Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksette käy aamuisin suihkussa?

Vierailija
07.10.2021 |

Vaan lähdette hiostuneena ja nuhjuisena töihin?

Kommentit (257)

Vierailija
101/257 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on aina kauhean kylmä aamuisin ja ajatuskin suihkuun menosta kammottaa. Käyn aina iltaisin suihkussa ja ainoastaan esim. helteellä, kun on oikeasti hikoillut yöllä, käyn pikasuihkussa(ei hiustenpesua) aamulla.

Tämä.

Kesähelteillä voi itsensä viruttaa koska vain - mut siinä syys-kevät sesongilla ei pysty aamukylmissään pesulle.

...?? Siellä suihkussahan nimenomaan on lämmin?

Tiedoksi kaikille pesua vältteleville: me muut kyllä haistamme teidät, vaikka itse luulette olevanne raikkaita. Samoin sen haistaa kuka ei pese aamulla hampaitaan.

Mitä väliä, vaikka haistat sen, olenko käynyt illalla vai aamulla suihkussa? Niinpä, ei mitään väliä. Vähän kuin voi voi, jos se sua ahdistaa. Käyn aamulla suihkussa vain poikkeus tapauksessa.

Vierailija
102/257 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyn suihkussa illalla ja menen puhtaana vuoteeseen nukkumaan. Yöllä en hikoile ja aamullakin olen puhdas. Miksi itse menet likaisena nukkumaan ?

No mutta kun hikoilet. Sellaista ihmistä ei olekaan joka ei yöllä lainkaan hikoilisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/257 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on aina kauhean kylmä aamuisin ja ajatuskin suihkuun menosta kammottaa. Käyn aina iltaisin suihkussa ja ainoastaan esim. helteellä, kun on oikeasti hikoillut yöllä, käyn pikasuihkussa(ei hiustenpesua) aamulla.

Tämä.

Kesähelteillä voi itsensä viruttaa koska vain - mut siinä syys-kevät sesongilla ei pysty aamukylmissään pesulle.

Tiedoksi kaikille pesua vältteleville: me muut kyllä haistamme teidät, vaikka itse luulette olevanne raikkaita. Samoin sen haistaa kuka ei pese aamulla hampaitaan.

Mitä väliä, vaikka haistat sen, olenko käynyt illalla vai aamulla suihkussa? Niinpä, ei mitään väliä. Vähän kuin voi voi, jos se sua ahdistaa. Käyn aamulla suihkussa vain poikkeus tapauksessa.

Joo eipä siinä muuta kuin että joudun 8h päivässä haistelemaan teidän "raikkaiden" aromeja. Se ei tietenkään teitä kiinnosta, sehän tuli jo selväksi julistuksestanne "minähän en yöllä hikoile ja olen raikas" 😁. Juu ette ole. Mutta ei siinä mitään, itsekkäitä ihmisiä on maailma täynnä eli ei mitään uutta auringon alla.

Vierailija
104/257 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hikoile yöllä niin kovasti, että haisisin aamulla. Herätessäni hiukset ja iho tuoksuvat samalta kuin nukkumaan mennessä, myöskään kainalot eivät haise. Aamulla pesen hampaat, kasvot ja alapään. Enemmän mulle hiki tulee aamulla työmatkaa kävellessä ja kuumassa bussissa istuessa kuin yöllä nukkuessa.

Vierailija
105/257 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä.

Joo eipä siinä muuta kuin että joudun 8h päivässä haistelemaan teidän "raikkaiden" aromeja. Se ei tietenkään teitä kiinnosta, sehän tuli jo selväksi julistuksestanne "minähän en yöllä hikoile ja olen raikas" 😁. Juu ette ole. Mutta ei siinä mitään, itsekkäitä ihmisiä on maailma täynnä eli ei mitään uutta auringon alla.

Olet tullikoira?

Vierailija
106/257 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska halua herätä neljältä.

Hiukseni kestävät kuivua neljä tuntia. Ne ovat niin kuivalatvaiset, että en voi föönätä niitä.

Toisekseen en ymmärrä, miksi olisin aamulla nuhjuinen? Enhän ole hikoillut, vaan nukkunut.

Vierailija
107/257 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä.

Sun ehkä kannattaa miettiä noi duunikuviot sulle paremmiksi...

Vierailija
108/257 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hiukseni kestävät kuivua neljä tuntia. Ne ovat niin kuivalatvaiset, että en voi föönätä niitä.

Toisekseen en ymmärrä, miksi olisin aamulla nuhjuinen? Enhän ole hikoillut, vaan nukkunut.

Koska jokainen ihminen hikoilee nukkuessaan. Sinäkin.

Vierailija
109/257 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harrastan illalla hikiliikuntaa, joten käyn illalla suihkussa. En hiostu yöllä, kun olen puhtaana mennyt petiin. Vai pitäisikö pitää illan hiet iholla läpi yön, että voi mennä aamulla suihkuun?

Jokainen ihminen hikoilee yöllä. Sinäkin. On toki oma valintasi milloin käyt suihkussa mutta on aivan turha väittää että et hikoile lainkaan yön aikana.

