miten vihjata baarissa varakkuudesta?
Olen palstaa lukemalla huomannut, että taloudellinen asema on monille naisille tärkeä puolisoa valitessa ja haluaisin baarissa hyvällä maulla tuoda sen esille. Riittääkö kallis puku, hieno kello ja kalliiden juomien nauttiminen?
Kommentit (52)
Heittelemällä seteleitä tanssilattialla
Ei. Varakas ihminen hakeutuu yleensä automaattisesti kaltaistensa seuraan, vaikka toisella olisi 15 vuotta vanhat verkkarit päällään. Varakkuuden vain oppii aistimaan.
Vilauta "vahingossa" baaritiskillä Rolexiasi.
Itse pudotan vahingossa pankkiautomaatti kuitin pöytään
Käytät sitä sun platina amexia viuhkana?
Kyllä se näkyy ja kuuluu, jos sitä on. Ja jos sitä ei ole, niin mikään Rolexin kopio ja vuosikerta-calvadosten tilailu ei tehoa, ellei nainen nyt yli 2 promillen kunnossa ole.
Varmaan juttujen kautta... matkustelin siellä, veneilen tuolla, moottoripyörällä reissasin täällä... tähän tyyliin. Korostamatta mitenkään kauheasti, että rahaa on. Sehän on aika vastenmielinen piirre, jos toinen arvostaa rahaa jotenkin erityisen korkealle. Ei siis siinä rahassa ja varakkuudessa mitään pahaa ole, mutta jos ihminen on rakastunut rahaan, niin arvomaailmassa on jotain pielessä.
Raha antaa vain mahdollisuuden nauttia eritavalla elämästä. Sen voi koittaa tuoda varovasti esiin, että on pystynyt järjestämään oman elämänsä sellaiseen kuntoon mistä itse nauttii. Jos ei itse osaa nauttia elämästään vaikka olisi rahaa, niin se antaa vähän idiootin kuvan. Just nämä kiireiset työstään ja isosta palkastaan suuren numeron tekevät "jupit". Jotka ei sit paljon muuta ehdi tekemään.
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 17:05"]
Olen palstaa lukemalla huomannut, että taloudellinen asema on monille naisille tärkeä puolisoa valitessa ja haluaisin baarissa hyvällä maulla tuoda sen esille. Riittääkö kallis puku, hieno kello ja kalliiden juomien nauttiminen?
[/quote]
Jos haluat että sinuun rakastutaan rahojesi (?) tähden, niin sitten. Mutta jos haluat että sinusta välitetään oikeasti, niin älä paljasta asiaa, ennen kuin suhde on vakaalla pohjalla muutenkin.
t. varakkaan isän tytär
Onneksi olkoon ku on koht hyväksikäyttäjät kimpussa... Kyllä minulle varakkaat miehet drinkkejä baarissa tarjoilee, vaikka en niiltä muuta kun ilmaista juomista halua.. Tyhmiä kun ovat nuo....
Kai sä haluut muijan joka on muunki ku rahan peräs? Ei siis kannata mitää varakkuudesta vihjailla baarissa
Ei baarissa mitään puolisoa valita.
Jos mies jutustelee enimmäkseen itsestään, omaisuudestaan ja matkoistaan, niin joko hän valehtelee tai on öykkäri tai molempia. Joskus heitä voi piruuttaan testata. Jos mies kertoo palanneensa juuri Kilimanjarolta, niin kysypäs että menitkö sinäkin Bujumburan kautta niin kuin minä. Jos hän todellisuudessa onkin käynyt Keravalla pummaamassa äidiltä rahaa, niin aihe vaihtuu vikkelästi.
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 17:08"]
Ei. Varakas ihminen hakeutuu yleensä automaattisesti kaltaistensa seuraan, vaikka toisella olisi 15 vuotta vanhat verkkarit päällään. Varakkuuden vain oppii aistimaan.
[/quote]
Tuo on jossain määrin totta. Luulen että varakkaasta huokuu tiedostamaton rahan tuoma itsevarmuus sillä rahalla saa aina huomiota jaa palvelua. Mutta joka puuttuu vähävaraisesta joka on joutunut aina laskemaan mihin rahat riittävät ja tyytymään aina halvimpaan.
Tiskillä paukkua maksaessasi levittelet vain sitä lompakkoasi "puolihuolimattomasti" niin että (kuka tahansa) vieressä oleva varmasti näkee sen tukon niitä viidensadan euron seteleitä.
Voit hienovaraisesti huudahtaa esim."Ei ole rahasta kiinni!Minä tarjoan!" ja pistät kierroksen koko baarille Sitten lähestyt naista josta olet kiinnostunut, taputtelet komeaa vatsakumpuasi (jos ei ole, hanki) ja toteat "Elintaso näkyy!" Jos ei noilla lämpene naaras kuin naaras niin ei sitten millään.
Vielä tehokkaampana pitäisin konstia jossa ensin juttelet niitä näitä mukavia naisen kanssa. Jos hän vaikuttaa kiinnostuneelta, voit pyytää hänet luoksesi jatkoille. Pyydä häntä esim.seuraavalla lauseella "Hei lähettäiskö meille jatkaan iltaa ja tekemään kaikkea....kivaa? Samalla sujautat naisen käteen pöydän alla esim.500 euroa kuin merkkinä siitä että olet menestyvä ja varakas.Suosio taattu.
Jos sullon riittävästi rahaa saat kenet vaan, sillä jokainen on pohjimmiltaan huora. Tossa edellä tulikin jo kivoja vinkkejä. Muista että liikaa et voi leveillä, jos meinaat aidosta käydä. Mut tässä vähän lisää; muista itsevarma käytös, annat ns. huomaamatta reiluja tippejä yliolkaisesti, kerrot ex-vaimoista ja valitat vitun kovista elareista, joita joudut maksamaan. Mainitset vielä montako milliä kukakin on kyninyt erossa, avioehdosta huolimatta. Heität muka vahingossa jutun pieleen menneestä bisneksestä, mutta muutama milli sinne tai tänne, hah. Ja tietysti kerrot luottamuksellisesti kahden kesken tulevistä bisnessuunnitelmistasi, joilla vasta aiot tehdä ne ISOT rahat. Tämän päälle pistät sivuhuomautuksena, kuinka edelleen romantikkona etsit sitä oikeaa... Ja sen illan pesä taattu. ;)
Ei köyhät mitään kalliita juomia tai vaatteita tunnista, että turhaan niitä ostat. Ja minä en ainakaan juo mitään kuoharia tms vaan bisseä. Terveisin juntti opiskelija nainen.
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 19:28"]
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 18:56"]
Tulee ihan nuoruus mieleen. Pukumiehet tilasivat pullollisia ties minkä vuosikerran Dom Pérignonia pöytään ja kutsuja esitettiin milloin veneilemään Välimerelle ja milloin pitkälle viikonlopulle New Yorkiin. Käyntikortteja tungetiin väkisin käteen mitä hienoimmilla titteleillä, vaikka olisin ollut toisen miehen kanssa treffeillä.
Täytyy sanoa, että mikään ei ollut vastenmielisempää kuin mies, joka ajatteli, että kauniin nuoren naisen voi ostaa rahalla. Yksikin suuttui kun halusin maksaa treffien päätteeksi ravintolalaskun vuorostani. Näin Lontoossa 2000-luvun alussa.
[/quote]
Ja nyt sitten yh:nä av-mammojen palstalla? Ei ole elämä ollut sinullekaan armollinen...
[/quote]
Ihanan katkeraa. Ottaako noin päähän kun joku muu on ollut nuorena nätti ja vientiä riittänyt?