Kummasta lahjasta mieheltäsi aivan rehellisesti ilahtuisit huomenna enemmän: kalliista suklaarasiasta vai hyvästä viinistä (et saisi molempia)?
Miehesi on huomenna odottamassa kotona, kun pääset töistä. On siivoillut, tehnyt ruuan ja käynyt kaupassa. Sanoo, että
A) jälkiruuaksi on ihana ja kaunis suklaarasia ja kahvit
B) ruuan kanssa on viini, josta varmasti pidät
Kumpi ilahduttaisi enemmän pitkän työpäivän jälkeen?
(Jos et tykkää viinistä, niin jokin muu alkoholi viinivaihtoehdon tilalle.)
Kommentit (87)
Tutkimusten mukaan naiset, jotka nauttivat päivittäin suklaata, saavat helpommin orgasmin kuin suklaata syömättömät.
Eli suklaa!
En kummastakaan, koska en oidä suklaasta enkä alkoholista.
Nauttisin mieluiten ihanasta miehestäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tykkää mistään alkoholista, mutta en myöskään suklaasta. Jos olisi pakko valita näistä kahdesta niin joku vaalea konvehtityyppinen suklaa voisi mennä, mutta mieluummin ottaisin vaikka vaahtokarkkeja tai toffeeta.
Aika kliseistä olettaa että suklaa ja viini/alkoholi olisi naisille supermahtavaa..
On myös kuivakoita akkoja, joillei ei kelpaa mikään, kukaan koskaan.
Jep, pakko olla kuivakka akka jos ei JUURI NÄMÄ KAKSI asiaa maistu...
Joillekin ihmisille ottaa todella koville se etteivät kaikki olekaan stereotyyppisiä ryhmänsä edustajia. Ehkä siinä se oma hatara maailmankuva järkkyy ja siksi reaktio on näin voimakkaan tunteellinen.
Minulla on juuri nyt antibiootti- ja masennuslääkitys päällä, joten en juo alkoholia. Suklaa siis minulle. Tosin, ei tartte olla mikään kallis erikoissuklaa, rakastan fazerin suklaita.
Vierailija kirjoitti:
Suklaarasia, koska olen raskaana.
Viiniä tai muuta, kunhan on alkoholia, koska olen raskaana.
Ja jos raskaana joudun olemaan töissä, niin ei se pikku känni haittaa koska ollaan jo viimeisellä kolmanneksella...
Viini. Syön suklaata niin vähän ja harvoin että se päätyisi kuitenkin jollekin muulle.
Ilahtuisin eniten siitä siivotusta kodista. Viini tai suklaa olisi hyvä bonus, ehkä arkena mieluummin suklaa.
Vierailija kirjoitti:
Tutkimusten mukaan naiset, jotka nauttivat päivittäin suklaata, saavat helpommin orgasmin kuin suklaata syömättömät.
Eli suklaa!
Empiirisen tutkimukseni mukaan naiset, jotka nauttivat tummasta suklaanamitangostani, saavat helpommin orgasmin kuin valkeaa nakkia saavat.
Eli suklaa!
Suklaa, koska olen hyvin tarkka viinien suhteen - itse asiassa suosin kuohujuomia, ja niistäkin vain tiettyjä merkkejä. Vaikea uskoa, että hän osaisi ostaa just oikeaa samppanjaa, mutta melkein kaikki suklaat on hyviä.
En käytä alkoa ollenkaan, joten suklaa.
Suklaa
En käytä alkoholia ollenkaan ja pidän suklaasta. Mutta jos nyt kuvittelen tilanteen, että käyttäisin alkoholia niin silti valitsen sen suklaan.
Tykkäisin molemmista, mutta viimeaikoina on syöty vähän liikaakin suklaata niin valitsisin viini. Vähän sressaava elämäntilanne nyt muutenkin päällä niin olisi kiva rentoutua muutaman viinilasillisen ääressä.
Aika huonosti mies mut tuntisi, jos valitsisi jomman kumman noista 🙄 salmiakkia olisi paras. Mutta noista valitsen suklaan.