Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maria Veitola ei saanut MITÄÄN irti Marinista!

Vierailija
07.10.2021 |

Sannan mainospätkä, yksitasoinen ja köyhä ohjelma.

Kommentit (643)

Vierailija
441/643 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koko kodita ei näkynyt jälkeäkään siitä että siellä olisi lapsia paitsi ihan hirveä uutinen että Emmä hyppi sun nukkumislakanoilla, yök.

Ei tulisi mieleenkään tehdä tuollaista ilmoitusta vieraalle koska toi kertoi että Mariasta oltiin keskustelu ja perhe ei tykännyt. Lapsi oltiin laitettu asialle ja menty itse metsään, taas passiivis aggressiivinen viesti!

Koko ajan tätä samaa. Joku MUU tekee pahoja ja Sanna sitten on se herttainen ja rehti. Jos ei näe tämän läpi niin on sokea.

Vierailija
442/643 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitä opimme ohjelmasta ja tästä keskustelusta?

Sen että Sanna Marin jakaa aika voimakkaasti mielipiteitä persoonana.

Ja tämänhän oikeastaan tiesimme jo etukäteenkin.

Hän on aika voimakas persoona ja siiihen päälle vielä ikä+sukupoli+ulkonäkö, niin tavallaan ihan ymmärrettävää, että jakaa mielipiteitä.

Emme ole tottuneet näkemään aiemmin ehkä ihan saman tyyppistä henkilöä vallan huippuasemissa.

Itse näin hänessä useitakin eri puolia tuossa ohjelmassa: kovapintaisen vallankäyttäjän ja suorittajan, pohdiskelevamman ja vakavamman filosofisen puolen ja lisäksi myös ihan hassuttelevan "teinityttömäisen" tai nuorehkoa naista muistuttavan puolen. Ehkä hänessä onkin useita eri puolia? Meissä monissa on.

Olihan meillä jo Tarja Halonen, joka vieläkin uikuttaa kuinka koki kaikessa negatiivista,  jostakin syystä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
443/643 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mennyt kauppaamaan omaa miestää kaverilleen....samaa manipulointia. Kuitenkin hän kuittasi palkinnon. Tietysti.

Vierailija
444/643 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pienen lapsen äiti, joka suorittaa vaativaa työtä ja jatkaa samaa itselleen tärkeiden asioiden suorittamista kotona ja vapaa-ajalla. Heti kun tulee kotiin, alkaa siivota, joka päivä. Juoksee ja heittää koripalloa intohimoisesti, että pääsee itselleen asetettuihin urheilusuoritustavoitteisiin. Ei siinä muuten mitään vikaa ole, mutta tosi surullista Emma-tytön osalta, että äiti ei ole läsnä hänelle. 

Joku asiantuntija on sanonut, että lapsi kyllä selviää,  jos lähellä on edes yksi joka hoivaa, tukee ja rakastaa ehdoitta.

Selviäminen voi olla tytölle murskaavaa jos äiti on kaikessa parempi.

Siis mitä että?????

Kyllä, luit ihan oikein : kaikkein murskaavinta on liian täydelliseksi heittäytyvä äiti ja juuri tytölle.

Itse keksin monta aika paljon murskaavampaakin asiaa, kuten väkivalta ja alkoholismi, mutta jos sinun maailmassasi liian täydellinen äiti on pahin mahdollinen skenaario, onnittelen, että olet saanut elää niin hyvässä todellisuudessa.

Vierailija
445/643 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marin vei Veitolan tahallaan rankkoihin treeneihin sillä se oli sivallus että älä tule tänne ronkkimaan mun tunteita, mä annan kyllä sulle täyslaidallisen. Marin veti showta ja yritti murskata Marian osaamista oikein huolella.

Vierailija
446/643 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole nähnyt jaksoa. Minusta tämä on tirkistely ohjelma, joka ei tee minulle hyvää.

Ehkä siinä mielessä tirkistelyä että tunkeudutaan toisten kotiin (johon haastateltavat antavat luvan). Koti paljastaa ihmisestä enemmän kuin jos haastateltava olisi studiossa.  Kotiympäristössään ihmiset yleensä ovat rennompia ja kertovat varmasti asioista eri tavalla. Parhaimmista keskusteluista saa itsellekin jotain, yksi esimerkki viimeisin Mikko Kuustosen ja Hanna Brotheruksen luona kyläily. 

Vierailija
447/643 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pienen lapsen äiti, joka suorittaa vaativaa työtä ja jatkaa samaa itselleen tärkeiden asioiden suorittamista kotona ja vapaa-ajalla. Heti kun tulee kotiin, alkaa siivota, joka päivä. Juoksee ja heittää koripalloa intohimoisesti, että pääsee itselleen asetettuihin urheilusuoritustavoitteisiin. Ei siinä muuten mitään vikaa ole, mutta tosi surullista Emma-tytön osalta, että äiti ei ole läsnä hänelle. 

