31v, ei miestä, ei lapsia:(
Opinnot vielä kesken ja osa-aikatyössä. Vapaa-ajalla harrastan ja käyn baareissa ja kuuntelemassa livemusiikkia jne. Tällä hetkellä olen elämääni tyytyväinen juuri näin, mutta pelottaa, että tulee kiire! Kun haluan ehkä kuitenkin joskus miehen ja lapsen. Kiinnostavia miehiä tulee hyvin harvoin vastaan.
Olen kaunis ja nuoren näköinen nainen, joten ehdokkaita on ja joka ikäluokasta, mutta suurin osa ei tunnu missään. Tunnen olevani kakkosluokan kansalainen, kun ei ole kaikkia normiasioita elämässä:( Pitäisikö tässä vain ottaa joku yhdentekevä, paperilla hyvä ja ostaa asunto ja tehdä lapsi, ettei ainakaan jää sitten tekemättä. Vai katsella vain elämää rauhassa eteen päin.
Kommentit (26)
Mulla puolestaan on sitoutumiskammoinen mies, jota kyllä rakastan, eikä muuta vikaa ole. Nyt on vielä aikaa katsoa rauhassa. Pelkään kuitenkin, että minun ollessa jotain 35-vuotias, hän päättää, että ei pysty ikinä muuttamaan edes yhteen tms. Sitten vasta kiire tulee.
Ai. Mä taas olen tosi onnellinen etten ole samanlainen kuin muut ja uskallan elää eri tavalla, omalla tavalla.
31-vuotiaalla on jo kiire, jos ei edes miestä ole ja lapsia haluaa.
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 17:25"]
Mulla puolestaan on sitoutumiskammoinen mies, jota kyllä rakastan, eikä muuta vikaa ole. Nyt on vielä aikaa katsoa rauhassa. Pelkään kuitenkin, että minun ollessa jotain 35-vuotias, hän päättää, että ei pysty ikinä muuttamaan edes yhteen tms. Sitten vasta kiire tulee.
[/quote]
Kuulostaa tutulta. Mies on sitoutunut, mutta ei osaa sanoa mitään tulevaisuudesta, haluaa vain kaiken jatkuvan niin kuin tähänkin asti. Olen vaan jo lähes 35. :( Tosin en tee ratkaisuja "normisyistä", mutta haluaisin lapsen.
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 17:36"]
31-vuotiaalla on jo kiire, jos ei edes miestä ole ja lapsia haluaa.
[/quote]
Lapsen voi tehdä myös yksin. Joskus niin on parempikin kun lukee näistä onnettomista parisuhteista...
Minä olen 38 ja odotan ensimmäistä lastani. Tapasin nykyisen mieheni 35-v. Sitä ennen olin sinkkuna n. 10 vuotta. Koskaan ei voi tietää, mitä elämä tuo tullessaan:)
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 17:16"]Opinnot vielä kesken ja osa-aikatyössä. Vapaa-ajalla harrastan ja käyn baareissa ja kuuntelemassa livemusiikkia jne. Tällä hetkellä olen elämääni tyytyväinen juuri näin, mutta pelottaa, että tulee kiire! Kun haluan ehkä kuitenkin joskus miehen ja lapsen. Kiinnostavia miehiä tulee hyvin harvoin vastaan.
Olen kaunis ja nuoren näköinen nainen, joten ehdokkaita on ja joka ikäluokasta, mutta suurin osa ei tunnu missään. Tunnen olevani kakkosluokan kansalainen, kun ei ole kaikkia normiasioita elämässä:( Pitäisikö tässä vain ottaa joku yhdentekevä, paperilla hyvä ja ostaa asunto ja tehdä lapsi, ettei ainakaan jää sitten tekemättä. Vai katsella vain elämää rauhassa eteen päin.
[/quote]
Mun sisko sai ekan lapsensa 40v. Terve, ponteva ihana kuusivuotias on jo. Älä siis turhaan murehdi ja huoli. Sulla vielä aikaa :)
Terkuin 35v itsekin vielä lapseton.
Miksi haluat lapsen?
Tee niin kuin mammat täällä ja huijaa joku mies isäksi. Kyllä se siihen sopeutuu ja jää velvollisuudesta suhteeseen.
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 17:40"][quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 17:16"]Opinnot vielä kesken ja osa-aikatyössä. Vapaa-ajalla harrastan ja käyn baareissa ja kuuntelemassa livemusiikkia jne. Tällä hetkellä olen elämääni tyytyväinen juuri näin, mutta pelottaa, että tulee kiire! Kun haluan ehkä kuitenkin joskus miehen ja lapsen. Kiinnostavia miehiä tulee hyvin harvoin vastaan.
