Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Homomyönteiset

Vierailija
30.11.2014 |

Haluan asiallisia ja rehellisiä vastauksia.

Jos sateenkaariperheen lapsi kertoisi sinulle henkilökohtaisesti että on kärsinyt tästä perhemuodosta ja ettei itse hyväksy hedelmöityshoitoja ja adoptiota sateenkaariperheisiin. Olisitko silloin eri mieltä tästä lakimuutoksesta?

Nyt ihmiset hyvät ei syytetä ketään yritetään pitää ketju asiallisena ja miettiä vielä tätä asiaa lapsen näkökulmasta.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 18:43"]

Haluan asiallisia ja rehellisiä vastauksia. Jos sateenkaariperheen lapsi kertoisi sinulle henkilökohtaisesti että on kärsinyt tästä perhemuodosta ja ettei itse hyväksy hedelmöityshoitoja ja adoptiota sateenkaariperheisiin. Olisitko silloin eri mieltä tästä lakimuutoksesta? Nyt ihmiset hyvät ei syytetä ketään yritetään pitää ketju asiallisena ja miettiä vielä tätä asiaa lapsen näkökulmasta.

[/quote]Mulle koko asia on ihan yks hailee, sillä ei ole merkitystä. Jos joku sateenkaariperheen lapsi kertoisi noin, se ei muuttaisi mitään. Ei kosketa millään lailla.

Vierailija
22/22 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 19:02"]Niin ehkä tähän tilanteeseen tosiaan saattaisi auttaanse että jo aikuiset satenkaariperheissä kasvaneet ihmiset kertoisivat että voivat hyvin ja toisen sukupuolen puuttuminen ei ole vaikuttanut mitenkään? Saisiko sillä rauhan kaikille? Ap

[/quote]Niin he ovat tehneetkin ihan valtamedioissa. Etkö ole huomannut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla