miten vihjata baarissa varakkuudesta?
Olen palstaa lukemalla huomannut, että taloudellinen asema on monille naisille tärkeä puolisoa valitessa ja haluaisin baarissa hyvällä maulla tuoda sen esille. Riittääkö kallis puku, hieno kello ja kalliiden juomien nauttiminen?
Kommentit (52)
En ole aiemmin ollut rikas mutta nyt sain yrityskaupassa rahaa ja olisi mielenkiintoista nähdä vaikuttaako raha oikeasti niin paljon naisiin. Olen 29 v mies.
ap.
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 17:52"]
En ole aiemmin ollut rikas mutta nyt sain yrityskaupassa rahaa ja olisi mielenkiintoista nähdä vaikuttaako raha oikeasti niin paljon naisiin. Olen 29 v mies. ap.
[/quote]
Voin kertoa, että vaikuttaa.
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 17:17"]
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 17:05"]
Olen palstaa lukemalla huomannut, että taloudellinen asema on monille naisille tärkeä puolisoa valitessa ja haluaisin baarissa hyvällä maulla tuoda sen esille. Riittääkö kallis puku, hieno kello ja kalliiden juomien nauttiminen?
[/quote]
Jos haluat että sinuun rakastutaan rahojesi (?) tähden, niin sitten. Mutta jos haluat että sinusta välitetään oikeasti, niin älä paljasta asiaa, ennen kuin suhde on vakaalla pohjalla muutenkin.
t. varakkaan isän tytär
[/quote]Suomessa ei ole varakkaita
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 17:45"]
Me tehtiin kavereiden kanssa kerran niin että pistettiin huhu kiertämään baarissa että yksi kaveri on helvetin rikas. Pikkuisen huvitti katsella sitä touhua, kun rupesi nämä kullankaivajat piirittämään :D
Kaikenlaisia muitakin källejä tehdään naisille, hauskaa huvia tylsiin baari-iltoihin.
[/quote]
Tällähän 18v:eet iskee naisia., tuttu juttu. Ei muuta kun feikki raybanit naamalle ja riittävän leso asenne. Samalla kaveri vihjailemaan nartuille, et toi jätkä on vitun rikas... Vuosikymmeniä vanha juttu ja aina menee läpi. Ei perhana, nyt paljastin sen...;D Noh ei ole mulla enää käyttöä.
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 17:57"]
Me tehtiin kavereiden kanssa kerran niin että pistettiin huhu kiertämään baarissa että yksi kaveri on helvetin rikas. Pikkuisen huvitti katsella sitä touhua, kun rupesi nämä kullankaivajat piirittämään :D
Kaikenlaisia muitakin källejä tehdään naisille, hauskaa huvia tylsiin baari-iltoihin.
[/quote]
Tällähän 18v:eet iskee naisia., tuttu juttu. Ei muuta kun feikki raybanit naamalle ja riittävän leso asenne. Samalla kaveri vihjailemaan nartuille, et toi jätkä on vitun rikas... Vuosikymmeniä vanha juttu ja aina menee läpi. Ei perhana, nyt paljastin sen...;D Noh ei ole mulla enää käyttöä.
[/quote]
Yksi huhu mikä pistettiin kaveripiiriissä oli se, että kusetettiin yhdellä kaverilla olevan aivan helvetin iso muna, jättikokoinen. Kyllä siitä kyselyjä kuulema tuli ja moni nainen kiinnostui siitä hevosenmunasta :D
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 17:08"]Ei. Varakas ihminen hakeutuu yleensä automaattisesti kaltaistensa seuraan, vaikka toisella olisi 15 vuotta vanhat verkkarit päällään. Varakkuuden vain oppii aistimaan.
[/quote]
Tämä on kyllä niin sekunda väite. Olen sairaanhoitaja, hyvin varakkaasta suvusta. On todella vaikeaa, jopa äärimmäisen mahdotonta, arvioida henkilön varallisuutta hänen ulkoisen habituksensa perusteella. Siinä voi arvata oikeaan, mutta yhtä varmasti väärin. Sivistynyt puhe tai ruokailutavat eivät takaa varallisuutta.
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 18:04"]
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 17:08"]Ei. Varakas ihminen hakeutuu yleensä automaattisesti kaltaistensa seuraan, vaikka toisella olisi 15 vuotta vanhat verkkarit päällään. Varakkuuden vain oppii aistimaan. [/quote] Tämä on kyllä niin sekunda väite. Olen sairaanhoitaja, hyvin varakkaasta suvusta. On todella vaikeaa, jopa äärimmäisen mahdotonta, arvioida henkilön varallisuutta hänen ulkoisen habituksensa perusteella. Siinä voi arvata oikeaan, mutta yhtä varmasti väärin. Sivistynyt puhe tai ruokailutavat eivät takaa varallisuutta.
