Kummasta lahjasta mieheltäsi aivan rehellisesti ilahtuisit huomenna enemmän: kalliista suklaarasiasta vai hyvästä viinistä (et saisi molempia)?
Miehesi on huomenna odottamassa kotona, kun pääset töistä. On siivoillut, tehnyt ruuan ja käynyt kaupassa. Sanoo, että
A) jälkiruuaksi on ihana ja kaunis suklaarasia ja kahvit
B) ruuan kanssa on viini, josta varmasti pidät
Kumpi ilahduttaisi enemmän pitkän työpäivän jälkeen?
(Jos et tykkää viinistä, niin jokin muu alkoholi viinivaihtoehdon tilalle.)
Kommentit (87)
Vierailija kirjoitti:
Suklaa, koska olen hyvin tarkka viinien suhteen - itse asiassa suosin kuohujuomia, ja niistäkin vain tiettyjä merkkejä. Vaikea uskoa, että hän osaisi ostaa just oikeaa samppanjaa, mutta melkein kaikki suklaat on hyviä.
Jos sinulla on vain muutama kuohuva mistä tykkäät, niin miten muka miehesi ei niitä tietäisi?
Sehän on ihan tavallista tietää läheisten lempijuomat.
Suklaa, jos se on hyvää, kalliit ei aina ole. Todennäköisempää olis kyllä se että se ois itse loihtinut jonkun erikoishyvän suklaajälkkärin. :))
Suklaa, en juo viiniä tai muuta alkoholia.
Kumpi vaan! Pidän suklaasta ja punaviinistä, ja aina on kivaa jos mies muistaa jotenkin :)
Vierailija kirjoitti:
Suklaarasia, koska olen raskaana.
Sama täällä, mutta silloin kun en ole raskaana niin viini on hyvä.
Suklaa, kaikki alkoholi maistuu p@askalta
Ehkä suklaasta ilahtuisin enemmän. Paha valinta tosin 😄
Viinistä, suklaata mulla on kaapit täynnä omasta takaa.
Suklaa tietenkin. Mies tietää mistä tykkään, ei ostaisi vahingossakaan tummaa suklaata. Eikä tykkää itse, joten mä saisin syödä kaiken! Viiniä emme kumpikaan juuri juo.
Suklaa. En juurikaan juo enää alkoholia, joten ruualle mieluiten kivennäisvettä. Ja suklaan kanssa valkoista teetä.
Hyvä viini.
Ja jälkkäriks olis sitten vaikka omenapiirakka ja vanilijajäätelöä!
Tai juustokakku.
Eniten ilahduttaisi se, että mies olisi kerrankin kotona ja vielä siivonnut ja ruokakin valmiina. En välitä alkoholijuomista enkä suklaasta, joten ihan sama kumpaa olisi. Mies pitää molemmista, joten itseään varten olisi sen viinin tai suklaan joka tapauksessa hankkinut :D
Onpa hankala kysymys! Hyvä viini on ihanaa ja sopii hyvään ateriaan. Suklaa olisi kuitenkin itselleni tavallaan henkilökohtaisempi, juuri minua varten mietitty, sillä mies ei juuri välitä makeasta mutta itse taas söisin suklaata jatkuvasti. Eli varmaan suklaa sitten kuitenkin.
En kummastakaan, epäterveellistä lihottavaa paskaa molemmat.
Ottaisin molemmat vittuiluna koska en juo alkoholia ja suklaalle olen allerginen.
Hyvät kahvit kyllä kelpaisi ja jotain hienompaa leivosta tai väkerrettyä croissanttia tai bagelia kahvin kanssa kyllä kelpaisi.
En käytä alkoholia suolistosairauden takia, joten ehdottomasti suklaa.
Aloituksessa sanottiin että "ruuan kanssa viini, josta varmasti pidät".
Tarkoittaa sitä, että viinivalinta on oikea. Viiniä se samppanjakin on. Miehesi valitsi viinin, josta varmasti pidät.
Mikä tässä on niin vaikeaa?
Sääliksi käy miestäsi, vaikka hän on valinnut varmasti oikean viinin, sinä käännät asian "vaikea uskoa että hän olisi osannut..."
Sulle ei mikään kelpaa!