Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia Wish-mobiilikaupasta?

Vierailija
01.12.2014 |

Latasin Wish-sovelluksen ja tilasin n. 50 eurolla vaatteita ja tavaraa. Pe-iltana tilasin ja nyt näyttää kaikki muut tuotteet yhtä lukuun ottamatta olevan "valmistellaan toimitusta" ja toimitetaan ohjelman mukaan parin päivän sisällä. Kuinkahan kauan kestää että saa tuotteet? En nyt ihan hirveästi odota laadulta mut jos nyt edes jonkintasoista olisi... Onko muilla kokemuksia Wishistä ja millaisia?

Kommentit (283)

Vierailija
161/283 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koodilla hfjhjtj saatte -50% alennusta ensimmäisestä ostoksestanne. Suosittelen, jos on aikomusta tilata Wish:istä.

Vierailija
162/283 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin tässä että voisin ostaa sieltä sellaisen fidget spinnerin kun kerran halvalla saa.

Mutta laadusta ei ole hajuakaan...

Hyvä puoli kotimaisissa verkkokaupoissa on se, että tuoteen voi maksaa samalla kun sen noutaa postista. Kun noista vinkuintialaisista verkkokaupoista ja niiden luotettavuudesta ei ole mitään tietoa niin ei kannata maksaa luottokortilla. Pahimmassa tapauksessa tililtä katoaa rahat kuin tuhka tuuleen. Tästä hyvä esimerkki on se että tilasin about kaksi vuotta sitten pojalleni Nikko-rc autoon varaosia hollantilaisesta verkkokaupasta. Eivät ole vieläkään tulleet perille. Sivustolla on oma chat-tietokone joka vain väittää että he odottavat että tuotetta tulee varastoon jne...

Kommentoikaa jos on omalla kohdallanne ollut joitain samankaltaisia vastoinkäymisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/283 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilatkaa youtubesta kanava Panu 42

Kiitos!

T. Innokas fani

Vierailija
164/283 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kiva netti kauppa sain sielt ihanat kengät tosi halvalla ja hyvä laatu 💙💚💜❤

Vierailija
165/283 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wish on luotettava ja siel saa rahansa todella helposti klarnan ansiosta takaisin. Suosittelen. Jos suunnittelet ekaa tilausta tässä alennus koodi chqvsjw

Vierailija
166/283 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan tilannut sen osta toisen henkilön kanssa, niin saat vaikka 5€ tuotteen 3,40€? Ite oon saanu kaikki tuotteet mitä oon tilannu. (Siis sillee et oon maksanu täyden hinnan) Yhden vaatteen tilasin äidilleni ja se oli hyvän laatuinen. Muut on ollu jotain puhelimen kuoria ja sukkia.

Vierailija
167/283 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko hintoihin luottaa jos siinä on esim alkuperäinen hinta 27€ ja se on yliviivattu ja uusi hinta on 5€

Onko hinta silloin 5€ vai 27€

Vierailija
168/283 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne tuoteet tuleee 2vk-1kk

Vierailija
169/283 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

167, olen kokeillut sitä osta toisen kanssa ja se toimi hyvin. Tuotteen saa kätevästi hieman halvemmalla pienellä vaivalla.

168, hintoihin voi luottaa ja näkyyhän se lopullinen hinta siinä maksun vahvistusvaiheessa vielä.

Itse olen tilannu Wishiltä paljon hääkoristeita ja ihan tyytyväinen olen ollut.

Vaatteitakin tilaan, pääosin hyviä olleet muutama hutiostos tullut. Kannattaa aina katsoa ne ostajien tuotearvostelut läpi ja erityisesti kuvat jotka ostajat on ottaneet kotiin saapuneista tuotteista. Niiden avulla on karsiutunut todella merkittävä määrä ostoksia jotka oisi olleet huteja.

Vierailija
170/283 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka kaun paketti on tullissa jos se sinne joutuu? Ja tuleeko tullista joku kirje missä voi tehdä sen tulliselvityksen?

