Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maria Veitola ei saanut MITÄÄN irti Marinista!

Vierailija
07.10.2021 |

Sannan mainospätkä, yksitasoinen ja köyhä ohjelma.

Kommentit (643)

Vierailija
461/643 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pienen lapsen äiti, joka suorittaa vaativaa työtä ja jatkaa samaa itselleen tärkeiden asioiden suorittamista kotona ja vapaa-ajalla. Heti kun tulee kotiin, alkaa siivota, joka päivä. Juoksee ja heittää koripalloa intohimoisesti, että pääsee itselleen asetettuihin urheilusuoritustavoitteisiin. Ei siinä muuten mitään vikaa ole, mutta tosi surullista Emma-tytön osalta, että äiti ei ole läsnä hänelle. 

Joku asiantuntija on sanonut, että lapsi kyllä selviää,  jos lähellä on edes yksi joka hoivaa, tukee ja rakastaa ehdoitta.

Näin juuri. Ja kuka narisi yhtään mitään silloin, kun Katainen oli määministeri? Hänellä oli kaksi hyvin pientä lasta. Sanoiko joku, että hän on huono isä? Entä Alexander Stubb, jolla myös oli alakouluikäisiä lapsia pääministerinä ollessaan? Toki nainen on helppo leimata huonoksi äidiksi, kun tekee paljon töitä. Miksei eri sukupuolilla ole samat säännöt?

Kuka täällä on leimannut Sanna Marinin huonoksi äidiksi. Olen kuitenkin sitä mieltä, ettei lasta pidä noin tarkkaan edustusasunnostakaan siivota. Lapsen kolmipyöräinen kulupeli  olisi ollu soma pihalla, lukittujen porttien takaa sitä ei kukaan pääse varastamaankaan. Toki me alamaiset ymmärrämme, että tähti ja talon emäntä oli Sanna Marin, Suomen pääministeri Sanna Marin.

Ai kuka täällä on leimannut? Aika moni. Täytyy nyt ottaa huomioon, että kyseessä on TV-ohjelman kuvaukset. Järjestäisitkö itse paikat paremmin, jos kamerat tulisivat? Keräisut lapsen lelut? Vai antaisitko niiden olla siellä, mihin lapsi on ne jättänyt?

Vierailija
462/643 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei olisi Marin manipuloinut minun omassa työssäni noin. Hänen täytyy tajuta että toimittaja tekee omaa työtään eikä se kuulu hänelle miten sen hoitaa.

Hän astui koko ajan varpaille.

Hänelle pitäisi jonkun sanoa että kuvaaminen loppuu kluule siihen ellei yhteistyö kiinnosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
463/643 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä Sanna rentoutui selvästi ohjelman loppua kohti. Hän oli alussa vähän jännittynyt selvästi, mutta lopussa oli ihan erilainen.

Niin teki koska sai viedä miten huvitti ja oli helpottunut että onnistui. Olen tuntenut muutamankin samantapaisen ja tiedän noitten kujeet kyllä.

Vierailija
464/643 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koko kodita ei näkynyt jälkeäkään siitä että siellä olisi lapsia paitsi ihan hirveä uutinen että Emmä hyppi sun nukkumislakanoilla, yök.

Se on pääministerin edustusasunto jossa on myös henkilökuntaa. Eipä se nyt mikään ihan normaali koti ole muutenkaan.

Ei niin, ei nomaali koti muutenkaan. Sanna Marin on kertonut, että lapsukainen leikkii pitämällä kokouksia.

Lapsi jäsentää leikeillään ympäröivää maailmaa. Jos vanhemman työhön kuuluu kokoukset, on ihan normaalia, että lapsi pitää leikkikokouksia.

Vierailija
465/643 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä Sanna rentoutui selvästi ohjelman loppua kohti. Hän oli alussa vähän jännittynyt selvästi, mutta lopussa oli ihan erilainen.

Niin teki koska sai viedä miten huvitti ja oli helpottunut että onnistui. Olen tuntenut muutamankin samantapaisen ja tiedän noitten kujeet kyllä.

Ei kai Veitolan ohjelman idea ole kuitenkaan kiusata noita ohjelman henkilöitä? Siis en ole katsonut ohjelmaa aiemmin juurikaan kyllä, mutta pantiinko esim. Sipilä jotenkin tosi "ahtaalle" hänen jaksossaan sitten?

Vierailija
466/643 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koripallon heittelyä, ysärimusaa, jammailua, meikkailua... Jotenkin tulee käytöksestä mieleen huomattavasti nuorempi nainen kuin 36v.

Ei täysin. Jossakin välissä vakavoitui hetkeksi, mutta varmaan leikkaajat halunneet valita noita tiettyjä kohtauksia mukaan. Lähdemateriaalia on tietysti tuntikausia.

