Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia Wish-mobiilikaupasta?

Vierailija
01.12.2014 |

Latasin Wish-sovelluksen ja tilasin n. 50 eurolla vaatteita ja tavaraa. Pe-iltana tilasin ja nyt näyttää kaikki muut tuotteet yhtä lukuun ottamatta olevan "valmistellaan toimitusta" ja toimitetaan ohjelman mukaan parin päivän sisällä. Kuinkahan kauan kestää että saa tuotteet? En nyt ihan hirveästi odota laadulta mut jos nyt edes jonkintasoista olisi... Onko muilla kokemuksia Wishistä ja millaisia?

Kommentit (283)

Vierailija
181/283 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilausvahvistuksessa näkyy kyllä arvioitu saapumispäivä ja se on usein n. 1 kk:n kuluttua tilauksesta eli kestää! Minulla on uusia tilauksia odotuksella ja saapumispäivä tänään tilatuille on toisille lokakuussa ja toisille 1.11. Jos tarvitset nopaa toimitusta ei tämä ole oikea väylä tilauksille vaan vaihda firmaa.

Vierailija
182/283 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo paljon olen tilannut wish kaupasta.klaarnan kautta maksu sitte kun tuote on saapunut .jos on viallinen tai ei sovi päälle muutama kuva ota tuotteesta ja lähetä asiakastuelle.rahat tulee aina tilille ja tuote mistä valitit jää sinulle ei tarvi palauttaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/283 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wish kaupasta kun tilaa ei sinne tilaukseen tarvi mitään pankkikorttinumeroja laittaa

Vierailija
184/283 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tilannut vuosia Ebaysta, koskaan ei ole huijattu.

Nyt olen tilannut Bootz :lta kenkiä, mekkoja ym. tuotteet ovat olleet täydellisiä. Kengät, mekot juuri oikean kokoisia.

100 % tyytyväinen ostaja.

Vierailija
185/283 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Latasin Wish sovelluksen puhelimeeni ja tein tilauksen, jonka maksoin tilausta tehdessä tililtäni. (Ei saanut laskulle) Summa lähti tililtä, mutta sovellus ilmoitti että ostoskorissa on vielä tuotteita, eikä tilausvahvistustakaan tullut.

Otin yhteyttä asiaskaspalveluun ja kerroin epäilyksestäni, että ollaanko tuotteita nyt lähettämässä mulle? Selvää vastausta en saanut vaan pyydettiin odottamaan vuorokausi, josko tilausvahvistus saapuisi sähköpostiin.

Näin ei käynyt ja otin uudemman kerran maililla yhteyttä. Nyt käskettiin odottaa peräti 2 vkoa josko rahat palautuisivat tililleni. Ei siis luvattu että se välttämättä edes tapahtuu! Aika epämääräistä touhua...

Muilla samankaltaisia kokemuksia??

Vierailija
186/283 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tilannut sieltä useinkin. Jotkut tuotteet vastaa täysin mitä kuvassa väitettiin olevan ja jotkut ei. Riippuu myyjästä/kaupasta. Tuotteet tulevat 10-30 päivän sisällä

Vierailija
187/283 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olet hoitanut tullin ja arvonlisäveron?

Vierailija
188/283 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin 4.8.2017 lapsenlapselleni vaatteita ym, kaikki yhteensä yli 100 €.  Pikku hiljaa postilaatikkoon ilmestyi yksitellen paketteja.  Tähän päivään 3.10. en ole vieläkään saanut kaikkia.  Pitäiskö olla huolissaan?

Vierailija
189/283 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan kannata käyttää sitä sovellusta! Sain 21 viirusta ja vaate minkä tilasin oli reikäinen. Postituskin kesti 1v. Lisäksi sähköpostiini tui aivan hirmuisesti mainoksia! Vaate maksoi 20€ ja väitettiin, että postituskulut on ilmaiset, mutta todellisuudessa postituskulut olivat 52€! Älä todellakaan käytä kyseistä sovellusta!

