiden juomien nauttiminen?

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
42/52 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee ihan nuoruus mieleen. Pukumiehet tilasivat pullollisia ties minkä vuosikerran Dom Pérignonia pöytään ja kutsuja esitettiin milloin veneilemään Välimerelle ja milloin pitkälle viikonlopulle New Yorkiin. Käyntikortteja tungetiin väkisin käteen mitä hienoimmilla titteleillä, vaikka olisin ollut toisen miehen kanssa treffeillä.

Täytyy sanoa, että mikään ei ollut vastenmielisempää kuin mies, joka ajatteli, että kauniin nuoren naisen voi ostaa rahalla. Yksikin suuttui kun halusin maksaa treffien päätteeksi ravintolalaskun vuorostani. Näin Lontoossa 2000-luvun alussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Showroomista pöytä ja pulloja pöytään niin että juotavaa varmasti riittää kaikille. Sitten vaan korostat että tää on tällanen meijän "peruslauantai"! Johan pyörii tytöt ympärillä.

Vierailija
44/52 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot vaan ronskisti, että massia muuten löytyy. Näytä kännykästä tilisi saldo. Mitä sitä hienovaraisesti vihjailemaan, sellaiset naiset joille asialla on merkitystä, eivät ole hienovaraisia. Älä pliisuile! Seuraavana viikonloppuna kävelet vaan sen "high maintenance" -misukan viereen ja sanot, miten olis, tässä on saldo.

Vierailija
45/52 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 18:09"]

[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 18:00"]

[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 17:57"]

[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 17:45"]

Me tehtiin kavereiden kanssa kerran niin että pistettiin huhu kiertämään baarissa että yksi kaveri on helvetin rikas. Pikkuisen huvitti katsella sitä touhua, kun rupesi nämä kullankaivajat piirittämään :D

Kaikenlaisia muitakin källejä tehdään naisille, hauskaa huvia tylsiin baari-iltoihin.

[/quote]

Tällähän 18v:eet iskee naisia., tuttu juttu. Ei muuta kun feikki raybanit naamalle ja riittävän leso asenne. Samalla kaveri vihjailemaan nartuille, et toi jätkä on vitun rikas... Vuosikymmeniä vanha juttu ja aina menee läpi. Ei perhana, nyt paljastin sen...;D Noh ei ole mulla enää käyttöä.

[/quote]

Yksi huhu mikä pistettiin kaveripiiriissä oli se, että kusetettiin yhdellä kaverilla olevan aivan helvetin iso muna, jättikokoinen. Kyllä siitä kyselyjä kuulema tuli ja moni nainen kiinnostui siitä hevosenmunasta :D

[/quote]

Toi iso muna ei nuoriin naisiin tehoa. Kylläkin puutteessa oleviin keski-ikäisiin hehtovaginaisiin. Niitäkö ajattelit vongata?? ;D

[/quote]

Kyllä se tehoaa, vaikka aika jännää ja hyvin kivuliasta alkuun onkin. Kokemusta on. Nuorena.

Vierailija
46/52 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei haloo kuka oikeesti jossai baarissa haluaa tuoda esille varakkuutensa?? Naiset näkee ilmasia juomia jos se mies ei oo komee.

Vierailija
47/52 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 19:07"]

Hei haloo kuka oikeesti jossai baarissa haluaa tuoda esille varakkuutensa?? Naiset näkee ilmasia juomia jos se mies ei oo komee.

[/quote]

Ei näe jos on kyseessä huomattavan varakas mies, silloin jotkut naiset kyllä näkevät tulevan puolisonsa, ulkonäöstä ja persoonallisuudesta riippumatta. Karu totuus. Nuo naiset on kuitenkin vähemmistö.

Vierailija
48/52 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 17:05"]

Olen palstaa lukemalla huomannut, että taloudellinen asema on monille naisille tärkeä puolisoa valitessa ja haluaisin baarissa hyvällä maulla tuoda sen esille. Riittääkö kallis puku, hieno kello ja kalliiden juomien nauttiminen?

[/quote]

Mä olen varakas mies ja aina kun lähden baariin mä puen kamelinkarvahörhelöillä koristellut tennissukat mun jalkaan. Sellasia ei ole muilla ja niissä on aitoa kultaa olevia pieniä koriste-enkeleitä. Yleensä mä laitan kans aito kultaa olevan mittatilausrolexin mun ranteeseen sillä tavalla, että se näkyy silai vähän sieltä hihan alta.

Mä en tää näitä juttuja missään pervomiälessä, vaan siks että mä haluun olla hyvä keskustelija. Jos mä nimittäin en ole varustautunut tolla rolexilla, niin naiset ei halua keskustella mun kanssa Pantheonin temppelin kolmanneksi vasemman kapiteelin koristejuovien geometrisistä suhteista, mut jos mulla on toi rolex, niin ne sanoo, että mä olen tosi henkevä, sielukas ja silleen niinku avoin ja persoonallinen keskustelija.

Vierailija
49/52 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 18:56"]

Tulee ihan nuoruus mieleen. Pukumiehet tilasivat pullollisia ties minkä vuosikerran Dom Pérignonia pöytään ja kutsuja esitettiin milloin veneilemään Välimerelle ja milloin pitkälle viikonlopulle New Yorkiin. Käyntikortteja tungetiin väkisin käteen mitä hienoimmilla titteleillä, vaikka olisin ollut toisen miehen kanssa treffeillä.

Täytyy sanoa, että mikään ei ollut vastenmielisempää kuin mies, joka ajatteli, että kauniin nuoren naisen voi ostaa rahalla. Yksikin suuttui kun halusin maksaa treffien päätteeksi ravintolalaskun vuorostani. Näin Lontoossa 2000-luvun alussa.

[/quote]

Ja nyt sitten yh:nä av-mammojen palstalla? Ei ole elämä ollut sinullekaan armollinen...

Vierailija
51/52 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 19:28"]

[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 18:56"]

[/quote]

Ja nyt sitten yh:nä av-mammojen palstalla? Ei ole elämä ollut sinullekaan armollinen...

[/quote]

En sentään, elämä on ollut hyvin armollinen. Olen onnellisesti naimisissa suomalaisen normaalituloisen miehen kanssa. Tätä lyytiä ei rahalla ostettu.

Vierailija
52/52 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko aikuisikä mennyt parisuhteessa ja nyt vapaana ajattelin pitää hauskaa yöelämässä. Olen semmoinen normimies. En komea, enkä ruma. Olisi mukava nähdä kuinka paljon markkina-arvo on korkeampi naisten silmissä jos tietävät varakkuudesta. En nyt varsinaisesti vaimoa ajatellut ottaa baarista, mutta jos sopiva löytyy miksei.

ap.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kuusi