Toisaalta pääministerin virallinen rooli on niin vakava ja asiallinen, että ehkä halunnut itsekin tuoda vähän kevyempää puolta itsestään esiin.

Haluaisin nähdä minkälaista materiaalia tuosta jaksosta on poistettu. Kaikki ei tietenkään kestä päivänvaloa. Sanna tiukasti sanonut, että tämä kohta ei saa tulla valmiiseen jaksoon.

Vierailija
467/643 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta Marinissa on se kuinka hän ärsyttää persulisijoita. 

Vierailija
468/643 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ei olisi Marin manipuloinut minun omassa työssäni noin. Hänen täytyy tajuta että toimittaja tekee omaa työtään eikä se kuulu hänelle miten sen hoitaa.

Hän astui koko ajan varpaille.

Hänelle pitäisi jonkun sanoa että kuvaaminen loppuu kluule siihen ellei yhteistyö kiinnosta.

Taisi olla Veitolalle tiukka paikka, hänellähän on mielipide asiaan kuin asiaan. Heittää joskus julmaa kritiikkiä vierairuillaan. Veitolan oli nyt pakko tukkia suunsa  ja kipittää suuren pääministerin perässä parhaansa mukaan. Kuten toimittajat nykyhallituksen perässä, satoi tai paistoi he kyttäävät portilla josko saisi kysyä jotain.

Vierailija
469/643 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koko kodita ei näkynyt jälkeäkään siitä että siellä olisi lapsia paitsi ihan hirveä uutinen että Emmä hyppi sun nukkumislakanoilla, yök.

Se on pääministerin edustusasunto jossa on myös henkilökuntaa. Eipä se nyt mikään ihan normaali koti ole muutenkaan.

Ei niin, ei nomaali koti muutenkaan. Sanna Marin on kertonut, että lapsukainen leikkii pitämällä kokouksia.

Lapsi jäsentää leikeillään ympäröivää maailmaa. Jos vanhemman työhön kuuluu kokoukset, on ihan normaalia, että lapsi pitää leikkikokouksia.

Ja hammaslääkärin lapsi poraa.

Vierailija
470/643 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koripallon heittelyä, ysärimusaa, jammailua, meikkailua... Jotenkin tulee käytöksestä mieleen huomattavasti nuorempi nainen kuin 36v.

36-vuotias ei voi heitellä koripalloa, jammailla, kuunnella musaa tai meikata? Kaikki nuo täytyy lopettaa ennen sitä? Kai Marin nyt saa töihin meikata?

Sanna Marin kertoi meikkaavansa, että näyttää vanhemmalta ja uskottavammalta. Antti Rinteen olisi kannattanut puuteroida nenänsä. 

Naiivia läsyttää meille noilla tuloilla, kuinka kävi tyhjentämässä tavaratalon varaston lempikajaleista. Matkustelee paljon, uskon Raskastakin voi ostaa laatukosmetiikkaa. Brigitte Macron voisi pikkasen opastaa.

Antti Rinteen olisi kannattanut kiristää naamaansa, kuten monen keski-ikäisen varsinkin tuossa asemassa. Mutta miehillähän on etuoikeus näyttää massapukuisilta kopioilta ja vähät välittää ulkonäöstä. Moni nainenkin voisi eduskunnasta mennä tekemään pieniä operaatioita. Rahaa luulisi löytyvän.

Vierailija
471/643 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Marin vei Veitolan tahallaan rankkoihin treeneihin sillä se oli sivallus että älä tule tänne ronkkimaan mun tunteita, mä annan kyllä sulle täyslaidallisen. Marin veti showta ja yritti murskata Marian osaamista oikein huolella.

Jos olisin ollut Maria, olisin sanonut Sannalle: Kuules nyt olen tullut piirtämään sinusta henkilökuvaa persoonana, minä voi kuvat kun sinä lähdet lenkille ja kuvata kun tulet sieltä, mutta sitten me istumme ja keskustelemme asioista ja sinun tunteistasi ja elämästäsi sinun omilla sanoillasi. Ohjelman idea ei ole acting out vaan sen välittäminen kansalle kuka sinä olet, miten sinusta tuli tällainen ja mihin elämässäsi pyrit.

Ei, nyt ei meikata eikä siivota eikä juosta.

Näin Maria olisi säilyttänyt otteen Marinista  hänen omassa työssään.

Tiedätkö, mitä tarkoittaa acting out? Se on tunnereaktioiden näyttämistä voimakkaasti ulospäin ja niiden kohdistamista ympäristöön. Esimerkkeinä tästä on huutaminen, muiden syyttely, tavaroiden paiskominen ja väkivalta. Tapahtuiko jaksossa jotain näistä.

Kysymyksiisi vastattiin myös.

Kuka sinä olet?

