Sinä vaaleatukkainen nainen Sellon prismassa
Olet n19-23, tumma takki, mustat korolliset nilkkurit, pitkä vaaleat hiukset auki ja harmaa pipo. En saa sua millään mielestäni. Olet ehkä raikkainta ja kauneinta mitä oon koskaan nähnyt.
t. mies 23 v
Kommentit (55)
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 02:32"][quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 02:31"]
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 02:28"][quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 02:24"] [quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 02:22"][quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 02:17"] [quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 02:11"]Olen crossdresser, eli transu. Munat mekon alla, mutta muuten kaikki ok. Mulla on tuntitaksa. Kiinnostaako? [/quote] Mee pois pilaamasta mun etsintöjä. [/quote] Pusi, pusi kultsi. Soitellaan. ;) [/quote] Soitellaan todellakin jos sovit kuvaukseen. Soitellaan, mennään kihloihin, naimisiin, Ranskaan kesämökille ihan minne vaan. [/quote] Mä tiesin, että sua kiinnostaa. (tuntitaksa edelleen ja munat mekossa, mutt annan sulle alennusta) [/quote] Oot kylmä ihminen. Onls sul tapana ahdistella ihmisiä seksuaalisesti? Painukaa nyt vittuun.
[/quote]
Heheheee! Soitellaan. :))
[/quote]
No toki, laita sun numero.
mitä tääl tapahtuu ja ketö nää ihmiset on
Vielä on kesää jäljellä vielä tulee kauniita äijiä
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 02:40"]
mitä tääl tapahtuu ja ketö nää ihmiset on
[/quote]
Ei mitään ihmeellistä. Yks kaveripoika yrittää jäljittää kiimmoissaan jotain transua. Se tavallinen tarina... :)
Ei ole mitään yhtä säälittävää kuin joku nätin pimun nähnyt poika, joka on niiin rakastunut. Ja tuota tapahtuu naurettavan usein, luulin aina sen "KATSEET KOHTAS KAHVILASSA ME OLLAAN SIALUN KUNPPANEITA VIÄ MUT PARIISIIN <3<33"-kotkotuksen olevan nuorten bimbonaisten juttu.
Minusta se olisi hienoa jos saman tekisi iltalehden sivuilla tämä nuorimies. Itkisi vielä että en oikeasti etsi transvestiittia <3
Kiitos paöjpn kaikille. Onnistuitte pilaamaan tän :) Hyvä ylilauta!
quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 03:44"]
Ei ole mitään yhtä säälittävää kuin joku nätin pimun nähnyt poika, joka on niiin rakastunut. Ja tuota tapahtuu naurettavan usein, luulin aina sen "KATSEET KOHTAS KAHVILASSA ME OLLAAN SIALUN KUNPPANEITA VIÄ MUT PARIISIIN <3<33"-kotkotuksen olevan nuorten bimbonaisten juttu.
[/quote]
Se johtuu vaan siitä ettei sun ruma naamas koskaan herättäis kenessäkään vastaavia tunteita. Mut hyvä et oot osannut selittää intohimottomuutes jotenkin itsellesi :)
Vanhemmiten kukaan ei rakastu tuosta vaan :( mukavahan se olisi uskoa, että joku nuorimies tässä maailman tilassa oikeasti rakastuu tuosta vaan ensisilmäyksellä... Mieleen vaan tulee, että kuinka paljon siinä on tekemistä juuri sen kanssa että kohde on tämän mielestä ns Täydellisen näköinen. Mutta sallittakoot sekin mielummin kuin että näkee jokaisen nuoren kauniin naisen vain tisseinä ja perseinä. Vai onko ne muut ei niin täydelliset sitten niitä tissejä ja perseitä niille nuorille miehille...?
myönnän, kamalaa tekstiä vanhemmalta ja viisaammalta... Ei ole helppoa olla vilpitön tällasten katkerien vanhusten keskellä.
Hitto! hetken uulin että tarkotit minua!!! En omista harmaata pipoa... ;((((((
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 08:55"]
Vanhemmiten kukaan ei rakastu tuosta vaan :( mukavahan se olisi uskoa, että joku nuorimies tässä maailman tilassa oikeasti rakastuu tuosta vaan ensisilmäyksellä... Mieleen vaan tulee, että kuinka paljon siinä on tekemistä juuri sen kanssa että kohde on tämän mielestä ns Täydellisen näköinen. Mutta sallittakoot sekin mielummin kuin että näkee jokaisen nuoren kauniin naisen vain tisseinä ja perseinä. Vai onko ne muut ei niin täydelliset sitten niitä tissejä ja perseitä niille nuorille miehille...?
myönnän, kamalaa tekstiä vanhemmalta ja viisaammalta... Ei ole helppoa olla vilpitön tällasten katkerien vanhusten keskellä.
[/quote]
Tottakai oli täydellinen ja hyvät muodot.
Ainakin jos tämä kyseinen henkilö lukee vauva-palstaa niin nämä irvailijat ainakin pitävät keskustelua elossa. Toisaalta aika epätodennäköistä että lukee. Aina toki kannattaa yrittää.
Kannattaa mennä pojottamaan sinne kauppaan smana vkonpvänä samaan aikaan. Ties vaikka käy jossain persejumpassa siihennaikaan
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 02:31"]
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 02:28"][quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 02:24"] [quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 02:22"][quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 02:17"] [quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 02:11"]Olen crossdresser, eli transu. Munat mekon alla, mutta muuten kaikki ok. Mulla on tuntitaksa. Kiinnostaako? [/quote] Mee pois pilaamasta mun etsintöjä. [/quote] Pusi, pusi kultsi. Soitellaan. ;) [/quote] Soitellaan todellakin jos sovit kuvaukseen. Soitellaan, mennään kihloihin, naimisiin, Ranskaan kesämökille ihan minne vaan. [/quote] Mä tiesin, että sua kiinnostaa. (tuntitaksa edelleen ja munat mekossa, mutt annan sulle alennusta) [/quote] Oot kylmä ihminen. Onls sul tapana ahdistella ihmisiä seksuaalisesti? Painukaa nyt vittuun.
[/quote]
Heheheee! Soitellaan. :))