Suurin osa hikoilee tietyiltä alueilta kuten kainaloista. Kainalohiki on myös se yleisin hienhajun aiheuttaja. Kun illalla käy suihkussa voi levittää (alussa iltaisin, myöhemmin harvemmin viikossa) antiperspirantin kainaloihin. Se imeytyy ja vaikuttaa niin, ettei aamulla tarvitse laittaa kainaloihin mitään etkä taatusti hikoile. Suosittelen hajustamatonta antiperspiranttia, erityisesti voidemaiset ovat ihania, niitä voi hieroa kesällä myös jalkapohjiin. Deodoranttia ei kannata käyttää.

Aamulla riittä kun tekee normaalin alapääsuihkuttelun sillä p-puhelimella.

Vierailija
110/257 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä.

Aika vaikeaa kun ihan kaikkialla on ihmisiä jotka eivät viitsi peseytyä. Yllättävän suuri osa ei myöskään usko deodoranttiin, toki heitä on vähemmän kuin näitä jotka lähtevät likaisin hampain ja edes kriittisiä paikkoja pesemättä liikenteeseen.

Vierailija
111/257 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap menee siis hiostuneena ja nuhjuisena sänkyyn ja peseytyy vasta aamulla? toivottavasti ap on yh tai joku muu tunnistettava ongelmatapaus, jota miehet osaavat välttää oman hyvinvointinsa vuoksi

Vierailija
112/257 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn suihkussa ja saunassa kerran viikossa eikä kukaan ole valittanut että haisen. En voi sietää hien ja likaisuuden hajua jotenka en itsekään mielestä haise millekkään. En käy töissä ollenkaan niin en likaannu. Vesi on kallista ja ihan tyhmyyttä sitä lotrata turhaan. Joku järki tuossakin pitää olle ettei mene liiallisuuksiin. Ei nuorempana ja aktiivisenakaan olla ikinä käyty aamusuihkussa vaan ainoastaan kotiintullessa. 

Vierailija
113/257 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei kärsi jostain liikahikoilusta ja silti aamuisin haisee yön jälkeen märältä koiralta niin suosittelen kahta asiaa, eikä kumpikaan niistä ole aamusuihku:

- gynellä käynti ja tulehduksien poissulkeminen

- petivaatteiden vaihtaminen viikottain

Ei ole ihme, jos haisee aamulla pahalle mikäli sängyssä on esim kuukauden ajan samat lakanat ja muut. Tyynyliina pitäisi vaihtaa yhtä usein kuin pesee hiukset, vähintään 2 krt viikossa.

Vierailija
114/257 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä.

Aika vaikeaa kun ihan kaikkialla on ihmisiä jotka eivät viitsi peseytyä. Yllättävän suuri osa ei myöskään usko deodoranttiin, toki heitä on vähemmän kuin näitä jotka lähtevät likaisin hampain ja edes kriittisiä paikkoja pesemättä liikenteeseen.

Työhuone, se auttaa paljon, vai haistatko seinienkin läpi?

Vierailija
115/257 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli tuttava, joka usein haistoi pahoja hajuja, saattoi esim. epäillä että jonkun henki haisee, tai jokin haisee likaiselle. Kertoi sitten minulle hyvin nolona, että häneltä oli löytynyt nenästä paha tulehdus, joka oli siis haissut pahalle ja SE oli se haju, minkä hän haistoi. Antibiooteilla se lähti, mutta toistelen tätä tarinaa aina silloin tällöin siltä varalta, että jos joku jatkuvasti on haistavinaan pahoja hajuja niin yksi vaihtoehto on tarkistaa lääkärillä ne omatkin röörit.

Vierailija
116/257 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten vaikka hikoilee yöllä? Hikoilee ihmiset päivälläkin. Tarkoitus ei ole, että pitäisi olla ihan koko ajan steriili ja hikoilematon, johan sellaisesta ihokin kärsii.

Teille, jotka kuvittelette haistavanne toisten peseytymistapoja: onko käynyt mielessä, että voitte olla väärässä?

Hienhaju voi tulla himopeseytyjälle vartissa, kun vaikka kävelee työpaikan portaat ylös. Hengitys voi haista kuolemalle, jos ei ole päässyt lounaalle tai saanut välipalaa ja keho polttaa rasvaa. Toisaalta taas monella on oikein miellyttävä ominaistuoksu, joka ei häiritse vaikka peseytymisestä olisi vähän pitempikin aika.

Vierailija
117/257 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn joka toinen päivä suihkussa,kesä hikoominen sillon useimmin,sauna jne, kyl sen tietää.Olen aina kuosissa,en käytä roll'oneja kuin menoille puhdas iho.Ei tartte!ihminen pysyy puhtaana noin pari päivää.Joskus enempi.Tässä vesi kallista,mutta mökillä halpaa.Saa lönätä.Vesi luonnonvara loppuu joskus kuulemma,ei mun aikaan ehdi.

Vierailija
118/257 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap,n kannattaa käydä gynellä selvittämässä noita mummu ja haisevan alapään vaivojaan.

Vierailija
119/257 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin hikoilee mutta ei se mitään haisevaa hikeä ole. Vaihdevuosi-ikäisenä hikoilen koko ajan ja sen perusteella saisin asua suihkussa. 

Vierailija
120/257 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä palelen. Olen tiukasti kietoutunut untuvatäkkiini.

Ymmärrän, että niin kauan kuin olen elossa, niin ihon pinta erittää jotain. Mutta en ”hikoile” koskaan, en edes jumpassa koska minulla on kilpirauhasen vajaatoiminta, enkä etenkään yöllä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kolme