Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet luulee naisten olevan kateellisia

Vierailija
14.12.2025 |

Huomasin toista foorumia lukiessa, että miehet luulee naisten olevan kateellisia toisten vartaloista. Siellä ketjussa oli kuva jostain kahdesta naisesta jolla toisella oli isot rinnat ja toinen pienempi nainen. Miesten kommentit oli: "nainen on kateellinen kun toisella isommat rinnat". 

Omaan silmään kyseinen isompi nainen ei ollut viehättävä, ylävartalo oli leveä ja raskas, keho porkkanan mallinen. Ainoa mikä pisti silmään oli rintavako, minusta se ei ole siistin näköistä pukeutumista.

Ajattelen, että miehet projisoi omaa peniskateuttaan tai jotain. Itse ainakin olen tyytyväinen itseeni näin, enkä koe tarvetta vertailla itseäni muihin.

Kommentit (74)

Vierailija
1/74 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep

Vierailija
2/74 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liittyy varmaan just tuohon, että monia miehiä vaivaa peniksen koko, niin he kuvittelevat naistenkin vertailevan ja kadehtivan rintoja. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/74 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateelliset luulee muidenkin olevan kateellisia.

Vierailija
4/74 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on helposti kateellisia toisten omaisuudesta, autoista ja tontista.

Vierailija
5/74 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin huomattu. Miehillä ei kyllä taida olla peniskateutta vaan vaginakateutta.

Vierailija
6/74 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska miehet ovat kateellisia kun naisilla on isommat ostokset kuin miehillä. Miehet eivät tietenkään tajua, että nainen käy harvemmin ostoksilla niin siksi naisella on isommat ostokset kuin miehellä ja mies käy ostoksilla usein, mutta ostaa kerralla vain vähän.

Vierailija
7/74 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin huomattu. Miehillä ei kyllä taida olla peniskateutta vaan vaginakateutta.

Molempia. Munan koko harmittaa, mutta sen lisäksi ovat myös naisille kateellisia.

Vierailija
8/74 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut saman. En usko, että kateus on naisilla ongelma siinä mittakaavassa mitä miehet haluaa uskotella. Keino usuttaa naisia toistensa kimppuun, että patriarkka toimisi tehokkaammin. Samoin "nainen on naiselle susi" on ihan järjetön sanonta, kun mies on naisen ainoa luonnollinen saalistaja. 

Vierailija
9/74 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kumma ajatus kyllä. En ole ikinä halunnut isoja rintoja saatika ollut kiinnostunut toisten rintavarustuksesta.

Vierailija
10/74 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Akat valehtelevat toisilleen.

Ei todellakaan ole vale. Törmäsin vasta keskusteluun, jossa miehet kommentoivat NiinaKuhtaa. Väittivät, että naisten täytyy olla kateellisia hänelle(rinnoille).  
Goolasin Kuhdan, ja voin vilpittömästi sanoa, että en ikinä vaihtaisi vartaloani hänen kanssaan.

Vierailija
11/74 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tuli ihan riitaa miehen kanssa, kun totesin jotain että olen kyllä tosi tyytyväinen omiin tisseihin kun voi pitää nättejä pieniä toppeja, ja mies alkoi jotain jankuttaa, että olen vaan kateellinen isoista tisseistä. Koitin kysyä että mitä ihmettä hän oikein sönköttää, niin kuulemma kaikki naiset on? Siis mitä? 

Vierailija
12/74 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut saman. En usko, että kateus on naisilla ongelma siinä mittakaavassa mitä miehet haluaa uskotella. Keino usuttaa naisia toistensa kimppuun, että patriarkka toimisi tehokkaammin. Samoin "nainen on naiselle susi" on ihan järjetön sanonta, kun mies on naisen ainoa luonnollinen saalistaja. 

Nainen on naiselle susi, ihan niiko sanotaankin. Naiset ovat erittäin kateellisia toistensa ulkonäöstä.

Ai minä olen mies kun en ole kateellinen kenenkään ulkonäöstä? Taitaa ukko projisoida ja valehdella :D

Vierailija
13/74 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillä meni tunteisiin tämäkin totuus. Peniskateus paistaa!

Vierailija
14/74 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä näkee että et tajua mitä tuo sanonta todellisuudessa tarkoittaa

Ehkä sitten en tajua. Oma elämänkokemukseni on, että naiset ovat naiselle turvallisempaa ja uskollisempaa seuraa, eikä sitä voi väsyneillä sanonnoilla muuttaa. 

Vierailija
15/74 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Huomasin toista foorumia lukiessa, että miehet luulee naisten olevan kateellisia toisten vartaloista. Siellä ketjussa oli kuva jostain kahdesta naisesta jolla toisella oli isot rinnat ja toinen pienempi nainen. Miesten kommentit oli: "nainen on kateellinen kun toisella isommat rinnat". 

Omaan silmään kyseinen isompi nainen ei ollut viehättävä, ylävartalo oli leveä ja raskas, keho porkkanan mallinen. Ainoa mikä pisti silmään oli rintavako, minusta se ei ole siistin näköistä pukeutumista.

Ajattelen, että miehet projisoi omaa peniskateuttaan tai jotain. Itse ainakin olen tyytyväinen itseeni näin, enkä koe tarvetta vertailla itseäni muihin."

arvottomassa maailmassa juttu kulminoituu jälleen tuohon muna -kana dilemmaan. esim. "syvät työnnöt" kertoo siitä missä taukin aivotoiminta kulkee.

Vierailija
16/74 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: Siis, etkö AP juuri tehnyt sitä, mitä ne miehet ajattelee, että naiset tekee? Aloit heti aloituksessasi moittimaan toisen naisen ulkonäköä ja sitä, miksi hän on epäviehättävämpi, kuin se nainen, jolla on pienemmät rinnat.

Ei moitittu, vaan kuvailtiin absurdia tilannetta. Miehet viehättyy erilaisista asioista kuin naiset. 
 Ap:n mielestä kyseinen vartalo ei ollut hänen silmää miellyttävä, joten tuo miesten väite kateudesta ei pitänyt paikkaansa.

Vierailija
17/74 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh

Vierailija
18/74 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kateelliset luulee muidenkin olevan kateellisia.

Tämä on taivaan tosi

Vierailija
19/74 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

simppelillä on simppeli kuva muista ja elää siinä simppelissä illuusiossaan jopa vuosikymmeniä.

Vierailija
20/74 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sitten yrität vakuutella asiaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kolme