Saamme tukia yhteensä...
1500€ yhteensä . Eli siis minä mies ja lapsi. Vuokran jälkeen jää kateen 700€. Onko tämä mielestänne paljon vai vähän? Paljonko te muut ketkä olette työttömänä saatte tukia yhteensä?
Kommentit (73)
joku tossa ap:n laskelmassa ei pidäpaikkaansa. Toimeentulotukea pitäisi vielä saada.
[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 22:33"]
joku tossa ap:n laskelmassa ei pidäpaikkaansa. Toimeentulotukea pitäisi vielä saada.
[/quote]
sossu ei myönnä perus toimeentuloa joka on 408€ sillä minun tuloni on 700 ja mieheni 500.. Ne laskee ton äitiyspv rahan ja työttömyyskorvauksen tuloksi joka ylittää ton 408€
ap
http://www.sosiaalikollega.fi/virtu.fi/laskurit/toimeentulotukilaskuri
Laskepa tuolta minkä verran teitä on huijattu.
Vai onko teillä esim. jotain omaisuutta? Oma asunto?
[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 23:00"]
http://www.sosiaalikollega.fi/virtu.fi/laskurit/toimeentulotukilaskuri
Laskepa tuolta minkä verran teitä on huijattu.
Vai onko teillä esim. jotain omaisuutta? Oma asunto?
[/quote]
Ei ole omaisuutta. Laskurin mukaan pitäisi meille tulla toimeentulotukea 400€
mihin valitan? Jos sossu hylkää aina hakemukset
ap
hmm, miten voit saada yhkorotuksen lapsilisään? miehesi siis ei ole lapsesi isä?
Minä saan kuussa työmarrkinatukea reilu 600 euroa,sossusta 200-230 euroa ja asumistukea 340 euroa.Asun yksin.Töihin en näillä palkoilla aijo mennä enää ikinä.
[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 22:09"]
[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 21:51"]Jumalauta!! Mä olisin onnellinen jos vuokran jälkeen jäisi 700e käteen! terv sairaanhoitaja pitäs vissiin munkin alkaa sosiaalipummiksi. HÄVETKÄÄ LAISKAT PASKAT!! [/quote] Kaikki työttömät eivät ole laiskoja paska sosiaalipummeja. En ymmärrä ihmisiä jotka on kateellisia työttömille.
[/quote]
Ei ole oikein, että työtön saa enemmän kuin raskasta työtä tekevä sairaanhoitaja.
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 01:16"]
hmm, miten voit saada yhkorotuksen lapsilisään? miehesi siis ei ole lapsesi isä?
[/quote]
kuka??
Ap
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 01:21"][quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 22:09"]
[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 21:51"]Jumalauta!! Mä olisin onnellinen jos vuokran jälkeen jäisi 700e käteen! terv sairaanhoitaja pitäs vissiin munkin alkaa sosiaalipummiksi. HÄVETKÄÄ LAISKAT PASKAT!! [/quote] Kaikki työttömät eivät ole laiskoja paska sosiaalipummeja. En ymmärrä ihmisiä jotka on kateellisia työttömille.
[/quote]
Ei ole oikein, että työtön saa enemmän kuin raskasta työtä tekevä sairaanhoitaja.
[/quote]
Ei ole ei, mutta se ei ole yhdenkään sossun asiakkaan vika tai häpeämisen aihe. Aika harva tt-tukiasiakas on oikeasti vain laiska paska. Niin ja sairaanhoitaja on hyvä ja hakee sitä toimeentulotukea jos kerran on vajausta, siihen ovat kaikki oikeutettuja. Tai lopettaa työnteon kokonaan, jos noin kateelliseksi tekee.
Miksi te valehtelette täällä??? Kukaan ei saa tuollaisia summia tukia. Näitä kirjoittaa tänne jotkut kokoomuksen kätyrit, jotka yrittää uskotella, että teidän verorahoilla jollekin kustannetaan hulppea elämä. Fakta on, että asumisen jälkeen puolille jää 480 euroa käteen. Tästä maksetaan kaikki laskut ja ruuat. Helsingissä tästä maksetaan myös usein osa vuokrasta, kun on niin kalliit vuokrat, että tukirajat paukkuu. Esim itselleni jää Helsingissä käteen 240 euroa/kk, josta siis maksan laskut ja elämisen. Voin vaihtaa osia juuri SINUN kanssasi milloin vaan. Anna minulle työpaikkasi, niin pääset viettämään tätä minun "luksuselämää".
Minä saan 470 € työttömyystukea ja mies saa 1200 € eläkettä
Minäkin saan vähemmän, mitä osa täällä nostaa tukia. Rankka työ kyseessä, niin kyllä vähän harmittaa. Mutta eipä huvittaisi istua yksin kotona tekemättä mitää ja saada 500 e/kk, jee...
[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 21:54"]
[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 21:51"]
Jumalauta!! Mä olisin onnellinen jos vuokran jälkeen jäisi 700e käteen!
terv sairaanhoitaja
pitäs vissiin munkin alkaa sosiaalipummiksi.
HÄVETKÄÄ LAISKAT PASKAT!!
[/quote]
ja monenko kanssa jaat tuon 700e? Tässä on kuitenkin kyseessä 3 ihmistä.
[/quote]
Tarkoitat kai että kolme vitun loista jotka ei tee muuta kun makaa perse homeessa ja odottaa sossusta suu auki sossumassia ku käenpoikaset konsanaan perkele.
Jos tarvit rahaa niin mene perkele duuniin äläkä vaan kehu että pitäs sossun maksaa vielä siitä että sinä saamaton lumppu joka on just ja just osannu haaransa levittää äpäränsä oletetulle isälle ja se saatanan saamaton nysäkulli mieheksi sais elää luksus elämää perkele.
Vittu että vituttaa nykyaikana ihmiset ku mitään ei pitäs tarvia tehä ja kaikki pitäs saaha ja kaikkeen pitäs olla oikeutettuja vielä, voi helvetin helvettin saatana!
[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 22:13"][quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 22:07"]
[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 21:51"]Jumalauta!! Mä olisin onnellinen jos vuokran jälkeen jäisi 700e käteen! terv sairaanhoitaja pitäs vissiin munkin alkaa sosiaalipummiksi. HÄVETKÄÄ LAISKAT PASKAT!! [/quote][quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 21:31"]1500€ yhteensä . Eli siis minä mies ja lapsi. Vuokran jälkeen jää kateen 700€. Onko tämä mielestänne paljon vai vähän? Paljonko te muut ketkä olette työttömänä saatte tukia yhteensä? [/quote] Mitä kaikkia muita laskuja tuosta 700:sta pitää maksaa. Jos 700e jää pelkkään elämiseen on se aika paljon. Mutta jos tuosta vielä maksettavaksi laskuja, niin ei elämiseen jää paljoa.
[/quote]
siis kaikki laskut. puhelin/kuntosali/netti/vakuutukset/auto/vesi/sähkö/lääkäri... Mitä näitä nyt onkaan..ap
[/quote]
Jos 700 eurosta pitää vielä nuo laskut maksaa, niin eihän elämiseen jää paljoakaan. Ei sillä, että tarvitsisi enemmän jäädäkkään, kyseessä kuitenkin toimeentulotuki. Mutta kai aika monella työssäkäyvällä jää kaikkien laskujen jälkeen käteen enemmän?