Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksette käy aamuisin suihkussa?

Vierailija
07.10.2021 |

Vaan lähdette hiostuneena ja nuhjuisena töihin?

Kommentit (257)

Vierailija
81/257 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska inhoan mennä suihkuun juuri herättyäni. Palelee ihan hemmetisti.

Vierailija
82/257 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sinä menet illalla likaisena ilman suihkua nukkumaan sänkyysi? 🤮

Missä niin lukee? Mun kodissa on sellainen suihku, jonka käyttökertoja ei ole rajattu yhteen kertaan päivässä.

Ap

Ehkä voit pohtia myös vedenkulutusta.

Minä en vaan kertakaikkiaan hikoile noin paljon.

Suihkussa voi käydä myös nopeasti. Ei ole pakko olla puolta tuntia kerrallaan.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/257 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitän luojaa ettei naapuri ole mikään himosuohkuttelija. Ei kestäisi pää sitä jatkuvaa vesiputkien pauketta jonka suihkuhana aiheuttaa.

Vierailija
84/257 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska mulla ei ole aamulla ylimääräistä tuntia odottaa hiusten kuivumista.

Vierailija
85/257 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko kuullut hiustenkuivaajasta?

Vierailija
86/257 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukun alasti, ikkuna auki-ei hiosta.

Herään jo nyt viideltä töihin, en viitsisi piiruakaan tuosta aikaistaa.

Vierailija
87/257 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suihkussa (ja saunassa) voi käydä myös iltaisin. Silloin huolelliseen peseytymiseen on huomattavasti enemmän aikaa, ja se rentouttaa enemmän kuin aamuisin. :D

Vierailija
88/257 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suihkussa (ja saunassa) voi käydä myös iltaisin. Silloin huolelliseen peseytymiseen on huomattavasti enemmän aikaa, ja se rentouttaa enemmän kuin aamuisin. :D

Onkohan mahdollista käydä aamulla JA illalla?

Vierailija
89/257 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käyn illalla. Aamulla herättyäni siirryn pukeutumisen ja vessakäynnin jälkeen suoraan koneen ääreen, jos jostain syystä haisisin yön jäljiltä, niin kissa on ainut joka siitä kärsii.

Vierailija
90/257 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastan illalla hikiliikuntaa, joten käyn illalla suihkussa. En hiostu yöllä, kun olen puhtaana mennyt petiin. Vai pitäisikö pitää illan hiet iholla läpi yön, että voi mennä aamulla suihkuun?

Vierailija
91/257 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on aina kauhean kylmä aamuisin ja ajatuskin suihkuun menosta kammottaa. Käyn aina iltaisin suihkussa ja ainoastaan esim. helteellä, kun on oikeasti hikoillut yöllä, käyn pikasuihkussa(ei hiustenpesua) aamulla.

Tämä.

Kesähelteillä voi itsensä viruttaa koska vain - mut siinä syys-kevät sesongilla ei pysty aamukylmissään pesulle.

...?? Siellä suihkussahan nimenomaan on lämmin?

Tiedoksi kaikille pesua vältteleville: me muut kyllä haistamme teidät, vaikka itse luulette olevanne raikkaita. Samoin sen haistaa kuka ei pese aamulla hampaitaan.

Vierailija
92/257 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harrastan illalla hikiliikuntaa, joten käyn illalla suihkussa. En hiostu yöllä, kun olen puhtaana mennyt petiin. Vai pitäisikö pitää illan hiet iholla läpi yön, että voi mennä aamulla suihkuun?

Jokainen ihminen hikoilee yöllä. Sinäkin. On toki oma valintasi milloin käyt suihkussa mutta on aivan turha väittää että et hikoile lainkaan yön aikana.

Vierailija
93/257 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa. Ei mun suihku kestä illalla sen pidempään kuin aamullakaan, ja ihan yhtä mukavalta se tuntuu niin aamulla kuin illallakin.

Vierailija
94/257 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko kuullut hiustenkuivaajasta?

Etenkin kun nykyaikaisilla kuivaajilla hiukset säilyvät paremmassa kunnossa kuin vapaasti kuivaten. Hius on vahingoittuvimmillaan märkänä, joten mitä pitempään se on kostea, sitä suurempi riski on vauroille. Hiukset voi siis kuivata hellävaraisesti ja nopeasti, ei tarvi odotella. T. Paksut, pitlät hiukset joka päivä pesevä ja kuivaava - ja ne hiukset ovat täydellisessä kunnossa.

Vierailija
95/257 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn illalla suihkussa. Aamulla pesen naaman, hampaat, kainalot ja haarovälin.

Vierailija
96/257 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska inhoan mennä suihkuun juuri herättyäni. Palelee ihan hemmetisti.

Näitä kommentteja en tajua - siellä suihkussahan on lämmin?? Nimenomaan jos palelee, on ihanaa lämmitellä kuuman veden alla.

Vierailija
97/257 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sinä menet illalla likaisena ilman suihkua nukkumaan sänkyysi? 🤮

Missä niin lukee? Mun kodissa on sellainen suihku, jonka käyttökertoja ei ole rajattu yhteen kertaan päivässä.

Ap

Ehkä voit pohtia myös vedenkulutusta.

Minä en vaan kertakaikkiaan hikoile noin paljon.

Suihkussa voi käydä myös nopeasti. Ei ole pakko olla puolta tuntia kerrallaan.

Ap

Niinpä. Iltasuihkuni kestää 2 minuuttia, aamulla menee kauemmin kun pesen hiukset, mutta siltikin puhutaan minuuteista. Kulutan varmasti vähemmän vettä kuin vain kerran päivässä suihkusta nautiskeleva.

Vierailija
98/257 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Töihin lähden klo 04.30. Silloin on talossa oltava hiljaisuus. Tästäkin syystä käyn suihkussa illalla.

Suihkussa saa käydä ihan milloin tahansa.

Vierailija
99/257 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä on varmaan jo kysytty, mutta mitä väliä milloin kukakin käy suihkussa? Kunhan käy, siis, ja ei ole hajuhaitta työpaikalla.

Iltasuihkuttelijat eivät haise aamulla, koska nukkuvat puhtaina, puhtaissa lakanoissa. Näin ketjussa sanotaan.

Aamusuihkuttelijat nukkuvat paskaisissa lakanoissa, mutta peseytyvät aamulla. Eivät siis haise.

Ettehän te iltasuihkuttelijat nuku näiden aamusuihkuttelijoiden lakanoissa.

Olen se etusivun tyyppi, joka pesee aamuisin ”unen pois”. Seitsemän alapeukkua. Miksi? Käyn suihkussa aamulla, koska herään suihkussa parhaiten uuteen päivään. Miksi se on alapeukkujen arvoinen asia?

Minusta peseytyminen on niin henkilökohtainen asia (vrt. henkilökohtainen hygienia), että on tosi outoa, että se herättää ulkopuolisissa mitään tunteita. Siis yhtään mitään.

Kunhan pohdin.

Vierailija
100/257 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn suihkussa illalla ja menen puhtaana vuoteeseen nukkumaan. Yöllä en hikoile ja aamullakin olen puhdas. Miksi itse menet likaisena nukkumaan ?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yksi