IL.FI : "Elokapina katkaisi liikenteen nyt Helsingin Pitkälläsillalla"
Kommentit (253)
Nykyajan some-luurinräpläys sukupolvella ei ole sitten muuta tekemistä? Tekevät sen ettei tarvitse kouluun mennä heh. Kumma ettei poliisi ole vielä siirtänyt näitä häiriköitä, en tiennyt että suomessa saa istuskella keskellä liikennettä ilman sanktioita.
Kuulemma heillä siellä bensakäyttöinen aggregaatti ja kannustavat keskustassa kulkijoita henkilöautoilun kun julkinen liikenne seis tai kiertoreiteillä.
Ydinsota tappaa kaikki,tai ainakin suurimman osan joten tuo on vain ajanhaaskausta ja tekosyy olla tekemättä mitään järkevää,,kaikkien muiden pitäis tehdä jotakin,itse ei laiteta rikkaa ristiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä ei ilmoitettu Poliisille etukäteen.
Tämä muutaa suhtautumista liikkeeseen, puhdasta anarkiaa.
Tätä ei voi enää hyväksyä oikeusvaltiossa...
Tämä on Fakta.
Marin sanoi, ettei hyväksy laittomuuksia. Mitä sanoo sisäministeri?
Mitä sanoo Ohisalo?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä ei ilmoitettu Poliisille etukäteen.
Tämä muutaa suhtautumista liikkeeseen, puhdasta anarkiaa.
Tätä ei voi enää hyväksyä oikeusvaltiossa...
Tämä on Fakta.
Marin sanoi, ettei hyväksy laittomuuksia. Mitä sanoo sisäministeri?
Mitä sanoo Ohisalo?
Ei yhtään paineita..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen ylpeä näistä nuorista. Ja hävettää, kun itse en jaksa ja viitsi. Ei ole lapsia ja luotan siihen että kuolen ennen kuin pahin katastrofi on edessä. Mutta varmaan teistä aika monella suku jatkuu? Miksi lastenne elämän puolesta mieltä osoittavat herättää teissä tuollaisia aggressioita?
Miten tavallisten ihmisten elämän vaikeuttaminen ja esim. työmatkalaisten kotiinpääsyn hidastaminen estää ilmaston lämpenemisen? Tällä ei saada aikaan mitään muuta kuin että suurin osa kansalaisista alkaa ajatella entistä kielteisemmin elokapinalaisista, ja jossain vaiheessa joku ottaa asiat omiin käsiinsä ja lähtee itse kantamaan näitä nuoria pois tieltä. Tämä ei tule päättymään hyvin.
OOhh...itse asun Hgissä eikä kyllä häiritse omaa liikkumista yhtään. Ei ole tarvetta mennä ydinkeskustaan autolla pyörimään.
Siellä on tänään estetty myös julkisen liikenteen kulkemista. Kaikki eivät ole niin onnekkaita kuin sinä, jotkut katsos joutuvat käymään keskustassa töissä ja käyttämään julkista liikennettä työmatkoilla.
Se on osa kaupunkielämää se että välilä on bussit poikkeusreiteillä milloin mistäkin syystä. Ihan perusarkea. Ei nää tiesulut helsinkiläisiä paljoakaan haittaa. Enemmän tuntuu häiritsevän niitä samoja maasudun ja pikkupaikkakuntien ukkoja, jotka tuovat kovaan ääneen julki myös inhonsa Helsinkiä ja helsinkiläisiä kohtaan.
Ensi kerralla sitten ensilumien aikaan ykköstielle johonkin pimeähkään kohtaan yöllä istuskelemaan...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen ylpeä näistä nuorista. Ja hävettää, kun itse en jaksa ja viitsi. Ei ole lapsia ja luotan siihen että kuolen ennen kuin pahin katastrofi on edessä. Mutta varmaan teistä aika monella suku jatkuu? Miksi lastenne elämän puolesta mieltä osoittavat herättää teissä tuollaisia aggressioita?
Miten tavallisten ihmisten elämän vaikeuttaminen ja esim. työmatkalaisten kotiinpääsyn hidastaminen estää ilmaston lämpenemisen? Tällä ei saada aikaan mitään muuta kuin että suurin osa kansalaisista alkaa ajatella entistä kielteisemmin elokapinalaisista, ja jossain vaiheessa joku ottaa asiat omiin käsiinsä ja lähtee itse kantamaan näitä nuoria pois tieltä. Tämä ei tule päättymään hyvin.
