Saamme tukia yhteensä...
1500€ yhteensä . Eli siis minä mies ja lapsi. Vuokran jälkeen jää kateen 700€. Onko tämä mielestänne paljon vai vähän? Paljonko te muut ketkä olette työttömänä saatte tukia yhteensä?
Kommentit (73)
Käsittämätöntä kuinka työttömiä aina lyödää. Onko se omaa syytä, jos pitkän työuran jälkeen joutuu työttlmäksi ja työtä ei vaan löydy vaikka miten hakee?
Kaikki eivät ole kultalusikka suussa töissä nostamassa palkkaa. Uskoisin, että suuri enemmistö työttömistä ottaisi työtä vastaan jos sitä vain olisi.
Työstä on muutakin etua kuin vain palkka. Työssä käyvä voi jopa säästää rahaa tai ottaa lainaa. Työttömän ei auta unelmoida sellaisista.
Itse kullekin työllisyyden norsunluutornista huutelevalle tekisi todella hyvää kävellä pari-kolme kuukautta työttömän kengissä. On se meinaan jotain muuta kuin kadehtimanne "luuseripaskiaisena" oleminen.
Aika luksuselämää täällä toiset viettää..ansiosidonnainen itellä n.980e, ei muita tukia. Siitä sitten vuokra (650e), netti (40e), puhelin (20e) ja kuntosali (50e) pois. Jokainen voi ite laskea paljonko jää..ja joo, tuosta kuntosalista en luovu, ainoa henkireikä.
T: työtön yksineläjä
Ja meille jää vajaat 250 e käteen pelkän vuokran jälkeen, tähän tietysti laskut päälle.. Lapsia ei ole, opiskelemme. Onko mielestänne kuinka epäreilua, että minä ja mieheni elämme kelan tuilla ja Sossusta käsketään nostaa opintolainaa, kun taas eräs tuttavani ja hänen miehensä eivät kumpikaan tahoillaan käy töissä/opiskele, heillä on lapsi ja molemmilla omat asunnot (toinen tyhjänä) ja sossu maksaa laskuja myöten kaiken näille?
Eikö täällä ole työttömiä, jotka saavat tukea?
Toimeentulotukea pitäisi kyllä kolmen ihmisen saada paljon enemmän. .
Minä ja lapseni (2) saadaan tukia yhteensä 1900 €
[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 21:38"]
[/quote]
Sossu ei myönnä toimeentulotukea meille.. Ap
7000e kk minä ja yksi lapsi. T mamu
[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 21:31"]
1500€ yhteensä . Eli siis minä mies ja lapsi. Vuokran jälkeen jää kateen 700€. Onko tämä mielestänne paljon vai vähän? Paljonko te muut ketkä olette työttömänä saatte tukia yhteensä?
[/quote]
Aika vähän, kun minä saan tyttäreni kanssa 1983€ kuussa, ja siis taloudessa minä + 8v tytär.
1900€ minä, mies ja lapsi, täydentävää toimeentulotukea saadaan miehen palkan päälle.
[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 21:42"]
[/quote]
Syy?
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 21:49"]
[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 21:31"]
[/quote]
Aika vähän, kun minä saan tyttäreni kanssa 1983€ kuussa, ja siis taloudessa minä + 8v tytär.
[/quote]
no toi on aika hyvin!
Jumalauta!! Mä olisin onnellinen jos vuokran jälkeen jäisi 700e käteen!
terv sairaanhoitaja
pitäs vissiin munkin alkaa sosiaalipummiksi.
HÄVETKÄÄ LAISKAT PASKAT!!
[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 21:49"]
[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 21:42"]
[/quote]
Syy?
[/quote]
[/quote]
mieheni saa työttömyys korvausta n. 500€/kk ja minä äitiyspv rahaa n. 700€. Joten se lasketaan tuloksi
ap
[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 21:49"][quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 21:31"]
[/quote]
[/quote]
? Me saadaan tyttären kanssa 1400.
[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 21:51"]
terv sairaanhoitaja
[/quote]
ja monenko kanssa jaat tuon 700e? Tässä on kuitenkin kyseessä 3 ihmistä.
[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 21:54"]
[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 21:51"]
terv sairaanhoitaja
[/quote]
ja monenko kanssa jaat tuon 700e? Tässä on kuitenkin kyseessä 3 ihmistä.
[/quote]
taloudessamme on kuusi, kinä,mies ja neljä lasta, joista vanhimmat 17 ja 18
VOI VITTU SAAN KK-PALKKANA VÄHEMMÄN MITÄ TÄÄLLÄ NOSTETAAN TUKIAISINA! hohhoijaa.
Taidan lopettaa työt. Vittu mitä paskaa.
Ja asumistukea en saa koska liikaa säästöjä..
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 02:41"]
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 02:36"]
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 02:27"]
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 02:18"]
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 02:11"]
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 02:06"]
Onpas viesti 49 typerä. Ei töihinkään niin vaan mennä.
[/quote]
Moni saisi töitä kun viitisisi asian takia nähdä vaivaa muutakin kuin paristi emailata sitä susipaskoa CV:tään jonka tehnyt jollain keharien tyänhakukurssilla päin sitä ihtiään. Mutta ei, kotivitunkatu tai bb ja kaljan/siiderinlitkiminen sipsien rouskuttelun ohessa sohvalla nappaa paremmin.
Se että sinä saamaton sepeliemätin et siinä ole onnistunut kun olet tyhmä kuin keharilauma ei faktaa muuksi muuta. Ja aina voi työllistää itsensä, paitti että juu ei voi ku ...
...[ny tähän se helevetillinen kitinälista miks just ny ei voi ku uli uli ei saa tukisitä ja tukituota ja sellastapaskaahelevata!]
[/quote]
Oon kyllä ihan työssäkäyvä ihminen, kiitos vaan. Tähän paikalleni oli 600 hakijaa ;) siltikään töihin ei mennä.
[/quote]
Kuulostaa tyypilliseltä paskapuheelta että uskomisen laita siihen sitte on samaa paskaluokkaa.
Töihin pääsee jos niihin oikeesti haluaa, sitä vaan ei taho porukka myöntää kun se soffalla sittaus ja siiderin ja bb-paskan kans "seurustelu" on niin kivempaa perkele.
Maa nykyään täynnä kaikenmaailman "mulle heti kaikki oon isin pikku rinsessa!" idiootteja, ainoo teko mitä osaavat on rehottavan hiivasienen kasvatus saatana.
[/quote]
Siinäpähän et usko. Hakisit sinäkin töitä, niin tietäisit millaista se on.
[/quote]
Minä olen töissä joihin olen joskus hakenut, välillä haastattelen teitä työpelkoisia jotka tykkäätte loisia. Kovasti vaikuttaa että sinusta ei olisi kuin kukkavaasiksi jos päälläsi oppisit joskus seisomaan, nyt valuu kasteluvedetkin ihan hukkaan.
[/quote]
Näin ammatikseni työhaastatteluja ja rekrytointeja tekevänä on pakko todeta että et varmasti haastattele yhtään ketään. Ulosantisi on sitä luokkaa että et kovinkaan vaativiin tehtäviin voi päästä, ja jos olet työpaikan onnistunut saamaan niin pidä siitä kiinni! En palkkaisi sinua yksinkertaisimpaankaan hommaan, vaikka niitä yksinkertaisia hommia taidat tällä hetkellä tehdäkin.