Kokemuksia Wish-mobiilikaupasta?
Latasin Wish-sovelluksen ja tilasin n. 50 eurolla vaatteita ja tavaraa. Pe-iltana tilasin ja nyt näyttää kaikki muut tuotteet yhtä lukuun ottamatta olevan "valmistellaan toimitusta" ja toimitetaan ohjelman mukaan parin päivän sisällä. Kuinkahan kauan kestää että saa tuotteet? En nyt ihan hirveästi odota laadulta mut jos nyt edes jonkintasoista olisi... Onko muilla kokemuksia Wishistä ja millaisia?
Kommentit (283)
sitten ois tällänen kysymys:tytär toivonut pitkään air track jumppa patjaa,normaali hinta 544€.Tytöllä synttärit tulossa ja niitä nyt sitten netistä kattelin,Wishissä 193€ kuljetuksineen.Luottaisitteko?
Palauttaa ei tarvitse,ja silti saa rahat takaisin,jos tuotteessa joku vika. Riittää esim. kohdan "tuote ei vastannut odotuksiani" valitseminen. Klarna maksaa noin 2-4päivässä takas rahat. Joskus mulle tullut jopa päivässä rahat.
Tilasin L-kokoisen kevyttoppatakin, värinä beige. Tuote tuli mut väri tumma lila ja koko merkattu L mut oli todellisuudessa pirun pieni lähinnä S. En ikinä tilaa enää vaatteita tai kenkiä koska koot päin helvettiä!!!
Ihan syvältä koko firma. Kaksi kertaa olen tilannut tuotteita 60-70 euron edestä. Nämä tuotteet eivät ole olleet edes "kohta loppuvat" kategoriassa. Tilaus mennyt perille ja maksoin saman tien. Odottelin pari viikkoa. Ei mitään ilmoitusta eikä vahvistusta. Sitten Klarna ilmoitti rahanpalautuksesta. Että näin. Pitäkööt pas****nsa.
Ite ajattelin tilata wishistä 17e juttuja. Mikä se alv on? Lukee että ”ei sisällä alv:ta” onko siis mahdollisuus että jää jonnekki tulliin ja maksaa jotain 50e?
Alle 22€ ostoksista ei tarvitse maksaa tullia eikä alv maksuja. Jokainen paketti tulee erikseen, joten ei ole haitannut, vaikka ostosten yhteissumma olisi ollut enemmän, kuin tuo 22€, kunhan yksittäisen tuotteen hinta ilman kuljetusmaksua ei ylitä tuota summaa. Mikäli kuitenin ylittyy, kannattaa Tullin sivulla tehdä tullausilmoitus heti, kun tulee ilmoitus paketin saapumisesta (tai etukäteen), muutoin paketti saattaa jäädä Tullin haaviin.
Voi mennä muutama kuukausikin että tuotteet tulee perille. Ja kai tilasit reilusti omaa kokoa isommat vaatteet?
Tyytymätön kirjoitti:
Tilasin L-kokoisen kevyttoppatakin, värinä beige. Tuote tuli mut väri tumma lila ja koko merkattu L mut oli todellisuudessa pirun pieni lähinnä S. En ikinä tilaa enää vaatteita tai kenkiä koska koot päin helvettiä!!!
Kiinan koot. Siellä kyllä sanotaan että kannattaa tilata reilusti omaa kokoa isompana vaatteet.
Vierailija kirjoitti:
Huijareita! Näiltä ette saa tavaroita 😢
Olen saanut. Juuri ne mitkä tilannutkin.
Tilasin hupullisen untuvatakin...Sain lyhyen, huputtoman lähes muovisen vanutakin. Laitoin Wishin asiakaspalveluun viestiä ihan suomeksi ja kuvia takista, sekä pyysin rahojani takaisin, koska tuote ei vastannut tilaukseni kuvausta. Sain rahat takaisin n.1vrk sisällä, siis Klarnalta tuli viesti, että sen takin hinta kuljetuskuluineen on poistettu laskun loppusummasta. Sain myös pitää sen vanutakin.
Samaa tavaraa kuin esim. Kiinasta saa ebaylla, mutta wishillä etenkin pikkukrääsästä rahastetaan enemmän "postikulujen" muodossa, kun ebaylla toimitus on useimmiten ilmainen.
