Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kokemuksia Wish-mobiilikaupasta?

Vierailija
01.12.2014 |

Latasin Wish-sovelluksen ja tilasin n. 50 eurolla vaatteita ja tavaraa. Pe-iltana tilasin ja nyt näyttää kaikki muut tuotteet yhtä lukuun ottamatta olevan "valmistellaan toimitusta" ja toimitetaan ohjelman mukaan parin päivän sisällä. Kuinkahan kauan kestää että saa tuotteet? En nyt ihan hirveästi odota laadulta mut jos nyt edes jonkintasoista olisi... Onko muilla kokemuksia Wishistä ja millaisia?

Kommentit (283)

Vierailija
41/283 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkusisko on tilannut sieltä kaikkea ja on ollut tyytyväinen yhtä juttua lukuun ottamatta. Kaikki vaatteet yms ovat tulleet kahdessa viikossa ja on ollut tyytyväinen laatuun, mutta yksi sormus tilattiin kuukausi sitten (samaan aikaan mitä vaatteet yms), mutta tilaus ei ole lähtenyt yhtään etenemään.

Vierailija
42/283 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki on tullut perille :) aikaa en oo kattonu ku ei mulla niin kiire. Kännykänkuoret, pari mekkoo (kovin lyhyitä kun kiinalaiset koot), koruja jotka on ollut ihania.

Kannattaa lukea ne arvostelut!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/283 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja sähköhammasharjan vaihtopäitä todella paljon halvemmalla kuin suomesta saa

Vierailija
44/283 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei ihmiset käytä vaan Ebayta? Samoja vaatteita ne sielläkin myy. Mutta halvemmalla.

Vierailija
45/283 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tilannut wish:istä ainakin viisi kertaa, vaatteita, aurinkolaseja ja yhden laukun. Kaikki tuotteet ovat tulleet noin kahdessa/kolmessa viikossa ja parasta on kun tuotteet voi maksaa laskulla! Tuotteet ovat tulleet lähimpään postiin, kerran yksi paita mahtui omaan postilaatikkoon. Vaatteista olen tilannut XL kokoa kun yleensä käytän kokoa M. Kiinakoot kun ovat niin pieniä! Wish sovellus on helppo ja ite oon ollu tosi tyytyväinen! Ainoastaan tilaamani laukku ei näyttänyt aivan samalta kuin kuvassa, mutta se on silti ihan kiva :-)

Vierailija
46/283 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainiin ja tuotteen kommentit kannattaa aina lukea niin tietää vähän onko tuote hyvä vai huono muiden mielestä!

Vierailija
47/283 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tilaillut vaikka mitä. Itse tilailen laskulla joka on ollut toimiva systeemi. Ensin tulee tavara sitten lasku. Ihan ovat olleet hyviä tuotteita. Palautuksia ei ole tarvinnut tehdä ja en tekisikään kun tilaamani tuotteet ovat alle 20 €. Toimiva systeemi.

Vierailija
48/283 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ebaysta tilannut tavaraa vaikka kuinka. Juhlamekkoja, housuja, paitoja, jotka olleet hyviä. Koko kannattaa miettiä tarkkaan. Sivuilla on hyvät mitat. Kannattaa nähdä mittaamisen vaiva. Lapsille sieltä saa ihania pitkiksiä yms.
Ihan samaa krääsävaatetta mitä hm myy kaupassaan. Kestää minkä kestää.

Vierailija
49/283 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin miten sitten se tulli oikein menee? Itse tilasin eilen 50€ edestä vaatteita. Laitoin viestiä että haluan peruuttaa tilaukseni mutta sivulla lukee vain "maksu palautettu" mitähän tämäkin mahtaa tarkoittaa?

Vierailija
50/283 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen tutustumaan aliexpress- sivustoon.

Vierailija
51/283 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joutuu maksamaan palautus postituksen! Tilasin mekon mikä ensinäkin kokoa XL ja olen kokoa 38. Se oli hyvä koko mutta narut selällä roikkui rumasti. Yritin palauttaa ja mulle sanottiin että maksa postikulut 15€... mekko maksoi vähemmän!!!! Argh! Olisi kiva jos se lukisi julkisesti että palautukset joutuu ite maksamaan.

Vierailija
52/283 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 21:35"]Miksei ihmiset käytä vaan Ebayta? Samoja vaatteita ne sielläkin myy. Mutta halvemmalla.
[/quote]

Ebayn maksusysteemi oli vaikeampi. Ja koko nettisivusto sekavampi. Ei se wish niin paljoo kalliimpi oo

Vierailija
53/283 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 21:51"][quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 21:35"]Miksei ihmiset käytä vaan Ebayta? Samoja vaatteita ne sielläkin myy. Mutta halvemmalla.
[/quote]

Ebayn maksusysteemi oli vaikeampi. Ja koko nettisivusto sekavampi. Ei se wish niin paljoo kalliimpi oo
[/quote]

Ja ebayta ei saa suomeksi.

Vierailija
54/283 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä, voiko wishistä tilata myös laskulla??

Vierailija
55/283 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

laskun saa ainakin kännykkä sovelluksesta valittua, siinä kohtaa kun on valitsemassa laskua, itse käytän sitä, paljon tilannut halpoja juttuja ja tykänny kovin, en lähtis mitään vaatteita välttis isona ihmisenä tilaan, mut korui, tarvikkei, aurinkolasei, elektroniikkaa, kalastusjuttui ym ym (y) ja pari viikkoo on kestäny niin postiloodassa on tavarat :) 

Vierailija
56/283 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

jatkoa ... ^ siis piti kirjoittaa maksua, mulla ainakin lukee, lasku, tili, ja kortti vaihtoehdot mut jos pc:llä valitsee niin ei oo näitä vaihtoehtoja, en tiedä miksi. 

Vierailija
57/283 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuliko aloittajalle siis tulleja kun tilasit 50€? :) itse tilasin myös ja nyt vasta rupesin miettimään koko tulli asiaa :D entä paljonko sellaiset tullut siis olisivat? Kiitos vastauksesta etukäteen :)

Vierailija
58/283 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tullit* siis olisivat

Vierailija
59/283 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo löytyy facebook tili, niin kannattaa liittyä tuonne: https://www.facebook.com/groups/1541893486076195/ 

Siellä jaetaan kokemuksia ja saa kysyä jos jokin askarruttaa!

Vierailija
60/283 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 21:53"][quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 21:51"][quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 21:35"]Miksei ihmiset käytä vaan Ebayta? Samoja vaatteita ne sielläkin myy. Mutta halvemmalla.
[/quote]

[/quote]

Ja ebayta ei saa suomeksi.
[/quote]

No höh. Mun mielestä maksusysteemi Paypalin kanssa on yksinkertainen ja siinä on myös se turva, ettei esim. joku pääse viemään rahoja sun tililtä. Ja vaikka katoaisikin, niin Ebay korvaa. Palautussysteemikin toimii useiden myyjien kanssa ja henkilökohtaista palvelua saa yleensä helposti. Usein myös myyjät lähettävät "yllätyslahjoja", kun tilaa jonkun tuotteen. Eikä kyllä sivustokaan sekava ole, mikä siinä on mielestäsi sekavaa? Mulla toimii hyvin tietokoneella ja kännykällä.
Itselläni ei englanti mitenkään hyvä ole, mutta pärjään silti Ebayssa helposti. Mutta ymmärrän, jos joku tarvitsee ihan pelkästään suomen kieltä, että ymmärtää.
Mutta käyttäköön jokainen sitä sivustoa, mistä eniten tykkää. Tämä oli vain minun mielipiteeni. :)