31v, ei miestä, ei lapsia:(
Opinnot vielä kesken ja osa-aikatyössä. Vapaa-ajalla harrastan ja käyn baareissa ja kuuntelemassa livemusiikkia jne. Tällä hetkellä olen elämääni tyytyväinen juuri näin, mutta pelottaa, että tulee kiire! Kun haluan ehkä kuitenkin joskus miehen ja lapsen. Kiinnostavia miehiä tulee hyvin harvoin vastaan.
Olen kaunis ja nuoren näköinen nainen, joten ehdokkaita on ja joka ikäluokasta, mutta suurin osa ei tunnu missään. Tunnen olevani kakkosluokan kansalainen, kun ei ole kaikkia normiasioita elämässä:( Pitäisikö tässä vain ottaa joku yhdentekevä, paperilla hyvä ja ostaa asunto ja tehdä lapsi, ettei ainakaan jää sitten tekemättä. Vai katsella vain elämää rauhassa eteen päin.
Kommentit (26)
Mä mietin 24-vuotiaaksi olenko jotenkin epänormaali kun en ole ikinä seurustellut. Olin toki tapaillut ja joskus ehkä jopa hieman ihastunutkin, mutta mitä sitä miestä ottamaan jos ei kunnolla kolahda. No, sitten sattui unelmienmies eteen ja alettiin seurustella. Nyt jo naimisissa. Ikää molemmilla 29v eikä omaa asuntoa tai lapsia näkyvissäkään. On tässä vielä aikaa :)
Älä liikaa murehdi. Mies tulee kohdalle kun on tullakseen. Itse olen todella onnellinen, että odotin sitä "oikeaa". Onnellisempi en voisi olla. Lapsia tulee kun ja jos tulee. Oman asunnonkin ehtii ostaa. Kaverit alkavat lisääntymään ja parilla on jo iso asuntolainakin, mutta me otetaan ihan rennosti miehen kanssa. Kaikki tulee kun on tullakseen.
"Puhu vain omasta puolestasi. Minä en halua lapsia enkä ole lainkaan surullinen kun käyn täällä. Sinä ja aloittaja sopisitte toisillenne. Kaksi yhtä säälittävää." - Kiitos, kiitos. mukava kuulla ja olet varmaankin myös mies? Oletin, että jos joku antaa palautetta edellisestä vuodatuksestani se alkaa tyyliin Hus hus, pois mies Vauva -palstalta. - Totta varmasti on, että on parempiakinpaikkoja tehdä tuttavuutta vastakkaisen sukupuolen edustajan kanssa kun Vauva -palsta. Mutta sen sijaan täällä on ymmärtääkseni tosinaan tai, ehkä useinkin -en vakituisesti ja säännöllilsesti seutaa tätä palstaa - on verraten "jänniä" keskusteluja, jotka käyvät, vähintäänkin kepesätä viihteestä, myös meille miehille; siviilisäädtyyn katsomatta. Minun on sitäpaitsi vaikea ymmärtää, että miksi palstan otsakkeen mukaiset lapset ne ihan pienemmätkin (Vauvat) ja yksinkertaisten, niiden rinnalla tapahtuva elo olisi "vain" naisten juttu.
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 18:33"]
"Puhu vain omasta puolestasi. Minä en halua lapsia enkä ole lainkaan surullinen kun käyn täällä. Sinä ja aloittaja sopisitte toisillenne. Kaksi yhtä säälittävää." - Kiitos, kiitos. mukava kuulla ja olet varmaankin myös mies? Oletin, että jos joku antaa palautetta edellisestä vuodatuksestani se alkaa tyyliin Hus hus, pois mies Vauva -palstalta. - Totta varmasti on, että on parempiakinpaikkoja tehdä tuttavuutta vastakkaisen sukupuolen edustajan kanssa kun Vauva -palsta. Mutta sen sijaan täällä on ymmärtääkseni tosinaan tai, ehkä useinkin -en vakituisesti ja säännöllilsesti seutaa tätä palstaa - on verraten "jänniä" keskusteluja, jotka käyvät, vähintäänkin kepesätä viihteestä, myös meille miehille; siviilisäädtyyn katsomatta. Minun on sitäpaitsi vaikea ymmärtää, että miksi palstan otsakkeen mukaiset lapset ne ihan pienemmätkin (Vauvat) ja yksinkertaisten, niiden rinnalla tapahtuva elo olisi "vain" naisten juttu.
[/quote]
Oletko kehitysvammainen?
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 17:48"]
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 17:40"][quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 17:16"]Opinnot vielä kesken ja osa-aikatyössä. Vapaa-ajalla harrastan ja käyn baareissa ja kuuntelemassa livemusiikkia jne. Tällä hetkellä olen elämääni tyytyväinen juuri näin, mutta pelottaa, että tulee kiire! Kun haluan ehkä kuitenkin joskus miehen ja lapsen. Kiinnostavia miehiä tulee hyvin harvoin vastaan. Olen kaunis ja nuoren näköinen nainen, joten ehdokkaita on ja joka ikäluokasta, mutta suurin osa ei tunnu missään. Tunnen olevani kakkosluokan kansalainen, kun ei ole kaikkia normiasioita elämässä:( Pitäisikö tässä vain ottaa joku yhdentekevä, paperilla hyvä ja ostaa asunto ja tehdä lapsi, ettei ainakaan jää sitten tekemättä. Vai katsella vain elämää rauhassa eteen päin. [/quote] Mun sisko sai ekan lapsensa 40v. Terve, ponteva ihana kuusivuotias on jo. Älä siis turhaan murehdi ja huoli. Sulla vielä aikaa :) Terkuin 35v itsekin vielä lapseton. [/quote]Kiva olla ouolikuollut kun lapsi täyttää 10.Miettikää vähän ..