Wishin suurin plussa lienee hyvä rahanpalautussysteemi, jos tuotetta ei tule tai tulee väärä; paypalia ei kaikilla ole eikä sitä myöskään tarvitse toisin kuin ebaylla.
Wish on kelpo kauppa, itse olen tilannut kännykänkuoria useampaan otteeseen ja kyllä tykkään!
Siitä paketin tulosta sen verran että yleensä kuluu noin 2-5 viikkoa mutta halvalla saa ja hyvää laatua!
Wish on kelpo kauppa, itse olen tilannut kännykänkuoria useampaan otteeseen ja kyllä tykkään!
Siitä paketin tulosta sen verran että yleensä kuluu noin 2-5 viikkoa mutta halvalla saa ja hyvää laatua!
Onko joku tilannut seksivälineitä sieltä...entäs asuja?
Olkaa tarkkoja myyntihintojen kanssa, uotteella yllättäen eri hinta, kun se on ostoskorissa....Jos kuvassa tuotteen hinta 5 e, se muuttuu ostoskoriin mennessä 7 euroon. Helposti maksaa ylimääräistä, jos et tarkista hintoja. " Ilmainen" ei myöskään aina ole ilmainen.
Suosittelisin aina ottamaan vaatteista yhden koon isomman kun oma koko koska kiinan koot on pienempiä! Näin oon ystäviltä kuullut. Tein oman ensitilaukseni tuossa viikko sitten yhteensä 70e tilasin ison paketin vaatteita ja nyt on kahdesta mekosta tullut ilmoitus että lähtenyt tulemaan. Eli kysyisin nyt siis että tuleeko kaikki erikseen? Ja miten yleensä mennyt kun tilaa kotiosoitteeseen, meneekö ne lähimpään postiin vai tuleeko oikeesti postiluukkuun niinku jotkut mulle on väittänyt? Uskon kyllä että ne tulee jotenkin perille kun niin paljon hyvää kuullu :D tää nyt oli tällainen eka testi erä miten käy, joten jos joku tietää noihin mun kysymyksiin selkeempiä vastauksia niin kiitos jo valmiiksi :)
Pienet paketit tulee postiluukusta jos mahtuu ja isommat menee meillä lähipostiin. Ja itse vaimon kanssa tilaillut läpällä kaikkea krääsää helevetilliset kasat yleensä ihan hyvää laatua varsinkin lasituotteet ovat olleet todella paksua ja laadukasta lasia ja ehjiä. Kerran valitin tuotteeb olevan rikki laitoin kuvan siitä myös asikasplaveluun rahat palautui minulle alle viikossa tilille. Tilataan aina keralla jollain 200€ ja sitten niitä paketteja alkaa pikkuhiljaa tipahtelee ja saapumis ilmotuksia tulee 1-4viikon sisällä.
Pystyykö wishillä maksaa mobilepaytä ??
pahemman puoleista kusetusta muutaman euron tavara on sitä mitä tilaa itse tilasin myöhenmmin läppärin piti olla windows 10 käyttöjärjestelmä 4/64g muistilla odottelin kuukauden päivät ja kun laatikko tuli siellä oli tabletti tietokone android käyttöjärjestelmällä joten voitte arvata tilaanko enää.
Olen tilannut aika lailla tavaraa wishistä. Kaikki on ollut halpaa euron parin tavaraa kuten sieviä pikkusukkia, sähköhammaharjan vaihtoharjoja, kiinalaista riisipaperia, kännykän kuoret ym. Kaksi tuotetta on tullut rikkinäisenä, kirjoitin tukeen kuvien kera ja sain rahat takaisin ilman ylimääräisiä kyselyjä. Kallein ostamani taisi olla kiinalaisen kalligrafian harjoittelukirja ja sivellin; tilasin 21. joulukuuta ja perillä 5. tammikuuta pikalähetyksenä; konaishinta 21 euroa. Kertaakaan en ole joutunut tullimaksujen tms kanssa tekemisiin, suurin osa tullut suoraan kotiin tuotuna. Itse tykkään wishistä. Suosittelen kuitenkin miettimään tarkkaan mitä tilaa ja millä hinnalla ettei pety. Vaatteissa ei ainakaan kannata odottaa suomalaista laatua (?) mutta toisallta hinta näissä ei ole kummoinen. Kannattaisi suosia myyjää joka antaa mittataulukon vertailukohdaksi.