Kummasta lahjasta mieheltäsi aivan rehellisesti ilahtuisit huomenna enemmän: kalliista suklaarasiasta vai hyvästä viinistä (et saisi molempia)?
Miehesi on huomenna odottamassa kotona, kun pääset töistä. On siivoillut, tehnyt ruuan ja käynyt kaupassa. Sanoo, että
A) jälkiruuaksi on ihana ja kaunis suklaarasia ja kahvit
B) ruuan kanssa on viini, josta varmasti pidät
Kumpi ilahduttaisi enemmän pitkän työpäivän jälkeen?
(Jos et tykkää viinistä, niin jokin muu alkoholi viinivaihtoehdon tilalle.)
Kommentit (87)
Suklaata koska olen raskaana :) Ei tarvitse olla kallista, kunhan on paljon. Pähkinäsuklaata, popcorn-suklaata...
Viini. Suklaa on pahaa. Aineeton lahja, kuten pitkä ihana hieronta olisi kyllä parempi.
Paras olisi jos olisi siivonnut ja käynyt kaupassa. Ruoka voidaan tilata tai hakea kotiin ja sitten se viini. 10/10.
Viini. Suklaata en syö enkä väkeviä juo. No, snapsi joskus tai rommitoti.
Suklaa todellakin. En käytä alkoholia.
Seksikkäät alusvaatteet puuttui listalta!
Viini, koska en jaksa itse mennä alkoon asti juuri koskaan. Fazerin sinistä nyt saa joka alepasta silloin kun himo iskee.
Kumpi vaan olisi kiva, tykkään molemmista. Ja kun molempiahan saa kaupasta hyvin helposti, niin jos tänään on suklaata, voidaan ensi kerralla ottaa viiniä, tai päinvastoin.
Eikö naiset osaa itse ostaa suklaata ja viiniä? Miksi sen miehen niitä pitää tuoda?
Kumpikin kelpaa. Kumpi vain, tai molemmat. Nam.
Vierailija kirjoitti:
Eikö naiset osaa itse ostaa suklaata ja viiniä? Miksi sen miehen niitä pitää tuoda?
Tässä ei ole kyse siitä, vaan miehestä, joka haluaa hemmotella naistaan. Ajatella, sellaisiakin on.
Vierailija kirjoitti:
Et ole yllätyksistä ja hemmottelusta kuullut?
Eikö teillä anneta vaikkapa synttärilahjoja, koska osaa se toinen sen lahjan itsekin ostaa?
Kumpi vain olisi ihana yllätys. Jos on pakko valita, niin suklaa.
Olemme molemmat semi-terveysnatseja. Kumpikin tuote aiheuttaisi negatiivisia fiiliksiä ja ihmettelisin onko ukkokulta sekoamassa.
Sanon samppanja. Suklaata voin tuoda itse tullessani, mutta samppanjan pitää olla kunnolla jäähdytetty. Kyllähän tuo kaikki siivous ja ruuanlaitto jo riittäisi tuomaan hyvän mielen, mutta samppanja toisi oikean juhlatunnelman.
Suklaa sillä oletuksella, että muuten ei olisi jälkkäriä ollenkaan.
Suklaa, juon harvoin viiniä ja mies ei ollenkaan. Tekee usein ruokaa ja aina aamupalan, kun olen yökylässä. Ihana mies kaikkinensa. 🥰