Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IL.FI : "Elokapina katkaisi liikenteen nyt Helsingin Pitkälläsillalla"

Kommentit (253)

Vierailija
241/253 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, eipä ne siellä talvella istu, kun on kylmä ja tulee pissatulehdus.

Ehkä jos tarpeeksi hyvin varustetut ja lämmitetyt teltat järkätään sinne, niin viitsivät niissä vähän aikaa istua.

Vierailija
242/253 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen ylpeä näistä nuorista. Ja hävettää, kun itse en jaksa ja viitsi. Ei ole lapsia ja luotan siihen että kuolen ennen kuin pahin katastrofi on edessä. Mutta varmaan teistä aika monella suku jatkuu? Miksi lastenne elämän puolesta mieltä osoittavat herättää teissä tuollaisia aggressioita?

Miten tavallisten ihmisten elämän vaikeuttaminen ja esim. työmatkalaisten kotiinpääsyn hidastaminen estää ilmaston lämpenemisen? Tällä ei saada aikaan mitään muuta kuin että suurin osa kansalaisista alkaa ajatella entistä kielteisemmin elokapinalaisista, ja jossain vaiheessa joku ottaa asiat omiin käsiinsä ja lähtee itse kantamaan näitä nuoria pois tieltä. Tämä ei tule päättymään hyvin.

OOhh...itse asun Hgissä eikä kyllä häiritse omaa liikkumista yhtään. Ei ole tarvetta mennä ydinkeskustaan autolla pyörimään. 

Siellä on tänään estetty myös julkisen liikenteen kulkemista. Kaikki eivät ole niin onnekkaita kuin sinä, jotkut katsos joutuvat käymään keskustassa töissä ja käyttämään julkista liikennettä työmatkoilla.

Ei vii mennä metrolla?

Sehän kulkeekin joka paikkaan Helsingissä? Juu, metrolla Käpylään. LOL.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/253 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä jos tarpeeksi hyvin varustetut ja lämmitetyt teltat järkätään sinne, niin viitsivät niissä vähän aikaa istua.

Meinasin ehdottaa tiipii-telttaa titaanikaminalla, mutta sehän aiheuttaa pienhiukkaspäästöjä.

Vierailija
244/253 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meinasin ehdottaa tiipii-telttaa titaanikaminalla, mutta sehän aiheuttaa pienhiukkaspäästöjä.

Eihän elokapinalaiset sellaisesta välitä.

Vierailija
245/253 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo ilmastoystävällinen elämä yksilötasolla onkin sitten taas ihan oma lukunsa. Itse olen sekasyöjä, mutta syön kasvispainotteisesti välttäen soijaa ja lihansyönnissä vältän punaista lihaa

- minä en taas näe mitään syytä välttää kotimaista nurminautaa.

Jos tulee ruokapula tai ekokatastrofi niin suomessa ei juuri muita eläimiä olekaan kuin nautoja.

Sika ja siipikarja hävitetään ensimmäisenä koska ne kilpailevat ihmisen kanssa samasta ruuasta (mm. vilja ja soija) Nauta elää pelkällä nurmellakin jos niikseen tulee.

246/253 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elokapinalliset voisivat elää kuten Pentti Linkola. Ei ilmasto parane muita ihmisiä haittaamalla ja istumalla. Tämä kääntyy koko asiaa vastaan, ainakin itsellä

Vierailija
247/253 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virkistävää, mites se nyt sillai.

Vierailija
248/253 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumiauralla lähtee tuokin moska tieltä.

Vierailija
249/253 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä nämä oikein vaatii näillä toimillaan? Paljasta mulkkua anaaliin???

Miksi setämiestä ärsyttää näin paljon kun joku osoittaa mieltä ihmiskunnan tulevaisuuden puolesta? Veikkaan, että yhtä paljon ei ärsytä turvetuottajien protestit.

Ihmiskunnan? Sinä loinen et ole ihmistä nähnytkään eikä sinusta tule ihmistä. Häpeä jos osaat.

Vierailija
250/253 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä nämä oikein vaatii näillä toimillaan? Paljasta mulkkua anaaliin???

Miksi setämiestä ärsyttää näin paljon kun joku osoittaa mieltä ihmiskunnan tulevaisuuden puolesta? Veikkaan, että yhtä paljon ei ärsytä turvetuottajien protestit.

Ihmiskunnan? Sinä loinen et ole ihmistä nähnytkään eikä sinusta tule ihmistä. Häpeä jos osaat.

Ei se osaa. Narsistinen ihmisen muotoinen ei vaan osaa.

Vierailija
251/253 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kyllä samaa mieltä siitä, että ilmastonmuutoksen hidastamiseksi pitäisi tehdä paljonkin (en usko, että sitä enää pystytään kokonaan estämään, kun ilmasto on jo alkanut muuttua), mutta en vaan oikein ymmärrä, mitä merkitystä jonkun ilmastohätätilan julistamisella on, jos sellaista vaativilla ihmisillä ei ole mitään konkreettisia keinoja asian edistämiseksi. Tuon kapinoinnin sijaan nuokin voisivat käyttää aikansa opiskeluun, jotta osaisivat esittää jotain konkreettisia vaihtoehtoja ja ehkä jopa osallistua niihin oikeisiin toimenpiteisiin. 

Eli jos ei ole asiantuntemusta ei saa vaatia päättäjiltä toimia epäkohtien korjaamiseksi? Ei voi valittaa vaikkapa terveydenhuollon tilasta jos ei itse ole lääkäri?

Vierailija
252/253 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä vaikeuttaa vain tavallisen kansan elämää tukkimalla katuja. Ärsyttäviä! Leiriytyis sinne eduskuntatalon portaille.

Parin sähköauton pysäyttäminen jollain sillalla on pelkkää kiusantekoa ja hyöty nolla.

Samaan aikaan laivat ja lentokoneet kulkevat normaalisti.

Vierailija
253/253 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako tästä autoteillä istumisesta jotain palkkaa, eihän nuo samaan aikaan voi töissäkään käydä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kaksi