Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sanna Ukkola jälleen kerran asian ytimessä

Vierailija
07.10.2021 |

Kommentit (128)

Vierailija
61/128 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vois tuokin kanttura olla välillä hiljaa jos ei oo mitään fiksua sanottavaa.

Joka ikiseen asiaan valtakunnassa on mielipide ja se mielipide on lähes aina se sama, minkä esittää Pena 52v Esson baarista.

Sen voi myös esittää Urho-Paprika lattea litkiessä ylikalliissa Töölön baarissa.

Vierailija
62/128 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ukkolan eli tyhjäntoimittajan kirjoitukset täyttä huuhaata.

Perustele? Millä tavoin elokapina tekee hyvää työtä? Pakkotuputtamalla omia aatteitaan? Ei ainakaan uppoa muhun.

Ei ne tuputa aatteitaa keski-ikäisille normikansalaisille, koska ne tietää, että nämä eivät välitä kuin itsestään.

Ne pyrkii herättelemään poliitikkoja oman sukupolvensa puolesta. Heidän sukupolveaanhan nuo ongelmat koskettaa. Ei ne kosketa keski-ikäisiä pahemmin.

Mitä ihmettä, kyllähän ilmastonmuutos koskee kaikkia! Mutta nuo elokapinan toimintamuodot vaikeuttavat monen ihmisen arkielämää ja se minua ainakin ärsyttää.  Koko elokapinan toiminta tekee vihaiseksi, eikä lisää minun keski-ikäisen naisen mielessä sympatioita koko asiaa kotaan. 

Olen eri, mutta todistit juuri pointin oikeaksi.

Sinua keski-ikäisenä ei kiinnosta ilmastonmuutos. Tai ajatuksena kiinnostaa mutta jos se vaikeuttaa omaa arkielämää yhtään, työmatka pitenee vaikka viisi minuuttia niin kyllä sapettaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/128 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

taas osui ja upposi silakka parvi paniikissa ukkolan totuuksista. alffa kohta katsotuin ja luotetuin tv kanava.

Vierailija
64/128 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihreät on vaarallinen feministinen ääriliike:

-Vain kolme mieskansanedustajaa, joista Pirkka-Pekka ajelee isolla isomoottorisella luxuskatumaasturilla, Pekka tuo Iiiizizläiziä ja se kolmas mitätön.

En ymmärrä, kenen aivot on niin sulaneet, että äänestää näitä vihreitä kommunisteja maanpettureita?

Vierailija
65/128 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olipas melkoista tuubaa. Neljä minuuttia elämästäni mitä en ikinä tule saamaan takaisin.

Vierailija
66/128 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset toimii noin

Vierailija
67/128 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perustele? Millä tavoin elokapina tekee hyvää työtä? Pakkotuputtamalla omia aatteitaan? Ei ainakaan uppoa muhun.

Ei ne tuputa aatteitaa keski-ikäisille normikansalaisille, koska ne tietää, että nämä eivät välitä kuin itsestään.

Ne pyrkii herättelemään poliitikkoja oman sukupolvensa puolesta. Heidän sukupolveaanhan nuo ongelmat koskettaa. Ei ne kosketa keski-ikäisiä pahemmin.

Mitä ihmettä, kyllähän ilmastonmuutos koskee kaikkia! Mutta nuo elokapinan toimintamuodot vaikeuttavat monen ihmisen arkielämää ja se minua ainakin ärsyttää.  Koko elokapinan toiminta tekee vihaiseksi, eikä lisää minun keski-ikäisen naisen mielessä sympatioita koko asiaa kotaan. 

Sinua keski-ikäisenä ei kiinnosta ilmastonmuutos. Tai ajatuksena kiinnostaa mutta jos se vaikeuttaa omaa arkielämää yhtään, työmatka pitenee vaikka viisi minuuttia niin kyllä sapettaa!

Heidän toiminta saa minut vihaiseksi ja tästä syystä myös kapinalliseksi. Mieluummin heitän auton akut luontoon kuin kuuntelen sanaakaan noiden pakkomielteisten höpötyksiä. Näin heidän toiminta vaikuttaa minuun kuten suureen osaan enemmistöä!

Vierailija
68/128 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas taattua laatua Sannalta eli viiden pennin 'pohdintaa' aiheesta josta suurin osa on varmuudella samaa mieltä, ja päälle sitten ihmisten haukkumista.

Konservatiivisuus ei tarkoita sitä etteikö saisi olla mitään uusia ajatuksia, voiko joku kertoa Sannallekin?

