Näin sairaanhoitaja paljastan sen verran
Että henkilökunta alkaa nyt olla aika kyllästyneitä rokottamattomiin sairaalahoidossa. Vaikka tää ala ajan kanssa väkisinkin kyynistyttää, niin näitä potilaita kohtaan en juuri osaa tuntea muuta kuin ärsyyntymistä ja turhautumista, koska he todellakin vievät paikkoja niiltä, jotka niitä enemmän tarvitsee. Rokottamattomat koronapotilaat tukkivat sairaalat pahasti, se ei ole propagandaa vaan näen sen itse omin silmin ja tilanne vain huononee kun rokotekattavuus kasvaa aivan liian hitaasti. Miksi uskotte salaliittoteorioihin? Tulkaa j*malauta mun työpaikalle niin näette raadollisen totuuden. Hoikkia, perusterveitä, mutta täysin rokottamattomia ihmisiä erittäin heikossa hapessa koronan takia.
Kommentit (124)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos rokottamattomat jätetään hoitamatta, jätetäänkö myös alkoholistit, narkkarit, tupakoitsijat, himourheilusta jatkuvasti vammautuneet ja ylipainoiset?
Miksi rinnastat tartuttavaa tautia levittävät rokotteista kieltäytyvät denialistit sellaisiin jotka eivät levitä mitään sairauksia, korkeintaan itse kärsivät tekojensa seuraukset. Ymmärryksessä puutteita enemmänkin?
Miksi pistät kaikki rokottamattomat samaan lokeroon?
Itse pidin maskeja, desinfioin käsiä ja tavaroitakin ennen kuin koronasta kukaan muu kansa oli edes tietoinen. Sen sijaan olen huomannut että osa rokotetuista lopetti maskin käytön jakäsien desinfioinnin heti ekan rokotteen saatuaan vaikkei suojaa ollut edes muodostunut.
Niitä välinpitämättömiä on rokotetuissakin.
Miten siis rokottamattomat nyt sitten onkin niitä jotka levittää koronaa? Itse en ole käynyt ulkomailla ja ihmettelin kun Suomen rajoja ei heti suljettu ulkomaanmatkoilta ym.
Itse en ole rokotetta ottanut siksi, että minua ahdistaa rokotteen mahdolliset tulevaisuuden vaikutukset, joista emme tiedä ja myös siksi että minulla on lääkeaineallergioita ennestään. Lisäksi sukulainen jolla on samoja herkkyyksiä sai ekasta rokotteesta allergisen reaktion. En ole mikään rokotevastainen, en ottaisi mitään muutakaan uutta lääkeainetta tuosta vain jos se olisi ollut maailmassa vain vuoden pari.
Se jonkun turvavyö esimerkki ei toimi koska se mitä kehoonsa ottaa, niin sitä ei valitettavasti saa pois.
Miksi kaikki sairaanhoitajat ovat ärsyttäviä ruikuttajia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rokottamattomat voisi mun mielestä samantien polttaa kaikki roviolla. Eipä olis niistä enää ongelmia.
En tunne mitään empatiaa heitä kohtaan.
Sairas sekopää. Ja tyhmä.
Se on vissiinkin sitä parempaa vasemmistolaista murhanhimoa.
Sairas sekopää. Ja tyhmä.