Suolinkaislöydöt jatkuvat, ja S-ryhmä on ryhtynyt toimiin kananmunien myynti on silti pysynyt vakaana
Suolinkaisia on löytynyt kananmunista edelleen.
Ylen tietoon on reilun viikon aikana tullut neljä tapausta Vaasasta ja yksi Kokkolasta. Tämän lisäksi tuli ilmoitus Tikkakoskelta. Siellä havainto suolinkaisesta oli tehty joulukuussa. Kaikki havainnot ovat varmistettuja.
Älkää ostako matomunia!!
Kommentit (123)
Kannattaa välttää S:ää, jos haluaa syödä terveellisesti. Oma valinta.
Venäläiset saastuttaa munat, ettei muillakaan niitä olisi. Täysin normaalia fsb:n kätyröintiä.
Mitä haittaa näistä on? Laihtuuko niinkuin lapamadossa? Nyt kun ei saa Ozempiciakaan apteekista niin olen epätoivoinen.
Vierailija kirjoitti:
Ostakaa k-kaupasta munanne
Näin olen tehnyt eikä vielä ole löytynyt suolinkaisia.
*koputtaa puuta*
Mitä hevon vttua tämä kaikki on? Erikoiset taudit leviävät ja ruuat saastutetaan. Alkaa vaikuttaa melkoisen oudolta.
Vierailija kirjoitti:
Mitä haittaa näistä on? Laihtuuko niinkuin lapamadossa? Nyt kun ei saa Ozempiciakaan apteekista niin olen epätoivoinen.
No haluutko suolistoon matoja
Vierailija kirjoitti:
Mitä hevon vttua tämä kaikki on? Erikoiset taudit leviävät ja ruuat saastutetaan. Alkaa vaikuttaa melkoisen oudolta.
Foliohattu unohtui
Mitähän muita merkkejä tuolla samalla pakkaamolla pakataan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Foliohattu unohtui
rys
Eipä ihme, sillä se S-kirjainhan näyttää ihan kiemuraiselta madolta!
Matoista pääsiäistä!
Vierailija kirjoitti:
Mitähän muita merkkejä tuolla samalla pakkaamolla pakataan?
Salaisia venäläisiä tuotteita
Ja sanotaan, että suolinkainen ei ole ihmiselle vaarallinen...on tapuksia, joissa nuo on aiheuttaneet esim.pahan suolitukoksen.
Vierailija kirjoitti:
Emt tiedä mutta syyhy ja madot munissa liittyy lopun aikoihin, jos siihen uskoo...
Vierailija kirjoitti:
Hyii. No nyt meni sittek roskiin tuo kanannmuna paketti
Joo mulla lähti myös roskiin
Siis onko kyse näistä:
https://www.s-kaupat.fi/tuote/kotimaista-580g-kananmuna-m10/64148930965…
Hyii. No nyt meni sittek roskiin tuo kanannmuna paketti