[/quote]
Mun sisko sai ekan lapsensa 40v. Terve, ponteva ihana kuusivuotias on jo. Älä siis turhaan murehdi ja huoli. Sulla vielä aikaa :)
[/quote]Kiva olla ouolikuollut kun lapsi täyttää 10.Miettikää vähän ..
Sulla on vielä toivoa, toisin täällä. Oon 10 vuotta vanhempi ja miehetön ja lapseton.
Väkisin haluat siihen samaan perhehelvettiin, jossa suurin osa elää sinnitellen?
"31v, ei miestä, ei lapsia:( Opinnot vielä kesken ja osa-aikatyössä. Vapaa-ajalla harrastan ja käyn baareissa ja kuuntelemassa livemusiikkia jne. Tällä hetkellä olen elämääni tyytyväinen juuri näin, mutta pelottaa, että tulee kiire! Kun haluan ehkä kuitenkin joskus miehen ja lapsen. Kiinnostavia miehiä tulee hyvin harvoin vastaan.Olen kaunis ja nuoren näköinen nainen, joten ehdokkaita on ja joka ikäluokasta, mutta suurin osa ei tunnu missään. Tunnen olevani kakkosluokan kansalainen, kun ei ole kaikkia normiasioita elämässä:( Pitäisikö tässä vain ottaa joku yhdentekevä, paperilla hyvä ja ostaa asunto ja tehdä lapsi, ettei ainakaan jää sitten tekemättä. Vai katsella vain elämää rauhassa eteen päin."
Älä kysy, mitä sinkkumies tekee tällä palstalla, mutta kirjoituksesi oli melkein kuin omalta näppäimistöltäni. - Sanosin kyllä itseäni enemmän komeaksi kuin kauniikis mieheksi, - Ja baareissa viihdyn melko huonosti. - Toki toisinaan on mukava lähteä. Mutta onhan tämä, ehkä kaiketi "hieman" surullista, että me aktiiviset ja lapsettomat sinkut kirjoittelemme Vauva -paltalle. Ikäänkuin ei olisi parempaakaan tekemistä... Mutta, mutta mieluummin yksin kuin huonossa seurassa. Tylsää tietysti tässä sinkkuudessa on sekin, että huomaa tulevansa hieman valkioivaksi. En varmasti ole täydellinen, mutta uskoaskeni aikas kaukana siitä toisesta ääripäästäkään.
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 17:46"]
Miksi haluat lapsen?
Tee niin kuin mammat täällä ja huijaa joku mies isäksi. Kyllä se siihen sopeutuu ja jää velvollisuudesta suhteeseen.
[/quote]
No jaa, niin. Hyvä kysymys. Haluaisin kasvattaa ja opettaa uutta ihmistä. Vauvakuumetta ei ole, en haaveile pullantuoksuisesta kotiäidin arjesta ja lastenvaateshoppailusta jne., mutta haluaisin kokea vanhemmuuden, elämisen oman jälkeläisen kanssa. Se, että saisin (ehkä) kasvatettua rakastamani miehen kanssa täysipäisen kansalaisen tähän yhteiskuntaan ja samalla kasvaa itse siinä ohessa. Tai ehkä lähinnä saada uuden puolen elämääni, ihmisenä voi kasvaa ilman lastakin.
Ja omillani toimeentulevana ja itsenäisenä ihmisenä lapsen hankkiminen ilman miestä toki onnistuisi, mutta haluan perheen. Huijaaminen ei kuulu tapoihini myöskään.
Ap
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 17:48"][quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 17:40"][quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 17:16"]Opinnot vielä kesken ja osa-aikatyössä. Vapaa-ajalla harrastan ja käyn baareissa ja kuuntelemassa livemusiikkia jne. Tällä hetkellä olen elämääni tyytyväinen juuri näin, mutta pelottaa, että tulee kiire! Kun haluan ehkä kuitenkin joskus miehen ja lapsen. Kiinnostavia miehiä tulee hyvin harvoin vastaan.
[/quote]
[/quote]Kiva olla ouolikuollut kun lapsi täyttää 10.Miett[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 17:48"][quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 17:40"][quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 17:16"]Opinnot vielä kesken ja osa-aikatyössä. Vapaa-ajalla harrastan ja käyn baareissa ja kuuntelemassa livemusiikkia jne. Tällä hetkellä olen elämääni tyytyväinen juuri näin, mutta pelottaa, että tulee kiire! Kun haluan ehkä kuitenkin joskus miehen ja lapsen. Kiinnostavia miehiä tulee hyvin harvoin vastaan.
[/quote]
[/quote]Kiva olla ouolikuollut kun lapsi täyttää 10.Miettikää vähän ..
[/quote]
Miksi 50v olis puolikuollut? Ei madonnakaan siltä näytä?
No tossa ylhäällähän sulle heti ukko löytyi. Ei muuta ku hommiin.