Konservatiivisuus tarkoittaa juuri sitä ettei öyhötä uusia ajatuksia uusien ajatuksien tähden kun se konservatiivinen olemassa oleva ajatus on paljon fiksumpi.

Eloapinoilla ei taasen tunnu olevan edes uusia ajatuksia siitä miten ilmastokriisi pitäisi ratkaista. Vain ympäripyöreää kädenheiluttelua että jonkun muun pitäisi ratkaista se nyt heti.

Miten ihmisen sivilisaation romuttava kerskakulutus-elämäntapa voi olla fiksumpi?

Vierailija
69/128 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heidän toiminta saa minut vihaiseksi ja tästä syystä myös kapinalliseksi. Mieluummin heitän auton akut luontoon kuin kuuntelen sanaakaan noiden pakkomielteisten höpötyksiä. Näin heidän toiminta vaikuttaa minuun kuten suureen osaan enemmistöä!

Olet kuin pieni lapsi.

Vierailija
70/128 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo voisi oikeasti olla välillä hiljaa. Joka asiaan pitää avata suunsa ymmärsi se sitä tai ei. Samalla tavalla kuin naapurin Risto kahdeksan kaljan jälkeen, "mittään en asiasta tiijä mutta tätä mieltä mää oon".

Vierailija
71/128 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elokapina on enemmän äärivasemmistolainen anarkistinen poliittinen liike, kuin luonnonsuojeluliike.

Hallitusta ne ainakin plakaateissaan vastustaa.

Vierailija
72/128 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Kansanedustajat käyvät kuhertelemassa Mannerheimintiellä telttailevien kanssa"

No todellisuudessa siellä ei ole juuri muita näkynyt kuin Sebastian Tynkkynen. Pitkälläsillalla hän oli ainoa kansanedustaja.

Ja Tynkkysen kimppuun käytiin Elokapinalaisten puolelta, poliisi joutui menemään väliin.

-Väkivaltainen ääriliike, joka ei salli muita mielipiteitä, ne hiljennetään jopa väkivallalla.

AI että tekisi mieli mennä autoilemaan eduskuntatalon liepeille katumaasturilla.

No mene

Vierailija
73/128 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elokapina on enemmän äärivasemmistolainen anarkistinen poliittinen liike, kuin luonnonsuojeluliike.

Hallitusta ne ainakin plakaateissaan vastustaa.

Samaa hallitusta, jonka VIHREÄT edustajat on osallistuneet tähän Ekokapinaan, ovat ITSE hallituksessa.

Vihreät on ehkä epärehellisin puolue koskaan, osoittavat mieltä omaa hallitustaan kohtaan ja te lahomadot ette edes tajua tätä, vaan hurraatte ja taputatte käsiä yhteen heille.

PS onko Unelma vielä voimissaan, vai joko riittää seks.rikokset?

Vierailija
74/128 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin hyvä ja asiallinen kirjoitus, tässä ei ollut yhtään sitä ärsyttävää meuhkaamista mihin tuo kapina juuri perustuu.

Vierailija
75/128 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet kuin pieni lapsi.

Ensin väitetään keski-ikäiseksi ja sitten pieneksi lapseksi :DD

Koita päättää..

Vierailija
76/128 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanna Ukkola jälleen kerran asettamassa yleisen mielipiteen puolelle saadakseen irtopisteitä. Ei ole mitenkään rohkeaa journalismia sanoa se mitä kaikki muutkin sanoo.

Sannan kolumnit ovat 'itsestäänselvyyksiä' mielipidetasolla, eivät herätä mitään ajatuksia. Aloituksen "en olisi itse osannut paremmin sanoa" kuvastaa tuota hyvin; mitään uutta Ukkola ei tarjoa, ainoastaan sellaisen elämyksen että itsekin olisin voinut tuon kirjoittaa.

Siksi hän on niin tärkeä henkilö. 

Että joku sanoo ääneen ettei keisarilla ole vaatteita.

Normaali ihminen ei halua leimautua miksikään, vaan elää omaa normaalia elämää. Tästä syystä saattaa tulla sosiaalisesta mediasta sellainen yleisyysharha että "kaikki" kannattavat jotain ihan hölynpölyä. 

Tämä harha tulee juuri niille jotka näitä kannattavat. Normaali-ihmiset pyörittelevät silmiään, ja elävät kuten ennenkin, eivätkä tee siitä numeroa. Ns. kansan syvät rivit.  