"Olen Sanna Marin, pääministeri, vaimo ja yhden lapsen vanhempi. Olen pakkomielteinen siivooja, ja hieman häpeän sitä. Innostun aina täysillä kaikesta, mitä teen ja siksi treenasin itseni nuorena ylikuntoon, enkä enää jaksanut mitään. Lopetin urheilun pitkäksi aikaa, mutta nyt olen alkanut taas juosta ja pelata koripalloa. Olin kunnollinen lapsi ja nuori, mutta juhlin opiskeluaikoina. Olen köyhästä sateenkaariperheestä, enkä lapsena puhunut tästä. Luulin olevani ainoa, ja siksi haluan tuoda asiaa esiin nyt. Olen asiakeskeinen, en välitä puhua itsestäni ja haluan vaikuttaa asioihin. Heikkouteni on ihmisten tunteiden tunnistaminen, ja sitä olen joutunut opettelemaan virheiden tekemisten kautta ja tarkastelemalla omaa toimintaani."

Miten sinusta tuli tällainen?

"Halusin politiikkaan asiakeskeisyyteni vuoksi. Minusta tuli pääministeri sattumien kautta, kun Antti Rinne erosi, ja kysyttiin, olenko käytettävissä. Minusta ei koskaan pitänyt tulla pääministeriä. Mieheni tapasin nuorena yöelämässä, ja vaimo minusta tuli käytännön syistä, kun saimme lapsen. En ole erityisen romanttinen."

Mihin elämässäsi pyrit?

"Haluan vaikuttaa asioihin ja yhteiskuntaan. Presidenttiä minusta ei kuitenkaan koskaan tule, koska se homma on minulle liikaa."

Vierailija
472/643 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Marin vei Veitolan tahallaan rankkoihin treeneihin sillä se oli sivallus että älä tule tänne ronkkimaan mun tunteita, mä annan kyllä sulle täyslaidallisen. Marin veti showta ja yritti murskata Marian osaamista oikein huolella.

Jos olisin ollut Maria, olisin sanonut Sannalle: Kuules nyt olen tullut piirtämään sinusta henkilökuvaa persoonana, minä voi kuvat kun sinä lähdet lenkille ja kuvata kun tulet sieltä, mutta sitten me istumme ja keskustelemme asioista ja sinun tunteistasi ja elämästäsi sinun omilla sanoillasi. Ohjelman idea ei ole acting out vaan sen välittäminen kansalle kuka sinä olet, miten sinusta tuli tällainen ja mihin elämässäsi pyrit.

:D Sori, mutta ei Veitola voi sanoa noin. Se, joka ottaa Marian kylään, keksii aktiviteetit. Se on ohjelman idea. Veitola ei voi myöskään käskeä pääministeriä olla meikkaamatta TÖIHIN. Hänhän meikkasi itsekin tyytyväisenä Sannan kanssa. Toki sinua nyt häiritsee, kun ohjelmassa ei tehty juuri niitä asioita, joita sinä haluat.

Juu kyllä vähäsen harmittaa kun pääministeristä saadaan yhtä apljon esille kuin kyläkaupan kassaneiti dokkarista. Että olisikohan pitänyt olla niikuin muuta kuin meikkaamista ohjelmassa  tosiaan. Ei häntä kukaan kiellä meikkaamasta vaan että hän meikkailee kameralle, ei ole pääministerissä mitenkään se juttu.

Nyt ei haastateltu ketään heitukkaa missikisoihin kuitenkaan.

Vierailija
473/643 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai Veitolan ohjelman idea ole kuitenkaan kiusata noita ohjelman henkilöitä? Siis en ole katsonut ohjelmaa aiemmin juurikaan kyllä, mutta pantiinko esim. Sipilä jotenkin tosi "ahtaalle" hänen jaksossaan sitten?

Ei se ole kyllä toisinkaan päin. Toimittajalla on työ jota hän menee tekemään tuonne. Viranhaltijan luokse, siksi odotetaan ettei se siellä määrää hänen omia toimittajanhommiaan. Kansallahan pääministeri Marin on töissä sentään.

Vierailija
474/643 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedätkö, mitä tarkoittaa acting out? Se on tunnereaktioiden näyttämistä voimakkaasti ulospäin ja niiden kohdistamista ympäristöön. Esimerkkeinä tästä on huutaminen, muiden syyttely, tavaroiden paiskominen ja väkivalta. Tapahtuiko jaksossa jotain näistä.

Kuka sinä olet?

