IL.FI : "Elokapina katkaisi liikenteen nyt Helsingin Pitkälläsillalla"
Kommentit (253)
Nyt on kakaroilla väärä tyyli kerätä kannatusta aatteelleen, näillä toimilla vaikeutetaan
tavallisten ihmisten arkea, ei päättäjien elämää.
Menkäähän hakemaan pentunne kotiin sieltä!
Elokapina on toimillaan aiheuttanut ainoastaan valtavan laskun yhteiskunnalle ja valtavat ilmastopäästöt.
Suomalaiset eivät tätä hyväksy vaan tuomitsevat.
Vierailija kirjoitti:
Asiaan liittyen
Itketään mutta ei ole antaa ratkaisua.
Just joo..
"Ei minun tarvitse mitään tehdä, sillä minähän olen hyvien puolella!"
Miksi poliisi ei tee mitään? Eikö uskalla jos vaikka Ohisalo on aamulla äkänen.
Vierailija kirjoitti:
Ratsaahan ne mopopoikia mellakkavarustuksessa.
Vierailija kirjoitti:
Ohisalo on menettänyt kasvonsa minun mielessäni.
Piiri pieni pyörii, lapset siinä hyörii.
Sormet sanoo soo-soo-soo, kengänkannat koo-koo-koo.
Ihmissaastaa. Kutsukaa Lassila ja Tikanoja korjaamaan autoillaan pois. Katuja ei pidä roskata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen ylpeä näistä nuorista. Ja hävettää, kun itse en jaksa ja viitsi. Ei ole lapsia ja luotan siihen että kuolen ennen kuin pahin katastrofi on edessä. Mutta varmaan teistä aika monella suku jatkuu? Miksi lastenne elämän puolesta mieltä osoittavat herättää teissä tuollaisia aggressioita?
Miten tavallisten ihmisten elämän vaikeuttaminen ja esim. työmatkalaisten kotiinpääsyn hidastaminen estää ilmaston lämpenemisen? Tällä ei saada aikaan mitään muuta kuin että suurin osa kansalaisista alkaa ajatella entistä kielteisemmin elokapinalaisista, ja jossain vaiheessa joku ottaa asiat omiin käsiinsä ja lähtee itse kantamaan näitä nuoria pois tieltä. Tämä ei tule päättymään hyvin.
OOhh...itse asun Hgissä eikä kyllä häiritse omaa liikkumista yhtään. Ei ole tarvetta mennä ydinkeskustaan autolla pyörimään.
Siellä on tänään estetty myös julkisen liikenteen kulkemista. Kaikki eivät ole niin onnekkaita kuin sinä, jotkut katsos joutuvat käymään keskustassa töissä ja käyttämään julkista liikennettä työmatkoilla.
Se on osa kaupunkielämää se että välilä on bussit poikkeusreiteillä milloin mistäkin syystä. Ihan perusarkea. Ei nää tiesulut helsinkiläisiä paljoakaan haittaa. Enemmän tuntuu häiritsevän niitä samoja maasudun ja pikkupaikkakuntien ukkoja, jotka tuovat kovaan ääneen julki myös inhonsa Helsinkiä ja helsinkiläisiä kohtaan.
Minua kyllä haittaa se, että poliisit joutuvat näiden vellihousujen lapsenvahdeiksi. Siitä pitäisi lähettää reaalikulujen mukainen lasku perään ihmissaastalle. Vttu on oikeaakin tekemistä poliiseilla.
Tosi upeata kansalaisaktiivisuutta tärkeän asian puolesta, hienoa nähdä että tuleva sukupolvi ei ole valmis ummistamaan silmiään tosiasioiden edessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti hän lukee tämän, kansa on pettynyt!
Vierailija kirjoitti:
Ilmastonmuutos on paitsi kansainvälinen myös kansallisen tason ongelma, ja jokaisen maan velvollisuus on tehdä oma osansa ongelmaan vastaamiseksi. Osana yli 70-maassa toimivaa kansainvälistä liikettä Elokapina kykenee vastaamaan ongelmaan molemmilla tasoilla, keskittyen kuitenkin ensisijaisesti kansalaista lähimpänä oleviin tasoihin ja kansallisiin hallituksiin vaikuttamiseen.
Meillä suomalaisilla on vastuu muuttaa toimintaamme: vaikka Suomi on suhteessa pieni maa, henkilötasolla yksittäisen suomalaisen kulutusperäinen hiilijalanjälki kuuluu maailman suurimpiin, sen ollessa yli kaksinkertainen kiinalaiseen ja viisinkertainen intialaiseen verrattuna.3 Historiallisen oikeudenmukaisuuden näkökulmasta olemme myös tuottaneet hiilipäästöjä huomattavasti pidempään kuin moni kehittyvä maa. Globaalin pohjoisen ja globaalin etelän kumulatiivisten päästöjen ero on valtava. Reiluuden tähden pitkän päästöhistorian omaavien maiden, mukaan lukien Suomi, tulee nyt vähentää päästöjään nopeammin.