Vierailija
190/283 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ainakaan asiakaspalvelun numero toimi. en saa vaihdettua toimitusosoitetta

191/283 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kellekään käynyt niin, että tilausvahvistusta ei tule s-postiin, mutta maksu on veloittunut tililtä?

Riikka

Vierailija
192/283 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla käynyt myös samoin eli maksu lähtenyt tililtä, mutta ostokset jääneet koriin. Kyllä vähän ärsyttää tommonen 2 viikon rahojen takaisinsaantiaika. Eikö ne saisi mitenkään mieluummin niitä ostoksia sitten lähetettyä, jos rahoja ei saa takaisin heti. Saitko GirlyAll rahat takaisin?

Vierailija
193/283 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette saa rahoja takaisin, huijaavat vain. Kellään tuntemallani ei ole hyviä kokemuksia wishistä.

Vierailija
194/283 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen usein käynyt kiinalaisessa kivijalkamyymälässä, missä tuota samaa Wish-krääsää myydään. Eli siellä oli eri tehtaitten tavaroita.

Esim koiran purulelu haisi aivan hirveälle, ei auttanut tuuletus, joten roskiin meni. Ehkei kannata lapsille leluja ostella, jos niissä on jotain myrkkyjä ja syövät niitä.

Muutaman kerran ostin huulikiiltoja, ei mennyt kuin kuukausi niin haisivat ihan mädäntyneelle.

Ainoat onnistuneet ostokset oli sukat.

Vierailija
195/283 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuotteet tulevat kyllä perille mutta kakki wish kaupan tuotteet lähetetään Aasiasta Kiinasta joten tavaroissa kestää wish kyllä lähettää välillä lähettää väärää kamaa

Vierailija
196/283 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan karmeaa kuraa huh. Älkää pls tilatko sitä roskaa :(

Vierailija
197/283 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskaa lukea näitä kun joillakin menee hermot jotkut, virus appista O.o eiköhän joku muu sivu ku ite selaillu koneella ja muilla laiteilla ylistää ebaytä ja jotkut puhuvat merkkikaupasta josta oli ok tilata vaikka niin pitäisi olla koska merkki xD siis ettehän te jotka haukutte ihan karmeaa ryysyjä aattele että saatte sielt LV laukun 1€ Tai vaikka guessin kassi kans 1€ Ja saman laatust??? Ei ei ei siellä saat tuotteen sillä laadulla mistä maksat.. wish o sama kuin ebay ikinä ei tiiä mitä saa kun tilaa siksi siellä on arvostelu osio molemmissa sillä se ei ole yksittäinen kauppa vaa wishissä on monta eri kauppaa ja jotkut niist huijaa samal tavalla kuin ebay myyjät.... jos rahat meni ota yhteyttä kyllä he vastaavat ja varmista että viestistä on tullu viestin vastaanottamisesta viesti, ja siellä elätään yötä osittain kun täällä on päivä joten se asiakaspalvelu kestää plus kai laitoitte englanniks palautteen?? Kiinalainen yritys joten heidän on helpompi vastata ja nopeampaa jos kirjoitatte enkuks, itselläni meni rahat ekalla kerralla ja sain takaisin neljössä päivässä kun klara oli saanut tiedot... :) klara takaa siellä rahat ja palautukset jos wishiltä ei kuulu mitään ottakaa klara asiakaspalveluun yhteyttä.... tämä ei ole ylistys wishiä kohtaa eikä haukkuminen ebaytä vaan aivojen käyttäminen on sallittu ku tilaat ulkomaalaisilt...

Vierailija
198/283 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

TilannutOn kirjoitti:

Tilailin Wishin kautta, ehkä vähän liiankin innokkaasti, uutena asiakkaana. En ymmärtänyt niiden systeemeistä mitään, mutta kun vakuuttavat että on turvallista niin ajattelin että kait sitten on, kun Klarnakin on mukana.

