Miksette käy aamuisin suihkussa?
Kommentit (257)
Koska en ole haiseva porsas kuten sinä.
Koska en likaannu yöllä nukkuessani.
Miksi pidät makuuhuoneesi lämpötilan sellaisena, että heräät hiostuneena ja nuhjuisena?!
Välillä käynkin aamulla suihkussa, mutten tuosta syystä.
Jos sinä hiostut ja nuhjaannut nukkuessasi, näin ei käy kaikille. Ihan puhdas olo herättyäni, en tarvitse suihkua aamuisin. Iltasauna/suihku riittää.
Menetkö likaisena nukkumaan? Hyi.
Ja sinä menet illalla likaisena ilman suihkua nukkumaan sänkyysi? 🤮
Koska käyn suihkussa iltaisin. En hikoile yöllä nikn paljon, että haisisin aamulla.
Koska käyn joka ilta suihkussa. Illalla on enemmän aikaa, eikä ole kiire minnekään.
Vierailija kirjoitti:
Ja sinä menet illalla likaisena ilman suihkua nukkumaan sänkyysi? 🤮
Missä niin lukee? Mun kodissa on sellainen suihku, jonka käyttökertoja ei ole rajattu yhteen kertaan päivässä.
Ap
"Ihminen erittää vuosittain noin 26 litraa hikeä nukkuessaan, joten ei mikään ihme, jos tässä kosteudessa elää yksi jos toinen bakteeri. Myös erilaiset sienet ovat petivaatteiden tyypillisiä asukkaita. Tuoreessa tutkimuksessa sekä synteettisiä että untuvatyynyjä analysoineet tutkijat tulivat siihen tulokseen, että olipa kyseessä sitten puolitoista tai 20 vuotta vanha tyyny, ne sisältävät hurjan määrän sienikasvustoa, keskimäärin 16 erilaista."
Mulla on aina kauhean kylmä aamuisin ja ajatuskin suihkuun menosta kammottaa. Käyn aina iltaisin suihkussa ja ainoastaan esim. helteellä, kun on oikeasti hikoillut yöllä, käyn pikasuihkussa(ei hiustenpesua) aamulla.
Vierailija kirjoitti:
Miksi pidät makuuhuoneesi lämpötilan sellaisena, että heräät hiostuneena ja nuhjuisena?!
Välillä käynkin aamulla suihkussa, mutten tuosta syystä.
Lämpötila ei ole liian korkea.
Ap
Koska hikoilen töissä päivän ja käyn illalla suihkussa, sitten nukkumaan.
Minä käyn aamuisin suihkussa, illalla menen likaisena sänkyyn. Kävisin illallaKIN suihkussa, jos olisi koiran ulkoilutusta ja/tai lasten kanssa pihalla rälläämistä.
Mutta aamulla on aivan pakko saada pestä ns. uni pois.
Tätähän ei kysytty, jatkakaa!
Vierailija kirjoitti:
"Ihminen erittää vuosittain noin 26 litraa hikeä nukkuessaan, joten ei mikään ihme, jos tässä kosteudessa elää yksi jos toinen bakteeri. Myös erilaiset sienet ovat petivaatteiden tyypillisiä asukkaita. Tuoreessa tutkimuksessa sekä synteettisiä että untuvatyynyjä analysoineet tutkijat tulivat siihen tulokseen, että olipa kyseessä sitten puolitoista tai 20 vuotta vanha tyyny, ne sisältävät hurjan määrän sienikasvustoa, keskimäärin 16 erilaista."
Kiitos. Ei ole olemassa ihmistä joka ei hikoile nukkuessaan.
Ap
Kyllä mä joskus käyn, kun tunnen tarvetta.
Ilta pesu riittää itselleni. Ei sitä kannata olla liian hygieeninenkään.
Mulla oikeesti menee puolituntia töissä, kun hiki puskee jo selästä läpi. Nyt kyllä meen saunaan ennen yövuoroa, saunanraikkaus häviää kuiten heti.
Vierailija kirjoitti:
0,7 desiä siis. Where's the beef?
Olen normaalipainoinen ja makuuhuoneessa on 19 asteen lämpötila --> freesinä töihin.