Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia Wish-mobiilikaupasta?

Vierailija
01.12.2014 |

Latasin Wish-sovelluksen ja tilasin n. 50 eurolla vaatteita ja tavaraa. Pe-iltana tilasin ja nyt näyttää kaikki muut tuotteet yhtä lukuun ottamatta olevan "valmistellaan toimitusta" ja toimitetaan ohjelman mukaan parin päivän sisällä. Kuinkahan kauan kestää että saa tuotteet? En nyt ihan hirveästi odota laadulta mut jos nyt edes jonkintasoista olisi... Onko muilla kokemuksia Wishistä ja millaisia?

Kommentit (283)

Vierailija
221/283 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moro. Tilasin vaimolle mekon- sopii hyvin ja tuli viikossa. Itselle tilasin kännyyn suojalasin ja muistikortin. Lasit ok, muistikortin piti olla Verbatim 256Gt, oli kuitenkin kooltaan 26Gt... Yhtä hametta rouva vielä odottaa saapuvaksi.

Vierailija
222/283 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkoitatteko täällä että jos tilaa yhden tuotteen yli 22eurolla se saattaa mennä tulliin vai tarkoitatteko kaikkia tuotteita mitä olen tilannut samalla kerralla eli jos tilaan vaikka 3 puhelimen kuoret ja hinnaksi tulee 24e voiko se joutua tulliin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/283 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wishin mainos --------Hauska tapa tehdä ostoksia.---------

Itse olen taistelllut loputtomasti tilaamani ja maksamani tuotteista.

Tilasin radiopuhelimet, rahat lähti tililtä aivan normaalisti, ja tilaus käsiteltiin, tuotteen olisi pitänyt tulla jo kaksi kuukautta sitten, mutta ei ole näkynyt.

Yritin ottaa wishin tukeen yhteyttä.

Asia ei etene yhtikäs mihkään.

Olen lähettänyt lukuisia viestejä, mutta vastausaon aina joku ihme mitä en ymmärrä.

Suosittelen pysymään alle 5 euron tilauksissa, niin silloin ei haittaa niin paljoa jos tuote ei tulekkaan.

Suosittelen myös tilaamaan jostain muualta kuin wishiltä, huijari yritys koko wish.

Olen käyttänyt wishiä jo pitkään, mutta joka kerta on on ollut ongelmia, nyt vain sain tarpeekseni ja kirjoitan tänne. ei tullut tuotetta, eikä rahoja. Soitettu on klarnalle, mutta kehottivat ottamaan tukeen yhteyttä, joka ei etene mihinkään..

Vierailija
224/283 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin 800€ maksava air trackin mutta ei oo vielä tullu,olen oottanu jo noin 2kk ja maksoin sen heti.Saa nähä tuleeko perille ollenkaan

Vierailija
225/283 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varoitus!  Asiakas  on täysin Wishin ja Klarnan armoilla, jos he haluavat laskuttaa tavarasta, mitä ei ole tilattu, saati lähetetty. Olen muutaman kerran ostanut Wishistä ja kaikki sujui hyvin.  Mutta kesäkuussa tuli Klarnalta outo karhulasku kengistä joita en ole ostanut, saati saanut.  Yritin asiakaspalveluihin molempiin firmoihin monet kerrat  - toivotonta. Klarna vinkkasi asiakaspalveluunsa, missä vaaditiin SOTE-tunnuksia. En tietysti antanut. Maksukehoitukset jatkuivat ja tänään tuli ruotsalaisen perintätoimiston uhkavaatimu., vaikka heillä ei ole mitään faktoja lähettämisestä, saati postissa vaadittavaa vastaanottokuittausta.

Vierailija
226/283 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petetty mummeli kirjoitti:

Varoitus!  Asiakas  on täysin Wishin ja Klarnan armoilla, jos he haluavat laskuttaa tavarasta, mitä ei ole tilattu, saati lähetetty. Olen muutaman kerran ostanut Wishistä ja kaikki sujui hyvin.  Mutta kesäkuussa tuli Klarnalta outo karhulasku kengistä joita en ole ostanut, saati saanut.  Yritin asiakaspalveluihin molempiin firmoihin monet kerrat  - toivotonta. Klarna vinkkasi asiakaspalveluunsa, missä vaaditiin SOTE-tunnuksia. En tietysti antanut. Maksukehoitukset jatkuivat ja tänään tuli ruotsalaisen perintätoimiston uhkavaatimu., vaikka heillä ei ole mitään faktoja lähettämisestä, saati postissa vaadittavaa vastaanottokuittausta.

Tarkoittanet sotu-tunnuksia  - Miksi et antanut Klarnalle sotuasi, jos olet maksanut heidän kauttaan he jo tietävät sotusi?

Tarkoitan, että jos sotun antamisella asia selviää, kannattaisi varmaan antaa se.

Vierailija
227/283 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaveri tilas wishistä eurolla siveltimiä ja hänen äitin tililtä vaa yhtäkkii rupes lähtee rahaa jo yli 300€ en suosittele wishiä

228/283 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

51 päivää kulunut eikä ole tullut.

229/283 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostos 3 euroa toimitus 4,00 euroa aloitusmaksu 4,99 euroa yhteensä 11,99 ei koskaan enää  wishilä.

230/283 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

minun tilauksestani kulunut 51 päivää . wishiltä tuli kysely (oletteko saaneet tavaran) kyllä on ala-arvoista. .eivät tiedä lähetyksistään mitään.   

