Miksette käy aamuisin suihkussa?
Kommentit (257)
Vierailija kirjoitti:
Entä työmatkapyöräily? Itse pyöräilen töihin ympäri vuoden, turhaa käydä suihkussa ennen pyöräilyä. Työpaikalla kuivaan pintahien ja vaihdan vaatteet.
Suihkuun työpaikalla.
En käy aamuisin suihkussa koska en ole aamuisin likainen. Kasvot pesen ja tarvittaessa kainalot ja pyllyn. (etu ja taka)
Jos pitäisi kuivattaa ja laittaa hiuksia aamulla joutuisin heräämään tunnin aikaisemmin, mutta mieluummin nukun.
Mä en aina käy edes joka päivä jos ei ole pakko tai iho tunnu likaiselta. Kunhan ei iho kutise tai hiki haise (ja sen voi tarkistaa puolisolta). Yleensä täytyy kyllä käydä kun harrastan lähes joka päivä liikuntaa.
Mutten ymmärrä tätäkään "miten kukaan voi mennä likaisena nukkumaan". Kainaloiden, kasvojen, hampaiden ja alapään pesu on mielestäni ihan riittävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä työmatkapyöräily? Itse pyöräilen töihin ympäri vuoden, turhaa käydä suihkussa ennen pyöräilyä. Työpaikalla kuivaan pintahien ja vaihdan vaatteet.
Suihkuun työpaikalla.
Ei jokaisessa työpaikassa ole suihkuja.
Ihan tarpeeksi kidutusta herätä klo 4 aamulla töihin. Vielä karseampaa olisi jos pitäisi rämpiä johonkin v.... suihkuun lotraamaan ihan turhan takia.
Vierailija kirjoitti:
Kainaloiden, kasvojen, hampaiden ja alapään pesu on mielestäni ihan riittävää.
Tätä en tajua ollenkaan, että pestään ruumiinosat erikseen hankalasti jossain lavuaarissa ja bideesuihkulla. Nopeampaa, helpompaa ja vähemmän vettä kuluttavaa on pestä ne yhdellä kertaa suihkussa.
Jos olen oikein hikoillut kesähelteillä yöllä, käyn aamulla pikasuihkussa mutten pese hiuksia, koska niiden kuivaamiseen menisi ikuisuus. Muuten suihku/kylpy vain iltaisin riittää mulle.
Pesen aamulla naamulin, kainalot, pimpulin ja pampulin. Se saa luvan riittää.
Vierailija kirjoitti:
Miten?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten?
Ehkä wc:n nupilla tai hanalla?
Ihmiset yleensä tottuvat omaan hajuunsa ja kiinnittävät huomiota vain niiden hajuun, jotka haisevat itseä voimakkaammin.
Kannattaa siis itse käydä suihkussa harvemmin, jos muiden unihajut häiritsee.
Mitä ihmeen sammakoita täällä kirjoittelee? Ihan tosissaan 2 kertaa päivässä läträttävä vedellä?
Minä käännän aamulla kylkeä ja jatkan uniani. Taas edessä yksi päivä, jonka te veronmaksajat kustannatte. Jos on nälkä, niin saatan nähdä unta pekonista ja paistetuista kananmunista, paahtoleivän ja höyryävän kahvin kera. Olen viettänyt edellisen illan omassa spassani kiireettömänä elämästä nauttien. Miksi minä aamulla menisin suihkuun? Tuoksun eukalyptukselle ja merelle.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmeen sammakoita täällä kirjoittelee? Ihan tosissaan 2 kertaa päivässä läträttävä vedellä?
Pesua välttelevien mielestä suihkussa käyminen on aina lutraamista, läträämistä, lotraamista tai hinkkaamista. Ei ole mitään noista, kun peseytyy riittävän usein. Varmasti kuluu aikaa, vettä, saippuaa ja pesusieniä, jos yrittää saada pinttynyttä likaa pois.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En jaksa herätä, ja hiukseni menevät kuivuessaan naurettavan näköisiksi. Olisi inhottavaa mennä nukkumaan likaisena. Laitan kahdesti viikossa suihkun jälkeen myös kasvonaamion, joka on naamalla suunnilleen vartin. Huomattavasti helpompaa kun illalla tekee.
Montahan kertaa täällä jo lukee, että ei ole pakko tehdä valintaa ilta- ja aamusuihkun välillä.. Voi ottaa molemmat!
Ap
Ihanaa❤️ AP antaa luvan: SAA käydä aamulla JA
Illalla suihkussaaaaaaaah😀
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En jaksa herätä, ja hiukseni menevät kuivuessaan naurettavan näköisiksi. Olisi inhottavaa mennä nukkumaan likaisena. Laitan kahdesti viikossa suihkun jälkeen myös kasvonaamion, joka on naamalla suunnilleen vartin. Huomattavasti helpompaa kun illalla tekee.
Montahan kertaa täällä jo lukee, että ei ole pakko tehdä valintaa ilta- ja aamusuihkun välillä.. Voi ottaa molemmat!
Ap
Illalla suihkussaaaaaaaah😀
Tuntuu olevan monelle ihan vieras ajatus, että suihkua voi käyttää useammin kuin kerran päivässä. Niin monta kertaa kommentoitu likaisena nukkumaan menemisestä..
Ap
Kerran viikossa saunassa. Se riittää. On aina riittäny, ja tulee riittämään. Mitään suihkuja tarvita siinä välissä.
Ihoa ei oo tarkoitettu vedellä löträttäväksi.
Vierailija kirjoitti:
Minä pyöräilen 7-vaihteisella Tunturilla farkuissa ja nahkatakissa ja varaan sen verran aikaan että se ei ole mikään erityinen urheilusuoritus vaikka liikunkin varsin ripeästi. Yhtä vähän minä hikoilen jos kävelen tai pyöräilen ruokakauppaan ja siellä ei voi kuitenkaan vaatteita vaihtaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Illalla suihkussaaaaaaaah😀Tuntuu olevan monelle ihan vieras ajatus, että suihkua voi käyttää useammin kuin kerran päivässä. Niin monta kertaa kommentoitu likaisena nukkumaan menemisestä..
Ap
Kun kesä-heinäkuussa Suomessa oli hellekausi, niin kävin aamulla suihkussa, joskus iltapäivällä uimassa joessa ja toisen kerran suihkussa alkuillasta.