Miesystävä tulossa illalla n. kuuden aikaan luokseni. Haluaisin tarjota alkudrinkin hänelle. Sopiiko munatoti tai irishcoffee?
Olen laittamassa ruuaksi alkusalaatti ja sitten kalaa ja perunoita. Valkoviiniä ruuan kanssa. Minkä teen alkudrinkiksi?
Kommentit (54)
Moscow Mule
Mojito
Dark & Stormy
Old fashioned
Nuo mitä ehdotat eivät ainakaan sovi.
Varmista nyt kuitenkin eka, että mies ei ole a)raitis tai b)autolla liikkeellä. Muuten menee pelkäksi sun kännäilyksi eikä ole kellään kivaa.
Alkudrinkin jälkeen ei jaksa syödä. Skumppa on tietenkin aina tyylikäs.
Tarjoa mieluiten tuplaviski on the rocks. Johnnie Walker red labelia.
Miksi pitää olla niin alkoholikeskeinen? Etkö pysty kontaktiin selvänä? Haluatko, että suhteenne perustuu tästä lähinkin alkoholiin?
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitää olla niin alkoholikeskeinen? Etkö pysty kontaktiin selvänä? Haluatko, että suhteenne perustuu tästä lähinkin alkoholiin?
Ensimmäinen ilonpilaaja ketjussa. Sä tarjoat varmaan vieraille hanavettä ja omenamehua.
Vierailija kirjoitti:
Tarjoa mieluiten tuplaviski on the rocks. Johnnie Walker red labelia.
Hyi helvetti. Jos tarjotaan tupaviskejä niin sitten kunnon viskiä eikä mitään koirankusta kuten Jim Beam tai Johnnie Walker.
Mä tiedän naisen joka joi oikean munatotin. Viinaa ja mehua johon dippasin hänen nähden munan. Hänelle ei riittänyt pelkkä juominen. Näin kun muistelee niin joskus on ollut naisen kanssa oikein kivaa.
Gin tonic on yleensä miesten mieleen.
Navasta tarjoiltu samppanja olisi paras alkudrinkki.
GT mutta tärkeintä on miten sen tarjoilee...
Vierailija kirjoitti:
Gin tonic on yleensä miesten mieleen.
Olen mies enkä ymmärrä koko Gin tonicin suosiota. Ginistä saa mm. hyvän Tom Collinsin kun laittaa sitruunamehua ja ruokosokerisiirappia. Helppo tehdä ja maistuu paljon paremmalle kuin GT.
Gin tonic