Kummasta lahjasta mieheltäsi aivan rehellisesti ilahtuisit huomenna enemmän: kalliista suklaarasiasta vai hyvästä viinistä (et saisi molempia)?
Miehesi on huomenna odottamassa kotona, kun pääset töistä. On siivoillut, tehnyt ruuan ja käynyt kaupassa. Sanoo, että
A) jälkiruuaksi on ihana ja kaunis suklaarasia ja kahvit
B) ruuan kanssa on viini, josta varmasti pidät
Kumpi ilahduttaisi enemmän pitkän työpäivän jälkeen?
(Jos et tykkää viinistä, niin jokin muu alkoholi viinivaihtoehdon tilalle.)
Kommentit (87)
Vierailija kirjoitti:
Eikö naiset osaa itse ostaa suklaata ja viiniä? Miksi sen miehen niitä pitää tuoda?
Jos mies haluaa ostaa lahjan, niin tapanahan on, että lahjan antaja ostaa ja tuo sen.
Vierailija kirjoitti:
En tykkää mistään alkoholista, mutta en myöskään suklaasta. Jos olisi pakko valita näistä kahdesta niin joku vaalea konvehtityyppinen suklaa voisi mennä, mutta mieluummin ottaisin vaikka vaahtokarkkeja tai toffeeta.
Aika kliseistä olettaa että suklaa ja viini/alkoholi olisi naisille supermahtavaa..
Niinpä. Parempi vain jättää lahja ostamatta, kun nainen saattaa pitää sitä seksisminä tai saada feministisen raivarin jonka seurauksena löytää itsensä ulkoruokinnasta.
En tykkää viinistä enkä oikein sillälailla välitä muustakaan alkoholista, mutta suklaasta tykkään. Tosin mulle on vaikeaa pysyä omissa ihannemitoissani, joten suklaata em viitsi kauheasti syödä. Kokonainen rasia olisi siis liikaa vaikkei se kerralla tietenkään menisi, mutta seuraavien päivien kuluessa kuitenkin tulisi sitten syötyä liikaa sitä. Mieluummin ehkä siis vaikka jokin drinkki ruoan kanssa. Ei toi suklaakaan kyllä huono olisi, mutta ei aivan nappiin menisi sekään. Mieluiten vaan ruoan jälkeen mies jihdattelisi makkariin. Sen jälkeen voitaisiin katsoa vierekkäin vaikka yhtä sarjaa. Olettaen, että lapsille olisi järjestynyt ensimmäistä kertaa ikinä kaikille hoitaja koko illaksi. Todennäköisemmin viimeistään minun tullessani toisin muksut kotiin ja sänkyyn ehdittäisiin jos saadaan kaikki sopivasti pihalle kavereiden kanssa. Sarjaa ei varmaan ehdittäisi katsoa.
Viiniä kiitos. Ikinä ole kyllä tapahtunut että tulen töistä ja ruoka olisi valmiina. Tai edes mies kotona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö naiset osaa itse ostaa suklaata ja viiniä? Miksi sen miehen niitä pitää tuoda?
Et ole yllätyksistä ja hemmottelusta kuullut?
Eikö teillä anneta vaikkapa synttärilahjoja, koska osaa se toinen sen lahjan itsekin ostaa?
Mitä yllätystä tai hemmottelua noissa on? Kai jokaisella on viiniä ja suklaata kotona muutenkin varastossa.
Huomenna ehkä suklaa, kun olen lääkekuurin takia muutaman viikon ilman alkoholia.
Mutta milloin tahansa muulloin se viini, kiitos.
Kumpi vaan on ihana! Kiva että löytyy tuollaisia miehiä vielä.