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 18:06"]
"31v, ei miestä, ei lapsia:( Opinnot vielä kesken ja osa-aikatyössä. Vapaa-ajalla harrastan ja käyn baareissa ja kuuntelemassa livemusiikkia jne. Tällä hetkellä olen elämääni tyytyväinen juuri näin, mutta pelottaa, että tulee kiire! Kun haluan ehkä kuitenkin joskus miehen ja lapsen. Kiinnostavia miehiä tulee hyvin harvoin vastaan.Olen kaunis ja nuoren näköinen nainen, joten ehdokkaita on ja joka ikäluokasta, mutta suurin osa ei tunnu missään. Tunnen olevani kakkosluokan kansalainen, kun ei ole kaikkia normiasioita elämässä:( Pitäisikö tässä vain ottaa joku yhdentekevä, paperilla hyvä ja ostaa asunto ja tehdä lapsi, ettei ainakaan jää sitten tekemättä. Vai katsella vain elämää rauhassa eteen päin."
Älä kysy, mitä sinkkumies tekee tällä palstalla, mutta kirjoituksesi oli melkein kuin omalta näppäimistöltäni. - Sanosin kyllä itseäni enemmän komeaksi kuin kauniikis mieheksi, - Ja baareissa viihdyn melko huonosti. - Toki toisinaan on mukava lähteä. Mutta onhan tämä, ehkä kaiketi "hieman" surullista, että me aktiiviset ja lapsettomat sinkut kirjoittelemme Vauva -paltalle. Ikäänkuin ei olisi parempaakaan tekemistä... Mutta, mutta mieluummin yksin kuin huonossa seurassa. Tylsää tietysti tässä sinkkuudessa on sekin, että huomaa tulevansa hieman valkioivaksi. En varmasti ole täydellinen, mutta uskoaskeni aikas kaukana siitä toisesta ääripäästäkään.
[/quote]
Puhu vain omasta puolestasi. Minä en halua lapsia enkä ole lainkaan surullinen kun käyn täällä.
Sinä ja aloittaja sopisitte toisillenne. Kaksi yhtä säälittävää.
Täällä yksi joka vuosi ennen omia häitään oli vielä sinkku ja siskolle ja kaverille sanoin tuona iltana, että nyt alkaa jo tulemaan kiire, että vuoden päästä häät, mutta sulhasta ei vielä ole :)
Ja todellakin tasan vuosi siitä olin naimisissa, ja olemme edelleen. Meillä kolme lasta.
Ja tuota ennen en ollut vakavasti seurustellut. Silloin, kun tuntuu, että nyt on oikea, niin kannattaa rohkaista itsensä ja laittaa kaiken likoon :)
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 18:10"]
Miksi haluat lapsen?
[/quote]
No jaa, niin. Hyvä kysymys. Haluaisin kasvattaa ja opettaa uutta ihmistä. Vauvakuumetta ei ole, en haaveile pullantuoksuisesta kotiäidin arjesta ja lastenvaateshoppailusta jne., mutta haluaisin kokea vanhemmuuden, elämisen oman jälkeläisen kanssa. Se, että saisin (ehkä) kasvatettua rakastamani miehen kanssa täysipäisen kansalaisen tähän yhteiskuntaan ja samalla kasvaa itse siinä ohessa. Tai ehkä lähinnä saada uuden puolen elämääni, ihmisenä voi kasvaa ilman lastakin.
Ja omillani toimeentulevana ja itsenäisenä ihmisenä lapsen hankkiminen ilman miestä toki onnistuisi, mutta haluan perheen. Huijaaminen ei kuulu tapoihini myöskään.
Ap
[/quote]
Sanoisin, että kannattaa vielä miettiä. Vaikutat aika harhaiselta käsityksinesi. Tajuatko yhtään millaista elämää vanhemmat elävät ja mitä se vaatii? Sulla aika idealistiset käsitykset...
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 18:17"]
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 18:10"]
Miksi haluat lapsen?
[/quote]
Ap
[/quote]
Sanoisin, että kannattaa vielä miettiä. Vaikutat aika harhaiselta käsityksinesi. Tajuatko yhtään millaista elämää vanhemmat elävät ja mitä se vaatii? Sulla aika idealistiset käsitykset...
[/quote]
No, en tietysti voikaan täysin tietää, kun ei sitä perhettä ole:D Kuinka moni nyt ylipäänsä tietääkään täysin, mihin ovat ryhtymässä perhettä perustaessaan?
Mutta ehkä valaiset minua tarkemmin, miltä osin käsitykseni ovat harhaisia ja millaista elämää ne vanhemmat sitten oikeasti elävät? MIelestäni en sanonut em. asioista vielä mitään..
Sama täällä, paitsi että minulla on mies, joka ei halua lapsia.