Kummasta lahjasta mieheltäsi aivan rehellisesti ilahtuisit huomenna enemmän: kalliista suklaarasiasta vai hyvästä viinistä (et saisi molempia)?
Miehesi on huomenna odottamassa kotona, kun pääset töistä. On siivoillut, tehnyt ruuan ja käynyt kaupassa. Sanoo, että
A) jälkiruuaksi on ihana ja kaunis suklaarasia ja kahvit
B) ruuan kanssa on viini, josta varmasti pidät
Kumpi ilahduttaisi enemmän pitkän työpäivän jälkeen?
(Jos et tykkää viinistä, niin jokin muu alkoholi viinivaihtoehdon tilalle.)
Kommentit (87)
Antaisin vaan pimppaa. Siksi siivonnut
En tykkää mistään alkoholista, mutta en myöskään suklaasta. Jos olisi pakko valita näistä kahdesta niin joku vaalea konvehtityyppinen suklaa voisi mennä, mutta mieluummin ottaisin vaikka vaahtokarkkeja tai toffeeta.
Aika kliseistä olettaa että suklaa ja viini/alkoholi olisi naisille supermahtavaa..
Viini, mutta vain jos saan ruokailla yksin, ilman sitä miestä.
No viini! Suklaan se söisi ite kuitenkin..
Alkoholi, tosin ei viiniä. Litran rommi ja kokista ja juodaan puoliksi.
Viinistä. Jääkaapista / pakastimesta löytyy tarvittaessa jotain makeaa kahvin kanssa.
Apua! Toi on vaikea.
Suklaa kohottaa potenssia, joten se :D
Viini.
En pidä suklaasta, enkä syö sitä koskaan.
Aivan sama, ei tapahdu kuitenkaan
Suklaa, koska itse ei tule ostettua kallista suklaata ja haluaisin kokea sen makuelämyksen. Viini maistuu suussani usein melko samalta.
Suklaata mulle kiitos. En välitä alkoholista ylipäätään ja ukko sais itte juoda jos ostaisi.
Joku hauska erikoinen suklaarasia. Koska lempiviinini ovat yleensä hyvin edullisia, en kaipaa parempaa. Mutta suklaastani olen tarkka!
Jos en olisi raskaana, niin ehdottomasti hyvä viini. Rentouttavaa perjantai-illalle.
Suklaa, koska alkoholista tulee migreeni.
Lähinnä suuttuisin mistä tahansa alkoholivaihtoehdosta, joten suklaarasia, todellakin.