Vierailija
171/283 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tilannut paljon sieltä tavaraa en ole koskaan maksanut euroakaan tulleja ja tavara on kunnollists

Vierailija
172/283 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttakaa yritin tilaya wishistä muutaman jutun ja se ei antanu ostaa ja yritin jonku verra ostaa siis laitoin ne pankkikortin tiedot monedti nii nyt tuli joku hiton pakkosiirto 18euroaa mitä teen ja miten saan mun rahat takas??

Vierailija
173/283 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ebayssa myydään samoja tuotteita halvemmalla. Ei mitään ongelmia. Jos rikkinäinen tuote myyjä lähettänyt uuden tilalle.

Vierailija
174/283 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sieltä uskaltaa tilata jos tilaa sillä mielellä että parilla eurolla saa parin euron arvoista tavaraa. Tosin useinhan "aidot" ja "feikit" tehdään samalla tehtaalla.. Työkaveri tilannut paljon kaikkea ja kehui kyllä että hyvin toimii just kun on se sovellus.

Se vain pakko sanoa, että älkää tilatko nahkaa tai turkiksia Kiinasta tai muualtakaan Aasiasta. Siellä nyljetään turkiseläimet elävänä, koirat ja kissat mukaan lukien.

Vierailija
175/283 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tää juttu on, että nykyään Wishiltä ei meinaa saada tilattua Suomeen juuri mitään?? Ensin yritin tilata lapselle vaatteita, tuli ilmoitus että eivät toimita sijaintiini. Nyt sitten yritin tilata uuden parin legginsejä itselleni, jotka tulivat viime kuussa, ja taas ilmoitus että eivät toimita! Johtuuko Suomen Postin kusemisista tämä, etteivät tahdo enää ottaa riskejä ja menettää tuloja vai mistä on kyse?

Vierailija
176/283 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

eivät toimittaneet tavaraa eivätkä palauttaneet rahoja

Vierailija
177/283 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai sieltä uskaltaa tilata jos tilaa sillä mielellä että parilla eurolla saa parin euron arvoista tavaraa. Tosin useinhan "aidot" ja "feikit" tehdään samalla tehtaalla.. Työkaveri tilannut paljon kaikkea ja kehui kyllä että hyvin toimii just kun on se sovellus.

Se vain pakko sanoa, että älkää tilatko nahkaa tai turkiksia Kiinasta tai muualtakaan Aasiasta. Siellä nyljetään turkiseläimet elävänä, koirat ja kissat mukaan lukien.

Totta ei kannata nahkaa ja turkiksia ostaa, mutta pitää vaa lisätä tähän että kyllä ne eläimet kaikkialla nyljetään elävänä. Tai vaikka ei nyljettäisikään elävänä vaan ensin tapettaisiin. Niin onko silti oikein, että joku joutuu kuolla että toinen saa käyttää sen nahkaa tai turkista

Vierailija
178/283 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin Wishistä plussakokoisen mekon. Laatu oli todella huono. Maksoi kuitenkin vain 13 euroa postikuluineen. Aliexpressiltä tilasin saman tyylisen, 5XL-kokoa olevan, joka oli laadullisesti samaa hyvää tavaraa kuin mitä täällä myydään kivijalkaliikkeissä. Oli just passeli mulle, 56-kokoiselle. Alin mekko oli 11 euroa postareineen.

Suosin  edelleenkin Alia, koska olen kaikista hutiostoista saanut täyden hyvityksen ja nopeastikin vielä. Wishiin en ollut tyytyväinen lainkaan.

Vierailija
179/283 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu,menin kanssa lankaan! 2 puseroa oli nättejä ja niissä otin suurimman koon varmuuden vuoksi  ,että vastaa  38 kokoa.Kengät (nro.38) sopivat pienelle kiinalaiselle tytölle! Laukku oli pieni,kuvauksessa näytti sopivalta! Kaikki ei ole tulleet vieläkään,enkä kyllä haluaisikaan niitä enää! Lahjoitan ilmaiseksi jos joku edes huolii! Huono laatu,eikä vastaa kuvausta,eikä kokoa! Toimitus tungettu postilaatikkoon väkisin! Se taasen on postipojan vika! En ikinä koske moiseen lumppu kauppaan pitkällä tikullakaan! Kiitos ei!

Vierailija
180/283 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan luotettava? Vähän epäilyttää...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yksi