Harmittaa olka ainoa ihminen Suomessa joka on kyllästynyt ja väsynyt 80-lukuun
Vai onko täällä muutakin jotka ovat kyllästyneet ja väsyneet jatkuvaan 80-luvun hyoetykseen ja tukemiseen joka paikkaan? Itselläni koko kasari vain pursuaa korvista ulos enkä enää jaksa tätä hyoetystä enää. Nämä 12 vuotta 80-luvun hypetystä ja tunkemista joka paikkaan on minulle jo ihan tarpeeksi. Ennemmin vaikka lähden tästä maailmasta kuin jään kuuntelemaan tätä ainaista hypetystä ja nostalkisointia. Pahinta on nykyään se että 13-18 vuotiaat teinit muistelevat keskenään miten heillä oli silloin 80-luvulla niin ihanaa ja miten kaikki oli silloin paremmin ja parempaa vaikka tuskin heistä kukaan on ikänsä puolesta elänyt oikealla kasarilla. Olen vain niin väsynyt ja kyllästynyt tähän.
Kommentit (30)
Valetta. Ei kasariin voi kyllästyä eikä väsyä. Se on aina ja ikuista. Koita siis kestää.
Mitähän AP:n omat vanhemmat mahtavarät ajatella AP:sta, tuskin ovat ylpeitä ja onnessaan.
Vierailija kirjoitti:
Inhoan kasaria ja ysäriä koska radiossa soitetaan musiikkia vain noilta ajoilta. Mikä siinä on että uutta musiikkia ei voi soittaa. Joka ikinen ihminen on kuullut Toton Afrikat tarpeeksi monta kertaa tälle elämälle!
Vaihda radiokanavaa.
Olen nostalgiahenkinen ihminen ja mietin menneitä aina kaiholla. Tiedän, että aika kultaa muistoja enkä siinä mielessä oikeasti haikaile menneeseen. Vanhat musiikin tuovat todella n erilaisia muistoja ja tunteita pintaan omasta lapsuudesta ja nuoruudesta sekä ihmisistä joita ei enää ole olemassa. Elin lapsuuteni 80-90 luvuilla. Siltikin kasarimuoti ei jaksa viihdyttää, ei myöskään ysäri ja molempien vuosikymmennien musaa en jaksa enää kuunnella. Minulla oli aikani kun kuuntelin niitä, mut nyt on aika mennä eteenpäin ja elää tässä hetkessä. Vanhojen muistelu tuo jostain syystä hieman surullisia viboja ja siksi en viitsi niissä kauaa rypeä.
Vierailija kirjoitti:
Mitähän AP:n omat vanhemmat mahtavarät ajatella AP:sta, tuskin ovat ylpeitä ja onnessaan.
Tuskin edes Suomen presidentti on ap:sta ylpeä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koko Suomi, siis kaikki jotka täällä asuvat, häpeää ap:ta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koko Suomi, siis kaikki jotka täällä asuvat, häpeää ap:ta.
Minä häpesin Ap:ta jo ennen kuin olin syntynyt ja ennen kuin edes vanhempani olivat syntyneet.
Aika kultaa muistot. Muisti on valikoiva. Kukaan ei muista kaikkea sitä paskaa musiikkia mitä silloin tehtiin, vain ne hyvät kipaleet.
Eräs tuttuni, feministi, haukkui aikoinaan Madonnaan seksillä myymisestä. Vähän aikaa sitten hehkutti esikuvakseen ja Vahvaksi Naiseksi.
Toivottavasti tämä aloitus on vain vitsi ja huonoa sarkasmia.
Jos käsitys kasarista on Miami Vice, Dallas ja musiikki, niin varmaan on kuvitelmat samanlaiset, jos ei ole kyseisellä ajalla elänyt.
Sama kuin 2060-luvun nuoret haikailisivat tähän vuoteen, jolloin KAIKKI OLI PAREMMIN, koska oli isot kosketusnäyttökännykät, säkkituolit koulussa ja kaikki pukeutuivat kuin Masked singerin tuomarit.