[/quote]
Olet ihan oikeassa, minulle on varallisuutta kertynyt. Ette kuitenkaan sitä huomaisi vaatetuksesta ja muutenkin olen pitänyt tiedon rahoista ihan omana tietona, jotkut siitä tietää mutta edes kaikilla kavereilla ei ole hajuakaan että rahaa löytyy.
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 18:00"]
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 17:57"]
[/quote]
[/quote]
Yksi huhu mikä pistettiin kaveripiiriissä oli se, että kusetettiin yhdellä kaverilla olevan aivan helvetin iso muna, jättikokoinen. Kyllä siitä kyselyjä kuulema tuli ja moni nainen kiinnostui siitä hevosenmunasta :D
[/quote]
Toi iso muna ei nuoriin naisiin tehoa. Kylläkin puutteessa oleviin keski-ikäisiin hehtovaginaisiin. Niitäkö ajattelit vongata?? ;D
Pukeudu kalliisiin vaatteisiin & osta pöydällesi tarjotillinen juomia. Kutsu jotain gimmoja pöytääsi.
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 17:26"]
Ei baarissa mitään puolisoa valita.
[/quote]
Moni on löytänyt kumppanin baarista tai yökerhosta ainakin minun tuttavapiirissä. Kumppanin voi löytää mistä vain missä ihmisiä liikkuu.
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 17:52"]
En ole aiemmin ollut rikas mutta nyt sain yrityskaupassa rahaa ja olisi mielenkiintoista nähdä vaikuttaako raha oikeasti niin paljon naisiin. Olen 29 v mies. ap.
[/quote]
Varmasti vaikuttaa, mutta et kai nyt itsekään halua alentua sille tasolle, että sotkeudut kaikkiin tarjolla oleviin kuppaisiin naikkosiin? Niin kivalta kuin se ajatus saattaa kuulostaakin, häpeäisit luultavasti jälkeenpäin viimeistään siinä vaiheessa, kun kohdallesi osuu vaimoainesta oleva laatunainen.
Minä bongasin muutama viikko sitten Ilkka Paanasen Ruoholahden S-Marketissa. Siellä hän kiltisti osteli lapsille jogurttia ja muuta tarvittavaa kotimatkallaan. Kyllä se pisti vähän miettimään, että eikö nuokin saisi rahalla kotiin tilattua, mutta täytyy nostaa hattua ettei raha ole noussut hänellä päähän. Sitä samaa toivoisin sinullekin. Nauti siitä turvasta ja rennosta fiiliksestä minkä se varallisuus tuo, mutta älä anna sen muuttaa itseäsi huonompaan suuntaan.
Tilaa tiskillä isolla rahalla tarjotin täyteen juotavaa. Anna reilu tippi juomanlaskijalle. Pyydä vieressä olevaa naista laittamaan vaihtorahat taskuusi, taskuusi johon olet leikannut reiän. Älä käytä alushousuja. Jos ei mene rikkaus ja pokaus perille, saat ainakin lämmintä kättä.
Tarjoa talon kalleinta skumppaa. Tietysti pullollinen.
Varakkuus ei yksin riitä, vaan oleellista on siihen usein liittyvä rento, luonteva ja tyytyväinen itsevarmuus. Sisäistä se, pukeudu ja esiinny siististi ja tee tarvittaessa jossain välissä hyvällä maulla mutta selkeästi selväksi, että rahaa löytyy. Ehkä tarjoat jonkun kierroksen tai silmää räpäyttämättä kuittaat pöydän laskun, kysyt jos viereisenkin pöydän neidit haluavat samalla tilauksella, vilautat piilossa harkitusti tiskillä ison rullan käteistä tms.
Unohda kellot ja puvut ja metelin pitäminen rahasta. Tyylitöntä ja tuskin toimivaa.
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 18:26"]
Tarjoa talon kalleinta skumppaa. Tietysti pullollinen.
[/quote]
tämä on tehnyt joskus minuun vaikutuksen.
Ihan yksi kysymys, mihin tähtäät tällä aloituksella?
Minulla kaksi kysymystä: 1. Miksi etsit puolisoa baarista? 2. Miksi etsit puolisoa, jolle raha on tärkein kriteeri? Pyydän saada huomauttaa, että se raha on tärkeää vain ihan tietyn tyyppisille naisille, ei missään tapauksessa jokaiselle tai edes enemmistölle. Toisekseen, on naisia, jotka eivät baareissa viihdy. Sanoisin, että parempaa vaimomatskua ovat ne, joita voi bongata ennemmin vaikka kirjastossa tai harrastuksissa kuin baareissa.