[/quote]
Oli kiire korkeakouluopiskella ja asua ulkomailla, eikä vaihtaa vaippoja. Mikäs kiire se nyt on? Kun katselee nykypäivän wt-parikymppisiä, ne ne huonossa kondiksessa ja ylipainoisia ovat. Ei suinkaan akateeminen 35-vuotias. Sitäpaitsi nuorempi mieheni voi sitten hoitaa, mikäli joskus päätämme lapsia hankkia. Ja lastenhoitajat. Kyllä - joillain olisi siihen varaa.
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 18:25"]
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 18:22"]
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 18:17"]
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 18:10"]
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 17:46"]
Miksi haluat lapsen?
Tee niin kuin mammat täällä ja huijaa joku mies isäksi. Kyllä se siihen sopeutuu ja jää velvollisuudesta suhteeseen.
[/quote]
No jaa, niin. Hyvä kysymys. Haluaisin kasvattaa ja opettaa uutta ihmistä. Vauvakuumetta ei ole, en haaveile pullantuoksuisesta kotiäidin arjesta ja lastenvaateshoppailusta jne., mutta haluaisin kokea vanhemmuuden, elämisen oman jälkeläisen kanssa. Se, että saisin (ehkä) kasvatettua rakastamani miehen kanssa täysipäisen kansalaisen tähän yhteiskuntaan ja samalla kasvaa itse siinä ohessa. Tai ehkä lähinnä saada uuden puolen elämääni, ihmisenä voi kasvaa ilman lastakin.
Ja omillani toimeentulevana ja itsenäisenä ihmisenä lapsen hankkiminen ilman miestä toki onnistuisi, mutta haluan perheen. Huijaaminen ei kuulu tapoihini myöskään.
Ap
[/quote]
Sanoisin, että kannattaa vielä miettiä. Vaikutat aika harhaiselta käsityksinesi. Tajuatko yhtään millaista elämää vanhemmat elävät ja mitä se vaatii? Sulla aika idealistiset käsitykset...
[/quote]
No, en tietysti voikaan täysin tietää, kun ei sitä perhettä ole:D Kuinka moni nyt ylipäänsä tietääkään täysin, mihin ovat ryhtymässä perhettä perustaessaan?
Mutta ehkä valaiset minua tarkemmin, miltä osin käsitykseni ovat harhaisia ja millaista elämää ne vanhemmat sitten oikeasti elävät? MIelestäni en sanonut em. asioista vielä mitään..
[/quote]
Kultaseni, aloita vaikka miettimällä ihan normipäivää lapsiperheessä, mitä teet mihinkin kellonaikaan jne. Ja jos et osaa edes kuvitella mihin olet ryhtymässä perhettä perustaessasi niin kannattaa unohtaa koko juttu. Käy vaikka vierailemassa viikonloppu jonkun ystäväperheen luona.
[/quote]
Sen verran ollaan joo käytä lapsiperheissä, että enää ei käydä ja omia lapsia ei haluta.
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 18:22"]
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 18:17"]
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 18:10"]
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 17:46"]
Miksi haluat lapsen?
Tee niin kuin mammat täällä ja huijaa joku mies isäksi. Kyllä se siihen sopeutuu ja jää velvollisuudesta suhteeseen.
[/quote]
No jaa, niin. Hyvä kysymys. Haluaisin kasvattaa ja opettaa uutta ihmistä. Vauvakuumetta ei ole, en haaveile pullantuoksuisesta kotiäidin arjesta ja lastenvaateshoppailusta jne., mutta haluaisin kokea vanhemmuuden, elämisen oman jälkeläisen kanssa. Se, että saisin (ehkä) kasvatettua rakastamani miehen kanssa täysipäisen kansalaisen tähän yhteiskuntaan ja samalla kasvaa itse siinä ohessa. Tai ehkä lähinnä saada uuden puolen elämääni, ihmisenä voi kasvaa ilman lastakin.
Ja omillani toimeentulevana ja itsenäisenä ihmisenä lapsen hankkiminen ilman miestä toki onnistuisi, mutta haluan perheen. Huijaaminen ei kuulu tapoihini myöskään.
Ap
[/quote]
Sanoisin, että kannattaa vielä miettiä. Vaikutat aika harhaiselta käsityksinesi. Tajuatko yhtään millaista elämää vanhemmat elävät ja mitä se vaatii? Sulla aika idealistiset käsitykset...
[/quote]
No, en tietysti voikaan täysin tietää, kun ei sitä perhettä ole:D Kuinka moni nyt ylipäänsä tietääkään täysin, mihin ovat ryhtymässä perhettä perustaessaan?
Mutta ehkä valaiset minua tarkemmin, miltä osin käsitykseni ovat harhaisia ja millaista elämää ne vanhemmat sitten oikeasti elävät? MIelestäni en sanonut em. asioista vielä mitään..
[/quote]
Kultaseni, aloita vaikka miettimällä ihan normipäivää lapsiperheessä, mitä teet mihinkin kellonaikaan jne. Ja jos et osaa edes kuvitella mihin olet ryhtymässä perhettä perustaessasi niin kannattaa unohtaa koko juttu. Käy vaikka vierailemassa viikonloppu jonkun ystäväperheen luona.