Sinä vaaleatukkainen nainen Sellon prismassa
Olet n19-23, tumma takki, mustat korolliset nilkkurit, pitkä vaaleat hiukset auki ja harmaa pipo. En saa sua millään mielestäni. Olet ehkä raikkainta ja kauneinta mitä oon koskaan nähnyt.
t. mies 23 v
Kommentit (55)
Ei hitsi, melkein kuin minä, mutta piponi on valkoinen ja kengissäni ei ole korkoja. Käyn melkein päivittäin sellon prismassa :) onnea etsintään!
Noo kannattaako sitä yhden blondin perään jäädä haikailemaan, kun Suomi on noita vaaleaverikköjä pullollaan.
t. Vanha äijänkäppyrä
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 09:10"]
Minkä väriset silmät?
[/quote]
Ei mitään hajua. Mut kuuden aikoihin oli.
Kuulostaa minulta. Just olin käyny ottamassa uudet ripsienpidennykset ja kampaajalla. Eli pitäis olla hyvä lopputulos:) Tepsi heti miehiin näköjään.
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 09:31"]
Kuulostaa minulta. Just olin käyny ottamassa uudet ripsienpidennykset ja kampaajalla. Eli pitäis olla hyvä lopputulos:) Tepsi heti miehiin näköjään.
[/quote]
No ei todellakaan ollu mitään ripsienpidennyksiä. Oli todella vähän meikkiäkin. Kyl feikin tunnistaa vaikka naiset lyulee ettei hiustenpidennyksiä huomaa. Suomalaisten naisten ohut tukka omituisesti muuttuu paksuls ja jänteväks loppuosasta. Mul ei oo yhtään kaveria joka ei tunnistai samantien feikkifledaa
Eli kyseessä on siis luonnonkaunis enkelityttö, toivottavasti löydät hänet!
Suomen suurimmassa prismassa Kantsussa kanssa hyvä tarjonta! Käyn siellä usein ja ihailen. Välillä kauppareissut venyy, kun silmänruokaa on loputtomasti.
Mut voi bongata sieltä!
Minkä väriset silmät?