Joku asiantuntija on sanonut, että lapsi kyllä selviää,  jos lähellä on edes yksi joka hoivaa, tukee ja rakastaa ehdoitta.

Selviäminen voi olla tytölle murskaavaa jos äiti on kaikessa parempi.

Siis mitä että?????

Kyllä, luit ihan oikein : kaikkein murskaavinta on liian täydelliseksi heittäytyvä äiti ja juuri tytölle.

Itse keksin monta aika paljon murskaavampaakin asiaa, kuten väkivalta ja alkoholismi, mutta jos sinun maailmassasi liian täydellinen äiti on pahin mahdollinen skenaario, onnittelen, että olet saanut elää niin hyvässä todellisuudessa.

Se itseasiassa on se pahin mahdollinen äiti lapselle jos on murskaavan ylivoimainen vanhempi. Ei saa mahdollisuuksia edes tuntea vihaa eikä puolustautua.

Vierailija
448/643 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koko kodita ei näkynyt jälkeäkään siitä että siellä olisi lapsia paitsi ihan hirveä uutinen että Emmä hyppi sun nukkumislakanoilla, yök.

Se on pääministerin edustusasunto jossa on myös henkilökuntaa. Eipä se nyt mikään ihan normaali koti ole muutenkaan.

Ei niin, ei nomaali koti muutenkaan. Sanna Marin on kertonut, että lapsukainen leikkii pitämällä kokouksia.

Vierailija
449/643 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin juuri. Ja kuka narisi yhtään mitään silloin, kun Katainen oli määministeri? Hänellä oli kaksi hyvin pientä lasta. Sanoiko joku, että hän on huono isä? Entä Alexander Stubb, jolla myös oli alakouluikäisiä lapsia pääministerinä ollessaan? Toki nainen on helppo leimata huonoksi äidiksi, kun tekee paljon töitä. Miksei eri sukupuolilla ole samat säännöt?

Vierailija
450/643 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Marin vei Veitolan tahallaan rankkoihin treeneihin sillä se oli sivallus että älä tule tänne ronkkimaan mun tunteita, mä annan kyllä sulle täyslaidallisen. Marin veti showta ja yritti murskata Marian osaamista oikein huolella.

Jos olisin ollut Maria, olisin sanonut Sannalle: Kuules nyt olen tullut piirtämään sinusta henkilökuvaa persoonana, minä voi kuvat kun sinä lähdet lenkille ja kuvata kun tulet sieltä, mutta sitten me istumme ja keskustelemme asioista ja sinun tunteistasi ja elämästäsi sinun omilla sanoillasi. Ohjelman idea ei ole acting out vaan sen välittäminen kansalle kuka sinä olet, miten sinusta tuli tällainen ja mihin elämässäsi pyrit.

Ei, nyt ei meikata eikä siivota eikä juosta.

Näin Maria olisi säilyttänyt otteen Marinista  hänen omassa työssään.

Vierailija
451/643 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi se ei ole kuitenkaan ikinä tosi surullista, jos pienen lapsen isä käyttäytyy samoin kuin Marin?

Vierailija
452/643 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on pääministerin edustusasunto jossa on myös henkilökuntaa. Eipä se nyt mikään ihan normaali koti ole muutenkaan.

Ei niin, ei nomaali koti muutenkaan. Sanna Marin on kertonut, että lapsukainen leikkii pitämällä kokouksia.

Ja lapsuus muurien takana "demokraatiksi", vartiomiehet ja suurinpiirtein armeija suojaamassa. Tosi normaalia ja tasavertaista kasvatusta.

Vierailija
453/643 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitä opimme ohjelmasta ja tästä keskustelusta?

Sen että Sanna Marin jakaa aika voimakkaasti mielipiteitä persoonana.

Ja tämänhän oikeastaan tiesimme jo etukäteenkin.

Hän on aika voimakas persoona ja siiihen päälle vielä ikä+sukupoli+ulkonäkö, niin tavallaan ihan ymmärrettävää, että jakaa mielipiteitä.

Emme ole tottuneet näkemään aiemmin ehkä ihan saman tyyppistä henkilöä vallan huippuasemissa.

Itse näin hänessä useitakin eri puolia tuossa ohjelmassa: kovapintaisen vallankäyttäjän ja suorittajan, pohdiskelevamman ja vakavamman filosofisen puolen ja lisäksi myös ihan hassuttelevan "teinityttömäisen" tai nuorehkoa naista muistuttavan puolen. Ehkä hänessä onkin useita eri puolia? Meissä monissa on.