Hmm...Nyt on tullut ensimmäisiä tilauksiani perille. Tässä Wish kokemuksia: Eiffel-torni oli niin huonosti pakattu, että se oli rikki. Jonkinlainen suklaakoristeen teko muotti oli viallinen..en ymmärtänyt ollenkaan miten sillä voi tehdä suklaakoristeita.

Ensimmäiset tilaukseni tein 2.12.-16. Ne olivat Jouluiset ikkunatarrat ja 20 cm korkeita söpöjä joulutonttuja. Maksoin ne heti...ja SE OLI VIRHE! Nyt on 13.1.2017 eikä niitä ole tullut vieläkään. Soitin Klarnan suomen asiakaspalveluun. Sanoivat ettei niitä pidä maksaa ennenkuin tavarat on tulleet! No joo! Mistä minä sen tiesin. Seuraavia tilauksia en sitten ole maksanut etukäteen.

Siinäkin on ongelmaa jota pitää taas selvitellä Klarnan kanssa. Miten toimia kun osa tavaroista on tullut, jotka ovat laskussa, ja osa puuttuu?!

Sanon vaan että minulle ainakin tämä koko homma on mennyt vaikeaksi. Millä todistaa ettei tavara ole tullut? Klarnassa ollaan epäileväisiä siitä onko tullut sittenkin. Käskivät ottaa yhteyttä KIINAAN, tavaran myyjälle ja tiedustella sieltä missä tavara viipyy.

Just joo! En osaa englantia. Kysyin KUKA MAKSAA PALAUTUKSET JOS TAVARA ON RIKKI?? En saanut vastsusta siihen! Hoettiin vaan että ota yhteyttä KIINAAN, myyjään.

Liian vaikeaksi meni. En uskalla enää tilata sieltä, kun ei kerta Klarna olekaan vastuussa mistään. Luulin sen olevan, mutta väärin luulin.

Riippuu tosi paljon kaupasta mistä tilaa. Kannattaa katsoa tarkkaan arvostelut kaupasta!

Tilasin rannekellon, aivan ihanan ja vain 3 euroa. Se tuli suht nopeasti ja TOSI HYVIN PAKATTUNA. Oli just niin ihana kuin kuvassa ja toimii hyvin.

Samoin tuli kesäkengätkin nopeasti, eikä ollut mitään vikaa kengissä. Isot olivat minulle, mutta se oli oma moka. Otin varmuuden vuoksi vähän isommat kuin mitä niiden antavat mitat oli. Ei olisi tarvinnut tehdä niin.

Nyt sitten odottelen muita tilaamiani tavaroita joita on tulossa vielä, noin 250 euron edestä. Minä olen siinä uskossa ettei tullia tarvitse maksaa, koska sitä ei mainita missään! Klarnan asia olisi informoida tuleeko tullimaksuja.

Samaan kategoriaan menee Aliexpressin kanssa. Halpaa on ja laatu riippuu tuurista.

Vierailija
199/283 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huijareita! Näiltä ette saa tavaroita 😢

Vierailija
200/283 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kama tulee kiinasta ja jos tilaat joulun aikoihin niin et tule saamaan tavaraa kuin korkeintaan helmikuun alussa, koska postikeskukset on yksinkertaisesti tukossa. Parasta totutella että toimituksessa menee aikaa ja mikäli tavara ei tule lainkaan niin esim. Ebayssä saa rahansa takuuvarmasti takaisin kunhan ilmoituksen tekee ajoissa, siksi tilailenkin sen kautta. Myös siihen on parasta totutella, ettei tuotteilla ole takuuta, onhan kyseessä halvat hilavitkuttimet ja joudut maksamaan vähintään paluupostin kiinaan, mikä ei yllättäen ole kovin kannattavaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yksi