Näin sairaanhoitaja paljastan sen verran
Että henkilökunta alkaa nyt olla aika kyllästyneitä rokottamattomiin sairaalahoidossa. Vaikka tää ala ajan kanssa väkisinkin kyynistyttää, niin näitä potilaita kohtaan en juuri osaa tuntea muuta kuin ärsyyntymistä ja turhautumista, koska he todellakin vievät paikkoja niiltä, jotka niitä enemmän tarvitsee. Rokottamattomat koronapotilaat tukkivat sairaalat pahasti, se ei ole propagandaa vaan näen sen itse omin silmin ja tilanne vain huononee kun rokotekattavuus kasvaa aivan liian hitaasti. Miksi uskotte salaliittoteorioihin? Tulkaa j*malauta mun työpaikalle niin näette raadollisen totuuden. Hoikkia, perusterveitä, mutta täysin rokottamattomia ihmisiä erittäin heikossa hapessa koronan takia.
Kommentit (124)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan sitten sairaanhoitajana ymmärrät jokaista potilasta kohdella yhtä kunnioittavasti. Et voi tietää taustaa miksi ei ole rokotetta ottanut. Esim. Minulle lääkäri sanoi, että hän ei tiedä uskalfaisko mulle korona rokotetta suositella.
En taida uskoa.
On joitain tiloja jotka puoltavat sitä että rokotetta ei tietyssä tilanteessa anneta. Tunnen itsekin tällaisen ihmisen. Mutta ei se nyt liity tähän kokonaisuuteen mistä keskustellaan.
Vierailija kirjoitti:
Entä kaikki muut omasta valinnasta johtuvat sairaudet? Tupakointi, alkoholi, ylipaino, urheiluvammat.. jne? Tehkääpä siellä terdeydenhuollossa nyt vaan omat työnne kunnolla.
Vaikea tehdä kunnolla, kun rokottamattomat kuormittavat jo ennestään kuormittunutta julkista sektoria. Äläkä komentele.
Niin siis paljastat jonkun nilkan vai?
Vierailija kirjoitti:
siis, vievät paikkoja, KENELTÄ? Niiltä rokotetuiltako? Niidenhän ei pitänyt saada sitä koronaa, joten he ei tarvitse hoitoa??! Siis no ketä siellä pitäisi sitten hoitaa?
Kaikkia muita sairauksia sairastavia ihmisiä!!! Oletko todellakin näin vähämielinen?
Vierailija kirjoitti:
Huoh jos rokotteen teho on voimassa, jonkun 7kk niin kyllä ne rokotetutkin joutuu sairaaloihin ... Monellahan se jo täynnä.
Tämän hetken rokotteella pelataan aikaa .
Ja edelleenkin kyseinen rokote on uusi RNA ja ei voida tietää esim. 1-2v tulevia haittoja..Ok että vanhukset ja riskiryhmät ottaa piikin.
Mutta että meitä muita pakotetaan ,vaikka kyseisen rokotteen piti olla vapaaehtoista.
Miksi influenssa rokote ei aiheuta samanlaista hysteeriaa.
Kyllä se influenssakin vie porukkaa sairaalaan.
MIkä ihmeen uusi RNA? mRNA-tekniikkaa on käytetty lääketieteessä jo vuosikausia eikä tämä ole ensimmäinen mRNA-rokote (mistä sinä et edes tajua mitään). 1-2 vuoden päästä aiheutuvat haitat rokotteista ovat erittäin epätodennäköisiä koska mahdolliset rokotehaitat ilmenevät yleensä heti tai pienen ajan kuluttua rokotteesta. Koronarokotteita on nyt annettu niin pitkään, että haitat ja niiden yleisyys alkavat olla selvillä.Nämäkin tiedot ovat ihan julkisia, mutta ei niitä tietenkään missään huru-ukkojen youtube-kanavilla kerrota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
siis, vievät paikkoja, KENELTÄ? Niiltä rokotetuiltako? Niidenhän ei pitänyt saada sitä koronaa, joten he ei tarvitse hoitoa??! Siis no ketä siellä pitäisi sitten hoitaa?
Kaikkia muita sairauksia sairastavia ihmisiä!!! Oletko todellakin näin vähämielinen?
Tarviiko kaikkia yli 80 vuotiaita pitää väkisin hengissä? Kapasiteettia rasitetaan turhaan sillä että tavoitellaan ikuista elämää, vaikka se elämän laatu ei olisikaan sen arvoista.
Kukaan ei saa kuolla vanhuuttaan, edes niin halutessaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan sitten sairaanhoitajana ymmärrät jokaista potilasta kohdella yhtä kunnioittavasti. Et voi tietää taustaa miksi ei ole rokotetta ottanut. Esim. Minulle lääkäri sanoi, että hän ei tiedä uskalfaisko mulle korona rokotetta suositella.
En taida uskoa.
On joitain tiloja jotka puoltavat sitä että rokotetta ei tietyssä tilanteessa anneta. Tunnen itsekin tällaisen ihmisen. Mutta ei se nyt liity tähän kokonaisuuteen mistä keskustellaan.