Ei tässä se huolestutakaan vaan juuri se että sai kontrolloida mitä puolia toi esille ja se kaikkein pahin puoli manipuloivuus oltiin kätketty sellaisen lätinän alle jossa muka "tajutaan omia heikkouksia" jotka olivat ihan toisarvoisia isompien rinnalla.

Siis mitä ihmettä? Sai kontrolloida, mitä puolia tuo esille? Jokainen saa kontrolloida. Ihan jokainen vieras saa vastata niihin kysymyksiin, joihin haluaa ja olla vastaamatta niihin, joihin ei halua. Jokainen on myös saanut itse suunnitella aktiviteetit, joihin Marian ottaa mukaan.

Vierailija
454/643 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin juuri. Ja kuka narisi yhtään mitään silloin, kun Katainen oli määministeri? Hänellä oli kaksi hyvin pientä lasta. Sanoiko joku, että hän on huono isä? Entä Alexander Stubb, jolla myös oli alakouluikäisiä lapsia pääministerinä ollessaan? Toki nainen on helppo leimata huonoksi äidiksi, kun tekee paljon töitä. Miksei eri sukupuolilla ole samat säännöt?

Ei kyse ole säännöistä tai asioista tässä vaan siitä että ÄITI on vaan yksi äiti ja lapsen nimi on tänään. Lasta ei voi manipuloida siihen ettei äitin pitäisi olla läsnä. Vaan pitää olla.327

Vierailija
455/643 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olisin ollut Maria, olisin sanonut Sannalle: Kuules nyt olen tullut piirtämään sinusta henkilökuvaa persoonana, minä voi kuvat kun sinä lähdet lenkille ja kuvata kun tulet sieltä, mutta sitten me istumme ja keskustelemme asioista ja sinun tunteistasi ja elämästäsi sinun omilla sanoillasi. Ohjelman idea ei ole acting out vaan sen välittäminen kansalle kuka sinä olet, miten sinusta tuli tällainen ja mihin elämässäsi pyrit.

Ohjelman taustamateriaalia on kuvattu n. 2 päivää. Ja lopulliseen tv-ohjelmaan materiaalia on päätynyt joku 40min.

Ehkä kannattaa kysyä ohjelman tuottajalta, että millä perusteella mitäkin otoksia on valittu lopulliseen versioon?

Varmaan Marinillakin on jotain sananvaltaa saattanut olla. Ehkä ainakin joku veto-oikeus poistaa joku kohtaus mistä ei ole itse pitänyt. En tosin tunne tarkemmin ohjelman taustoja.

Vierailija
456/643 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi se ei ole kuitenkaan ikinä tosi surullista, jos pienen lapsen isä käyttäytyy samoin kuin Marin?

Marin ei ole isä, hän on lapsen äiti. Kyse on eri rooleista lapsen elämässä. Isää ja äitiä ei voi vaihtaa lapselta, ne OVAT. Vaikka kuinkä kieltäisit ei Marinille kasva munia.

Vierailija
457/643 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka täällä on leimannut Sanna Marinin huonoksi äidiksi. Olen kuitenkin sitä mieltä, ettei lasta pidä noin tarkkaan edustusasunnostakaan siivota. Lapsen kolmipyöräinen kulupeli  olisi ollu soma pihalla, lukittujen porttien takaa sitä ei kukaan pääse varastamaankaan. Toki me alamaiset ymmärrämme, että tähti ja talon emäntä oli Sanna Marin, Suomen pääministeri Sanna Marin.

Vierailija
458/643 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

:D Sori, mutta ei Veitola voi sanoa noin. Se, joka ottaa Marian kylään, keksii aktiviteetit. Se on ohjelman idea. Veitola ei voi myöskään käskeä pääministeriä olla meikkaamatta TÖIHIN. Hänhän meikkasi itsekin tyytyväisenä Sannan kanssa. Toki sinua nyt häiritsee, kun ohjelmassa ei tehty juuri niitä asioita, joita sinä haluat.

Vierailija
459/643 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Marin ei ole isä, hän on lapsen äiti. Kyse on eri rooleista lapsen elämässä. Isää ja äitiä ei voi vaihtaa lapselta, ne OVAT. Vaikka kuinkä kieltäisit ei Marinille kasva munia.

Niistä vehkeistä on siis tää homma kiinni?

BTW, miltä noin muuten tuntuu elää siellä 1800-luvulla?

Vierailija
460/643 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä Sanna rentoutui selvästi ohjelman loppua kohti. Hän oli alussa vähän jännittynyt selvästi, mutta lopussa oli ihan erilainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kolme