"Olen Sanna Marin, pääministeri, vaimo ja yhden lapsen vanhempi. Olen pakkomielteinen siivooja, ja hieman häpeän sitä. Innostun aina täysillä kaikesta, mitä teen ja siksi treenasin itseni nuorena ylikuntoon, enkä enää jaksanut mitään. Lopetin urheilun pitkäksi aikaa, mutta nyt olen alkanut taas juosta ja pelata koripalloa. Olin kunnollinen lapsi ja nuori, mutta juhlin opiskeluaikoina. Olen köyhästä sateenkaariperheestä, enkä lapsena puhunut tästä. Luulin olevani ainoa, ja siksi haluan tuoda asiaa esiin nyt. Olen asiakeskeinen, en välitä puhua itsestäni ja haluan vaikuttaa asioihin. Heikkouteni on ihmisten tunteiden tunnistaminen, ja sitä olen joutunut opettelemaan virheiden tekemisten kautta ja tarkastelemalla omaa toimintaani."

"Halusin politiikkaan asiakeskeisyyteni vuoksi. Minusta tuli pääministeri sattumien kautta, kun Antti Rinne erosi, ja kysyttiin, olenko käytettävissä. Minusta ei koskaan pitänyt tulla pääministeriä. Mieheni tapasin nuorena yöelämässä, ja vaimo minusta tuli käytännön syistä, kun saimme lapsen. En ole erityisen romanttinen."

Mihin elämässäsi pyrit?

"Haluan vaikuttaa asioihin ja yhteiskuntaan. Presidenttiä minusta ei kuitenkaan koskaan tule, koska se homma on minulle liikaa."

Acting out on juuri tunteitten perustan purkamista toimintana, kun pitäisi istua pohtimaan niitä, eikä suorittaa ja suorittaa noin. Muuten tulee obsessioita,

Vierailija
475/643 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pienen lapsen äiti, joka suorittaa vaativaa työtä ja jatkaa samaa itselleen tärkeiden asioiden suorittamista kotona ja vapaa-ajalla. Heti kun tulee kotiin, alkaa siivota, joka päivä. Juoksee ja heittää koripalloa intohimoisesti, että pääsee itselleen asetettuihin urheilusuoritustavoitteisiin. Ei siinä muuten mitään vikaa ole, mutta tosi surullista Emma-tytön osalta, että äiti ei ole läsnä hänelle. 

Joku asiantuntija on sanonut, että lapsi kyllä selviää,  jos lähellä on edes yksi joka hoivaa, tukee ja rakastaa ehdoitta.

Näin juuri. Ja kuka narisi yhtään mitään silloin, kun Katainen oli määministeri? Hänellä oli kaksi hyvin pientä lasta. Sanoiko joku, että hän on huono isä? Entä Alexander Stubb, jolla myös oli alakouluikäisiä lapsia pääministerinä ollessaan? Toki nainen on helppo leimata huonoksi äidiksi, kun tekee paljon töitä. Miksei eri sukupuolilla ole samat säännöt?

Ei kyse ole säännöistä tai asioista tässä vaan siitä että ÄITI on vaan yksi äiti ja lapsen nimi on tänään. Lasta ei voi manipuloida siihen ettei äitin pitäisi olla läsnä. Vaan pitää olla.327

Onko niitä isiä sitten lapsella useampi, vai miksi isän ei tarvitse olla läsnä?

Vierailija
476/643 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka sinä olet?

Mihin elämässäsi pyrit?

Acting out on juuri tunteitten perustan purkamista toimintana, kun pitäisi istua pohtimaan niitä, eikä suorittaa ja suorittaa noin. Muuten tulee obsessioita,

Kuinka kauan olisi pitänyt istua, jos voi puhua samalla, kun tekee? Tullessa istuttiin juustokakkukahville, laiturilla istuttiin, saunan jälkeen istuttiin terassilla, fetapiirakan ääressä istuttiin, aamupalalla istuttiin ulkona, Marinin työpaikalla istuttiin lopuksi. Tarkoitus on nähdä myös Veitolan vieraiden arkea, ei istua paikallaan kuin studiohaastattelussa.

Vierailija
477/643 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talon ainoa peenis oltiin heivättukin näyttämöltä mutta superpenis Macron mainittiin kyllä, eli kyllä Freud tiesi.

Vierailija
478/643 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kyse ole säännöistä tai asioista tässä vaan siitä että ÄITI on vaan yksi äiti ja lapsen nimi on tänään. Lasta ei voi manipuloida siihen ettei äitin pitäisi olla läsnä. Vaan pitää olla.327

Onko niitä isiä sitten lapsella useampi, vai miksi isän ei tarvitse olla läsnä?

No oliko ohjelmassa isä läsnä niin että äitikin oli läsnä?

Vierailija
479/643 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitten ollut ammattilainen kuten Marin. Olisi kysynyt vaikka miksi porvarit vaati Rinteen eroa.

Vierailija
480/643 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon tämän nyt suoraan: Ohjelman tarkoituksena oli esittää kuin paljo munaa Sannalla on mutta lasta ei voi huijata kuitenkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yhdeksän