Kyllä minä sen tiedän, ettei kaikille voi antaa, mutta en usko ko. kirjoittajan kuuluvan tähän ryhmään. Allergisillekin annetaan rokote, jos suostuvat sen ottamaan, tarkasti valvottuna. Pitkälle edennyttä syöpää tai muuta vakavaa, kuolemaan johtavaa sairautta poteva joutuu miettimään kestääkö elimistö koronarokotetta, mutta suurin osa syöpäpotilaistakin voi rokotteen ottaa.
Koronarokotetta pelkääviä on monenlaisia, yksi ryhmä pelkää rokotetta sairautensa takia, vaikka siihen ei ole syytä. Syystä tai toisesta he ovat menettäneet luottamuksen lääketieteeseen ja lääkäreihin, mikä yhdistää kaikkia rokotekriittisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarviiko kaikkia yli 80 vuotiaita pitää väkisin hengissä? Kapasiteettia rasitetaan turhaan sillä että tavoitellaan ikuista elämää, vaikka se elämän laatu ei olisikaan sen arvoista.
Kukaan ei saa kuolla vanhuuttaan, edes niin halutessaan.
Kyllä saa kuolla, hoidosta saa kieltäytyä eikä silloin hoideta. Ihan omakohtaisestikin tämän olen nähnyt, kun tuttu ihminen kieltäytyi syövän esiasteen hoidosta. Väkisin ei ketään hoideta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei saa kuolla vanhuuttaan, edes niin halutessaan.Kyllä saa kuolla, hoidosta saa kieltäytyä eikä silloin hoideta. Ihan omakohtaisestikin tämän olen nähnyt, kun tuttu ihminen kieltäytyi syövän esiasteen hoidosta. Väkisin ei ketään hoideta.
Ei hoideta myöskään koronapotilaita väkisin. Riittää, että ei mene sairaalaan saamaan hoitoa.
Eiks nyt voi sanoa et ne jotka sen Deltan tänne kuskas ni aiheutti nää kustannukset? Älkää matkustelko ja jos matkustatte ni omaehtoinen karanteeni 14 vrk.
Ehdottomasti kotonapassi käyttöön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laitoin just äänen pois kun uutisissa oli lässytystä aiheesta. Teillä ei ole siellä juuri mitään töitä kun lukuja katsoo. Älkää valittako.
Häpeä sanojasi, kusipää. Voi olla toinen ääni kellossa kun makaat avuttomana sairaalassa ja näet sen todellisuuden, missä sairaanhoitajat elävät. Sinut kyllä voisi hyvin jättää ilman hoitoa.
Sinun oikea paikkasi on vankilassa.
Vierailija kirjoitti:
Ehdottomasti kotonapassi käyttöön.
Mistä saa Kotona-passeja, mulle tänne heti.
Vierailija kirjoitti:
Semmoinen satu sieltä sitten.
Ei ole satua vaan täyttä totta! T. Toinen sh
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kyllä sairaalassa tiedetään, onko rokotteen ottamatta jättämiselle lääketieteellinen syy vai ei.
no mistä tuon voin tietää? itselläni ainakin on laajat kantakiellot.
No sitten voit syyttää itseäsi. Jos ei pääse tietoihin, voidaan olettaa että ihan muutenkin vaan epäluuloinen olet ja siksi et ole ottanut rokotettakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällaisia erikoistapauksia on hyvin vähän. Tuo väite kuulostaa samalta, kuin että "eno on polttanut kaksi askia päivässä 50 vuoden ajan ja on huippukunnossa". Eli saattaa olla yksi sadastatuhannesta, mutta suurimmalle osalle tämä ei päde. Sama rokotusten suhteen.
-inssi
Juuri näin! Nythän nää rokottamattomat yrittää vedota lääketieteellisiin syihin olla ottamatta rokote. Ihan varmuudella väitän että 20% kansasta ei todellakaan ole estyneitä ottamaan rokotusta oikeasti perustellusta syystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä kaikki muut omasta valinnasta johtuvat sairaudet? Tupakointi, alkoholi, ylipaino, urheiluvammat.. jne? Tehkääpä siellä terdeydenhuollossa nyt vaan omat työnne kunnolla.
Ne ei tartu muihin. Etkö tajua eroa???
Etkö sä tajua sitä, että jos rokote väitetysti suojaa koronalta, mitä väliä sillä on kun rokottamattomat tartuttaa toisiaan, ja kuolee yksi toisensa jälkeen pois?
Rokotetuthan on turvassa ja saa elää porskuttaa.
Ei ole hoitajan asia valita ketä hoitaa ja ketä ei. Eivät potilaatkaan saa valita kuka heitä hoitaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kyllä sairaalassa tiedetään, onko rokotteen ottamatta jättämiselle lääketieteellinen syy vai ei.
no mistä tuon voin tietää? itselläni ainakin on laajat kantakiellot.
Nuo laajat kiellot on tyypillisiä, jos on ongelmia psyyken puolella.
Noo, se maksu on monen kohdalla kertakorvaus luonteinen ennenkuin lähdetään taivaaseen. Hautauskulut hoitaa omaiset. Ai niun muuten joo, sinäkin hoitsu maksat niitä samoja veroja niistä pesuista ja teet vielä sen työnkin. Tulitko ajatelleeksi?