Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Se tunne, ku exän nyksä näyttää elähtäneeltä crack-huoralta :D

Vierailija
07.01.2013 |

Teille uskallan iloni jakaa, muille en ehkä kehtaa hehkuttaa etteivät luulis katkeraksi :)

Sellanen mua 10v vanhempi skinny bitch, suttunen överimeikki ja nahkamekko päällä hihi. Ite sentään vaihdoin parempaan (nuorempaan, komeempaan, paremmin toimeentulevaan, lapsettomaan kuten minäkin ja kiltimpään).

Muistakaa mammat, jotka epätyydyttävässä suhteessa: teille voi oikeesti olla paljonkin parempi odottamassa! Älkää tyytykö epätyydyttäviin suhteisiin.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus käy niin, että se uusi eukko näyttää läskiltä crack-huoralta jos suhteen alkaessa.

Vierailija
2/17 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi roikut menneessä ja exässä noin kovasti vielä? Miksi olet noin kovin katkera? Koitahan päästä exästäsi yli.

Ja milloinko olet päässyt yli? Silloin kun sinulle on aivan sama, onko exällä uutta suhdetta vai ei ja jos on niin sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, miltä exäsi nykyinen näyttää :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

eläisit ihminen omaa elämääsi etkä kyyläis pahalla silmällä toisia.

Vierailija
4/17 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyksät tiedät? Minulla ei ole aavistuksen häivää miltä ex:n nykyinen näyttää, eikä kyllä kiinnostakaan. En ole nähnyt ex:ää eron jälkeen enkä aio nähdäkään.

Vierailija
5/17 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin kuvitella riemusi, nauti siitä! Ja odota vielä muutama vuosi, sitten se vasta karseelta näyttää.

Vierailija
6/17 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää nyt oli hetkellinen paha henki joka hörähti ton kuvan nähtyään. Mies teki mulle aika paljon kiusaa ja mollasi mut syylliseksi kaikkeen suhteessa. Siksi musta on hauskaa, että tilalle tulleessa on jotain, mitä minä voin arvostella ihan tuntematta.

Ite ette oo koskaan olleet ilmeisesti vahingoniloisia :) Oottepa yli-ihmisiä kerrassaan. Noh, minä en oo! Röhöhöhö

Vierailija
7/17 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aatella. Mahdat olla itse miss universumi, kyllä kai miehesi on vaihtanut sinut kauniimpaan...

Vierailija
8/17 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuullut vastaavia haukkuja ystäviltäni eksien uusista ja valitettavasti ne uudet ovat aina olleet kauniita.

Vierailija
9/17 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytöt ku ei tää oo katkeruutta, vaan hivenen pahansuopaa iloa vaan! Oisitte nyt iloinneet mun kanssa tän kerran :)

Kyllä, mulla oli kovat sydänsurut, onneksi jäivät melko lyhyiksi. Itse pariuduin jo miestä ennen uudelleen, ja oon kaikin puolin onnellinen tilanteeseen.

Ukko vaan tehnyt asioista vaikeita, jättänyt velkansa mulle maksamatta ym. kakkaa, joka ärsyttänyt.

Tottakai hän vaihtoi parempaan yhtä lailla kun minä - kun yhdessä ei tätä elämää onnistuttu elämään ja nyt käsittääkseni molemmat onnellisesti uusissa suhteissa :)

Vierailija
10/17 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan itsestäsi, ne olisivat aina mukanasi.

Kiva kuulla, että vaihdoit parempaan. Nauti :)

Vierailija
11/17 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä iloitsen kanssasi! Et kuulosta yhtään katkeralta. On oikein että sinä löysit itsellesi uuden, paremman miehen ja että olet nyt onnellinen. Eikä tuolta vahingonilolta voi välttyä! Ihme yli-ihmisiä täällä linjoilla onkin tänään.

Vierailija
12/17 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun hyvä ystävä meni naimisiin ihan kusipään kanssa. Yritin puhua kauniisti ennen naimisiinmenoa, mutta siinä vaiheessa kun tajusin että he pysyvät yhdessä, mutta jos en pidä nyt suutani kiinni, menetän ystäväni.

Pari v sitten erosivat ( tosi kova ylläri ) ja vkonloppuna tuli tämä ex vastaan uuden pimatsunsa kanssa. Kauniisti sanoi näytti ihan elähtäneeltä ryssähuoralta.

Olen kuitenkin heidän tyttärensä kummitäti, joten menin reippaasti moikkaamaan, toivottelemaan hyvät uudet vuodet ja esittelemään itseni tällä uutukaiselle.

Olivat lauantaina n klo 14 niin humalassa ettei kunnolla pysyneet pystyssä.

Lähdinkin nopeasti ja illalla soitin ystävälleni ja yhdessä naurettiin.

Niin, ei kannata huonompaan vaihtaa, jos vaihtaa aikoo.

Vierailija
13/17 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytöt ku ei tää oo katkeruutta, vaan hivenen pahansuopaa iloa vaan! Oisitte nyt iloinneet mun kanssa tän kerran :)

Kyllä, mulla oli kovat sydänsurut, onneksi jäivät melko lyhyiksi. Itse pariuduin jo miestä ennen uudelleen, ja oon kaikin puolin onnellinen tilanteeseen.

kun eksäsi vaikuttaa yhä elämääsi noin voimakkaasti.

Itse näin juuri somessa kuvan eksän uudesta tyttöystävästä ja heidän yhteisestä lapsestaan. Ihan keskisievä tyttö, kuten minäkin. Olisi nimittäin aivan hirveää nähdä eksänsä ruman kotkan kanssa. Siinä voisi sitten arvuutella, että edustaako tosiaan itse samaa tasoa. Harvahan sitä paria ainakaan huonompaan vaihtaa...

Vierailija
14/17 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä voiko se pitää paikkaansa, mutta väittävät joskus maailmassa eläneen sellaisenkin miehen, joka painotti naisen ominaisuuksia ihmisenä laajemmin kuin ulkoisen habituksen osalta.

Vahingonilo sinänsä ei ole minullekaan vierasta, mutta exäni nyxän ulkonäöstä en tiedä mitään. Sen sijaan tiedän, että he ovat onnettomia.

Vierailija
15/17 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

vakavasti. En mäkään ole mikään pahansuopuuden apostoli, mieluummin keskityn elämässä positiiviseen, mutta aika harmiton aloitushan tämä on. Ap haukkuu täällä nimettömänä sen sijaan, että messuaisi asiaa kaikille tutuille. Niin mäkin voisin tehdä. Olen tehnyt tänne aloituksia todella pikkumaisista jutuista, minusta on hyvä saada ne puretuksi jonnekin - kellekään ystävälle en viitsi niin matalamielisiä juttuja puhua.

Kyllähän ne eksät monesti vaikuttaa elämään, varsinkin, jos suhteessa on sattunut todella ikäviä asioita.

Vierailija
16/17 |
10.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkoista juoruakkojen touhua.

Vierailija
17/17 |
10.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostit sitten 6,5 vuotta vanhan keskustelun.

Ei vaan voi tajuta että miksi?