Meillä on edellytykset muutokseen: Suomi osana vauraita Pohjoismaita, joissa julkiset instituutiot toimivat hyvin ja loistavat maailman kärkisijoilla erilaisissa vertailuissa, on poikkeuksellisen kykenevä tekemään tarvittavia nopeita muutoksia. Suomalaisilla on myös muistissa historiallinen kokemus toisen maailmansodan jälkeisestä jälleenrakentamisen aikakaudesta, johon tuleva ekologinen jälleenrakennus vertautuu. Kansainvälisellä areenalla tarvitaan kipeästi rohkaisevia esimerkkejä, jota isommat ja hitaammin muutoksiin kykenevät maat voivat seurata.
Tuosta ulinasta ei enää sekopäinen hulluus muut millään hullummaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei lue, aamuisin menee aina peilin eteen: "kerro kerro kuvastin, ken on ministereistä viisahin"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen ylpeä näistä nuorista. Ja hävettää, kun itse en jaksa ja viitsi. Ei ole lapsia ja luotan siihen että kuolen ennen kuin pahin katastrofi on edessä. Mutta varmaan teistä aika monella suku jatkuu? Miksi lastenne elämän puolesta mieltä osoittavat herättää teissä tuollaisia aggressioita?
Miten tavallisten ihmisten elämän vaikeuttaminen ja esim. työmatkalaisten kotiinpääsyn hidastaminen estää ilmaston lämpenemisen? Tällä ei saada aikaan mitään muuta kuin että suurin osa kansalaisista alkaa ajatella entistä kielteisemmin elokapinalaisista, ja jossain vaiheessa joku ottaa asiat omiin käsiinsä ja lähtee itse kantamaan näitä nuoria pois tieltä. Tämä ei tule päättymään hyvin.
OOhh...itse asun Hgissä eikä kyllä häiritse omaa liikkumista yhtään. Ei ole tarvetta mennä ydinkeskustaan autolla pyörimään.
Siellä on tänään estetty myös julkisen liikenteen kulkemista. Kaikki eivät ole niin onnekkaita kuin sinä, jotkut katsos joutuvat käymään keskustassa töissä ja käyttämään julkista liikennettä työmatkoilla.
Se on osa kaupunkielämää se että välilä on bussit poikkeusreiteillä milloin mistäkin syystä. Ihan perusarkea. Ei nää tiesulut helsinkiläisiä paljoakaan haittaa. Enemmän tuntuu häiritsevän niitä samoja maasudun ja pikkupaikkakuntien ukkoja, jotka tuovat kovaan ääneen julki myös inhonsa Helsinkiä ja helsinkiläisiä kohtaan.
Minua kyllä haittaa se, että poliisit joutuvat näiden vellihousujen lapsenvahdeiksi. Siitä pitäisi lähettää reaalikulujen mukainen lasku perään ihmissaastalle. Vttu on oikeaakin tekemistä poliiseilla.
Poliisi saisi mieluummin häipyä kokonaan paikalta. ja pysyä poissa vähän aikaa Eiköhän sinne löytyisi joku porukka ojentamaan nuo ruotuun.
Toihan haittaa ennen kaikkea julkista liikennettä. Henkilöautot pääsee hyvin Pohjoisrantaa pitkin. Ei ole penaalin terävimpiä kyniä nämä. Which is no surprise.
Vierailija kirjoitti:
Jaa, että olet ylpeä siitä että viimeinenkin tehdas siirretään Kiinaan jossa sama tehdas saastuttaa 1000-kertaiseksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei lue, aamuisin menee aina peilin eteen: "kerro kerro kuvastin, ken on ministereistä viisahin"
Kansa on VIHAINEN.
Kannattaa miettiiä sitä, eikä sitä mitä luomiväriä laittaa!
tosihyvä kirjoitti:
Tosi upeata kansalaisaktiivisuutta tärkeän asian puolesta, hienoa nähdä että tuleva sukupolvi ei ole valmis ummistamaan silmiään tosiasioiden edessä.
Ja tämä auttaa ilmastoa miten? Missä konkreettiset parannusehdotukset, edes yksi toimiva?
Toivottavasti poliisi ja muut valtaapitävät ovat yhtä pitkämielisiä minkä tahansa mieltään osoittavien tientukkojen kanssa, tässä on meille kaikille esimerkkiä mitä tarkoittaa oikeus osoittaa mieltä.
Houkuttaa testata tuota oikeutta ,kuinka kauan saan istua vilkkaala kadulla vaikkapa kodittomien kissojen paremman elämän turvaamisen puolesta, veikkaan että ei siinä kauaa neuvotella ,eikä liikenteelle haeta vaihtoehtoisia reittejä,,kyllä tuo nuorten höynäyttäminen tuohon on vallan käyttöä ilman oikeutta, ja tuolla on laajemat tavoitteet kerätä väkeä anarkistien joukkoihin.
AJAKAA YLI