OOhh...itse asun Hgissä eikä kyllä häiritse omaa liikkumista yhtään. Ei ole tarvetta mennä ydinkeskustaan autolla pyörimään.
Siellä on tänään estetty myös julkisen liikenteen kulkemista. Kaikki eivät ole niin onnekkaita kuin sinä, jotkut katsos joutuvat käymään keskustassa töissä ja käyttämään julkista liikennettä työmatkoilla.
Se on osa kaupunkielämää se että välilä on bussit poikkeusreiteillä milloin mistäkin syystä. Ihan perusarkea. Ei nää tiesulut helsinkiläisiä paljoakaan haittaa. Enemmän tuntuu häiritsevän niitä samoja maasudun ja pikkupaikkakuntien ukkoja, jotka tuovat kovaan ääneen julki myös inhonsa Helsinkiä ja helsinkiläisiä kohtaan.
Ei noin isot väylät ole ollut poikki kuin aniharvoin, kun työt tehdään öisin. Tietöistä tiedotetaan etukäteen, ja niillä on hyvä pakollinen syy. Tämä on teinien voimantunnosta kiksejä hakevaa pelleilyä, joka lisäksi kerää negatiivista huomiota ilmasto asioille.
"Kommenttisi julkaistaan hyväksynnän jälkeen" Ensinnäkin, haista palsta paska, ja haista myös hoitamaton sillille tuoksahtava v***u.
Toiseksi, surullista että näillä älykapinallisilla ei ole parempaa tekemistä kuin tukkia väyliä ja aiheuttaa haittaa. Voi luoja. Toi yksi vielä huutelee tynkkyselle jotain että hyppää jokeen, mutta sitten on niin nöyränä kameran edessä. :D
Vierailija kirjoitti:
Nykyajan some-luurinräpläys sukupolvella ei ole sitten muuta tekemistä? Tekevät sen ettei tarvitse kouluun mennä heh. Kumma ettei poliisi ole vielä siirtänyt näitä häiriköitä, en tiennyt että suomessa saa istuskella keskellä liikennettä ilman sanktioita.
Työttömyyskorvaus ja tuet saavat vaikka työttömyyspäivät kuluvat yhteiskuntarauhaa rikkoessa. Jotenkin pielessä koko avustushomma.
Olisi kiva tietää, missä nämä kapinalliset asuvat, voitaisi käydä motittamassa heidän omat kotikatunsa. Senhän on ihan ok näköjään etsiä vaihtoehtoisia reittejä kotiin. Voisivat hekin sitten kokeilla.
Joo osallistutaan mielenosoitukseen, mutta ei sitten kuitenkaan halua näyttää kasvojaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei noin isot väylät ole ollut poikki kuin aniharvoin, kun työt tehdään öisin. Tietöistä tiedotetaan etukäteen, ja niillä on hyvä pakollinen syy. Tämä on teinien voimantunnosta kiksejä hakevaa pelleilyä, joka lisäksi kerää negatiivista huomiota ilmasto asioille.
Mielenosoitukset ovat myös osa kaupunkielämää. Demokraattisessa yhteiskuntaan kuuluu niin mielenosoitukset kuin lakotkin.
Jos suhtautuminen ekokatastrofin torjumiseen muuttuu vähätteleväksi tai negatiiviseksi sen takia, että pitää mielenosoittajia ärsyttävinä, niin silloin on kyllä suhteellisuudentaju ja järki pahasti hukassa.
Siellä ne viheranarkistit ovat älypuhelimet OMASSA kädessään..
onko se OK?
Onko se ok?
Mikseivät käytä vanhaa kännykkää vuodelta 2005????
Ei muuta kuin ratikalla yli. Ei menis hyvä hukkaan. Tai pelastuslaitokselta pieni vesisuihku niskaan niin äidin pikku hippiäiset kömpivät äkkiä takaisin koloihinsa.
Se mitä tarvitaan on selkeä viesti lain valvojilta, että tämä EI OLE OK.
Koska jos tämä hyväksytään, niin sitten se on viesti muillekin anarkisteille...