Somekuplassa eläjät sitten kuvittelevat että kaikki järkevät normaalit ihmiset ovat heidän kanssaan samaa mieltä, ja se "vastustaja" on pieni mutta äänekäs joukko. Tällainen joukko ovat he itse. On siis ääripäät, eli hörhöttelijät, ja niiden yhtä hörhöt vastustajat. 90% väestöstä on siinä välissä. Kuplalaiset luulevat että vain ne ihmiset ovat olemassa jotka somessa vääntävät puolesta tai vastaan. 

Kuten nähtiinnyt vihreiden huumemyönteisyyspäätöksen jälkeen. Varmaan luultiin että koska some näytti vihreää valoa, niin siirto oli hyvä. Kuitenkin puolueen kannatus laski selvästi ulostulon jälkeen.

Ne on ne kansan syvät rivit jotka kertoivat ettei kyseinein kanta ole ok eivätkä he todellakaan aio kannattaa sitä.

Vierailija
77/128 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet kuin pieni lapsi.

Ensin väitetään keski-ikäiseksi ja sitten pieneksi lapseksi :DD

Koita päättää..

Sinua ei väitetty keski-ikäiseksi, sanoit itse olevasi.

Sinua ei väitetty pieneksi lapseksi, vaan sanottiin että olet KUIN pieni lapsi.

Vierailija
78/128 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisien pitäisi olla paremmin suojautuneita, kun joutuvat kantamaan tuollaista saastaa.

Vierailija
79/128 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa laiskaa journalismia.

Vierailija
80/128 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanna Ukkola jälleen kerran asettamassa yleisen mielipiteen puolelle saadakseen irtopisteitä. Ei ole mitenkään rohkeaa journalismia sanoa se mitä kaikki muutkin sanoo.

Sannan kolumnit ovat 'itsestäänselvyyksiä' mielipidetasolla, eivät herätä mitään ajatuksia. Aloituksen "en olisi itse osannut paremmin sanoa" kuvastaa tuota hyvin; mitään uutta Ukkola ei tarjoa, ainoastaan sellaisen elämyksen että itsekin olisin voinut tuon kirjoittaa.

Siksi hän on niin tärkeä henkilö. 

Että joku sanoo ääneen ettei keisarilla ole vaatteita.

Normaali ihminen ei halua leimautua miksikään, vaan elää omaa normaalia elämää. Tästä syystä saattaa tulla sosiaalisesta mediasta sellainen yleisyysharha että "kaikki" kannattavat jotain ihan hölynpölyä. 

Tämä harha tulee juuri niille jotka näitä kannattavat. Normaali-ihmiset pyörittelevät silmiään, ja elävät kuten ennenkin, eivätkä tee siitä numeroa. Ns. kansan syvät rivit.  

Somekuplassa eläjät sitten kuvittelevat että kaikki järkevät normaalit ihmiset ovat heidän kanssaan samaa mieltä, ja se "vastustaja" on pieni mutta äänekäs joukko. Tällainen joukko ovat he itse. On siis ääripäät, eli hörhöttelijät, ja niiden yhtä hörhöt vastustajat. 90% väestöstä on siinä välissä. Kuplalaiset luulevat että vain ne ihmiset ovat olemassa jotka somessa vääntävät puolesta tai vastaan. 

Kuten nähtiinnyt vihreiden huumemyönteisyyspäätöksen jälkeen. Varmaan luultiin että koska some näytti vihreää valoa, niin siirto oli hyvä. Kuitenkin puolueen kannatus laski selvästi ulostulon jälkeen.

Ne on ne kansan syvät rivit jotka kertoivat ettei kyseinein kanta ole ok eivätkä he todellakaan aio kannattaa sitä.

Sinällään ihan hyviä havaintoja. Siinä olet kuitenkin vähän väärässä että ne "kansan syvät rivit" olisivat jotenkin suuri yhtenäinen massa. Eivät ole. He ovat toki mielipiteissään maltillisia mutta niitä maltillisen version mielipiteitä on sitten ihan laidasta laitaan oikealta vasemmalle. He eivät vain palavasti puolusta sitä omaa kantaansa ainoana oikeana vaan hyväksyvät sen että joku muu on toista mieltä mutta se ei kauheasti haittaa. He siis ovat maltillisia siinä omassa mielipiteessään. Heidän mielipiteensä saattaa olla jopa sama kuin jommassa kummassa ääripäässä mutta he eivät koe tarvetta riehua somessa sen kuuluttamiseksi ulos.

Itse tunnen esim. monia aikuisia jotka kannattavat tai ainakin pitävät hyväksyttävinä Elokapinan tavoitteita ja keinoja. Sitä ei vain heistä ulospäin ikinä arvaisi eivätkä he sitä mielipidettä kuuluttele muille koska ei ole mitään tarvetta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yhdeksän