Vierailija
231/283 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko paketti postilaatikkoon via lähimpään posti paikkaan?

Vierailija
232/283 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu mulla on kestäny jopa 2kk

Tein valituksen on tullu nopeampaa

Vierailija
233/283 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut tavarat tulee ihan hyvin ja vastaavat odotusta. Kerran olen saanut avun suomenkieliseltä helpdeskiltä - oli harhaanjohtava mainos kyseessä. 

Erityisen ärsyttävää ovat lisämuistin kauppaajat, jotka tehtailevat ilmeisesti itse kehuvat arvostelut.  Kehuissa on yleensä lyhyet kommentit: OK, not opened yet, Excelllent jne. noin tuhatkunta arvostelua. Jossain kohtaa myyntisivulla löytyy maininta, että tuote ei sisällä varsinaista muistia!

Kyllä ihmetyttää kuka tilaa muistikasetin, joka on tyhjä laatikko! No se olin tietysti minä. Minä menin lankaan ja tilasin kaksi kappaletta - ainakin niitä tuli kahdesta lasku. Näitähän ei kannata palauttaa, koska tuote on halpa ja palautus kallista. Kyllä niissä jossain päin sanotaan että muisti ei sisällä muistia. Pitää vaan olla tarkka.

Alla mainostettu muistidrive 50TB kovalevy olisi vain 9€, yliviivattu on 78€. Tässä on suht selkeästi sanottu, että ei sisällä mitään  ostettavaa "(not Including The Driver)"

-

High Quality Seagate Expansion HDD Drive Disk USB3.0 50TB External Hard Drives Portable Desktop Mobile Hard Disk Case (not Including The Driver)

Vierailija
234/283 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

Ikävä kuulla saamastanne huonosta palvelusta Wishillä. Kiitos kuitenkin palautteestanne. Pyrimme tarjoamaan asiakkaillemme niin hyvän asiakaskokemuksen kuin suinkin mahdollista. Pahoittelenkin ettemme tällä kertaa onnistuneet täyttämään odotuksianne. Välitän terveisenne koko tiimillemme, jottei tämä kokemuksenne jäisi kenellekään epäselväksi.

Emme valitettavasti tiedä missä pakettinne on, sillä seurantatiedot eivät ole päivittyneet normaalisti. Tämän tilauksen hyvitysaika on kuitenkin umpeutunut, joten emme voi enää tehdä teille hyvitystä, kuten kerroimme.

Kiitos jälleen asiakkuudestanne ja toivottavasti voimme tarjota paljon paremman kokemuksen seuraavan ostoksenne yhteydessä! Älkää epäröikö ottaa meihin yhteyttä, jos voimme auttaa teitä vielä jollain muulla tavalla.

Oikein mukavaa päivänjatkoa!

Ystävällisin terveisin

Pietari

Wish-tiimi

NOIN SINNE MENI +400€.. KLARNA EIKÄ WISH PALAUTA RAHOJA EIKÄ TOIMITA TUOTTEITA.. 

Vierailija
235/283 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka ikinen tuote on aina tullu kuukauden sisällä. Ne tulee eri paketeissa erikseen vaikka miten olisit samassa tilauksessa tilannut ja vähän eri aikoihin joten aika pieni riski tulliin jäädä. Ei oo koskaan jääny.

Älkää ikinä noin hurjilla summilla sentään tilatko. Itse olen tilannut max 70 eurolla. Sieltä ne tippu kuukauden kuluessa 1 kerrallaan 😂

Vierailija
236/283 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wishitgoesok kirjoitti:

Suosittelisin aina ottamaan vaatteista yhden koon isomman kun oma koko koska kiinan koot on pienempiä! Näin oon ystäviltä kuullut. Tein oman ensitilaukseni tuossa viikko sitten yhteensä 70e tilasin ison paketin vaatteita ja nyt on kahdesta mekosta tullut ilmoitus että lähtenyt tulemaan. Eli kysyisin nyt siis että tuleeko kaikki erikseen? Ja miten yleensä mennyt kun tilaa kotiosoitteeseen, meneekö ne lähimpään postiin vai tuleeko oikeesti postiluukkuun niinku jotkut mulle on väittänyt? Uskon kyllä että ne tulee jotenkin perille kun niin paljon hyvää kuullu :D tää nyt oli tällainen eka testi erä miten käy, joten jos joku tietää noihin mun kysymyksiin selkeempiä vastauksia niin kiitos jo valmiiksi :)

vastaan vanhaan, mutta ajankohtaiseen viestiin. Jos se ei mahdu luukusta, se tulee postiin. Ladatkaa posti-sovellus.

Ja tulee erikseen.

Vierailija
237/283 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tilasin Myös kuoria ja Yhden paidan

Vierailija
238/283 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suosittele. Jos tilaat mobiiina ja maksat verkkopankissa niin rahat menee mutta tuote jää ostoskoriin ja tilaus ei mene läpi. Tätä tapahtunut ihmisille jo vuosia ja bugille ei tehdä mitään. Monimutkainen prosessi saada rahat takaisin ja vaatii säätämistä. Saman tuotteen sainkin sitten halvemmalla ebaysta, jonka kanssa ei koskaan ole ollut ongelmia.

Vierailija
239/283 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi käyttää palvelua, jonka kanssa on näin paljon ongelmia? Halpaa kiinalaista krääsää saa muualtakin.

Vierailija
240/283 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinasta kannattaa tilata vaateita jos koko on M niin suurempi koko.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yhdeksän