Mistä tietää että on rakastunut?
Tai rakastaa ihmistä?
Luulen että rakastan erästä henkilöä ja tiedän että hänkin välittää minusta.
Usein miehet osoittaa van sanoja, ei tekoja. Mutta hän näyttää myös niitä tekoja.
Kerroin hänelle jo että minulla on tunteita. Hänestä tuntuu samalta. Mutta nyt luulen että rakastan häntä.
Emme ole yhdessä, haluan vain että hän on onnellinen.
Kommentit (12)
Tule lainaamaan fairya niin asiat selkenee
T. Pekka
Vierailija kirjoitti:
Ei rakkautta ole olemassakaan. Tunnet vain primitiivistä himoa, evoluution jäänne, jonka tarkoitus on tuottaa seuraava sukupolvi.
Ei, tämä ei ole himoa, vaan rakkautta. Ymmärrätkö mitä se tarkoittaa?
Ehkei silloin tule mieleen tulla kysymään asiaa nettipalstalta. Arveluttaako sinua asiassa jokin?
Vierailija kirjoitti:
Ei rakkautta ole olemassakaan. Tunnet vain primitiivistä himoa, evoluution jäänne, jonka tarkoitus on tuottaa seuraava sukupolvi.
Evoluutio on ihmisten keksimä vale ja täysin harhaoppi
Miksi ette ole yhdessä? Etkö halua?
Jos joudut miettimään, luultavasti et ole rakastunut. Se on niin hullu kokemus.
Yleensä paskantaa ensimmäisenä housuun kun tapaa sen oikean, ja sitten ensimmäisten treffien päätteeksi saa yllätykseksiä.
Siitä, että tullessaan jätetyksi, on huojentumisen sijaan päällimmäisenä tunteena tuska.
Miten tän nyt selittäisi?
Rakaustuminen omituinen ilmassa leijuva tunne ja ihan kuin koko maailma hymyilisi sulle samaan aikaan. Kaikki näyttää kauniimmalta, mukaan lukien minä itse. Laulujen sanat hymyilyttää, aurinko hymyilyttää ja ajatus siitä rakkaasta vasta hymyilyttääkin. Ja sitten kun kohdataan, niin kaikki on vielä tuhat kertaa ihanampaa. Mikään ei koskaan ole tuntunut näin hyvältä ja oikealta.
Ensin se rakkaus suuhun tulee, sieltä se valuu tissiin. Siitä se vähitellen siihen paikkaan mistä ne tytöt pissii.
Millä kohtaa nyt olette?