Mitä tuotetta ostavia pidät hiukan tyhminä?
Tässä ketjussa ei sitten suututa mistään :) itse pidän hiukan tyhminä juomakaakao- jauhetta ostavia ihmisiä. Samoin valmisruuat..
Kommentit (888)
Zinzinoon tai muihin verkostomarkkinointia pyramidipelien suojaverhoina käyttäviin huijauksiin mukaan lähteviä.
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 17:07"]
Eikö kukaan ole vielä maininnut ostos-tv:n tuotteita? Samaa sarjaa ovat ne seiskan ym roskalehtien sivuilla myytävät laihdutusvalmisteet ja magneettikorut.
[/quote]
Ostin joskus Proactive solution-ihonhoitotuotteita ja sain finniongelmani kuriin niiden avulla.
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 16:08"]iPhone ja muut applen tuotteet, lukuunottamatta jotain läppärietä heidän kohdallaan jotka valokuvaavat/tekevät musiikkia.
[/quote]
Macbook pro löytyy jolla pelkästään surffaan youtubessa ja lataan torrentteja.
Paras läppäri
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 17:16"]
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 17:10"]
Valtaosa lisäainepillereistä. D-vitamiini on hyödyllinen lähes jokaiselle, mutta melkein kaikki muut on turhia. Valtaosasasta pillereitä ei edes imeydy ne aineet ihmiseen...
Proteiinijauheet, jos ei ole kunnon bodari.
Tupakka.
Kaiken maailman ihme "energiarannekkeet" ja muut vastaavat. Hömppää.
Kaikki homeopatiset valmisteet.
Käytännössä pelkkiä mainoksia sisältävät lehdet, joista pitää kuitenkin vielä maksaa 5-10e.
[/quote]
No mulle ainakin on uskoteltu että pitää ottaa omega kapseleita ja vitamiineja ja d-vitamiinia. Siis ihan joka paikassa. Eikö ne imeydy ollenkaan? Syötän lapsillekin omegoita ja vitamiineja.
[/quote]
Ehkä ei kannata uskoa ihan kaikkea mitä täältä palstalta luet...
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 16:36"]Lightmehut ja -limsat ovat niin paljon paremman makuisia kuin sokerilitkut. Sori vaan.
[/quote]
Ei ole sori vaan tampio!
Vessa- tai talouspaperia pienessä paketissa. Isosta riittää pitkäksi aikaa ja on usein tarjouksessa. Pieniä nyssäköitä saisi olla joka viikko ostamassa.
Ihmiset jotka ostavat liemikuutioita.
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 17:27"]
Vessa- tai talouspaperia pienessä paketissa. Isosta riittää pitkäksi aikaa ja on usein tarjouksessa. Pieniä nyssäköitä saisi olla joka viikko ostamassa.
[/quote]
Miten pienistä puhut? Itse en voi ostaa juuri 8 rullan pakettia suurempaa, koska kannan ostokset kävellen kotiin. Niitä parin rullan pakkauksia en oikein minäkään ymmärrä.
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 17:27"]
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 16:36"]Lightmehut ja -limsat ovat niin paljon paremman makuisia kuin sokerilitkut. Sori vaan. [/quote] Ei ole sori vaan tampio!
[/quote]
Jaa, sinäkö sen mun makuaistimuksen päätätkin? Ihminen on yleensä sitä, millä nimellä toisia kutsuu. Terve!
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 17:10"]
Proteiinijauheet, jos ei ole kunnon bodari.
[/quote]
Ei tarvitse olla edes bodari. Se on ihan hyvä ravintolisä harrastelijatreenajallekin heti treenin jälkeen. Ja halpa sellainen. Tekee hyvää vetää juomat naamaan välittömästi treenin perään ja kiinteetä vähän myöhemmin..
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 17:33"][quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 17:27"]
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 16:36"]Lightmehut ja -limsat ovat niin paljon paremman makuisia kuin sokerilitkut. Sori vaan. [/quote] Ei ole sori vaan tampio!
[/quote]
Jaa, sinäkö sen mun makuaistimuksen päätätkin? Ihminen on yleensä sitä, millä nimellä toisia kutsuu. Terve!
[/quote]
Terve vaan eise sinun vika tietenkään ole jos makuaistivammaisen olet syntynyt. Polttiko äitisi röökiä odotusaikana? Viinaa? Imppasi?
Mä aloin oikein miettimään, mitä vastaisin tähän...En kyllä pidä ketään tyhmänä minkään ostoksen perusteella. Aika tyhmää on määrittää ihmisen älykkyyttä ostosten perusteella.
Tämän ketjun perusteella olen todella tyhmä:). Ja olen ihan varma, että ap:tä myöden kaikki muutkin suomalaiset.
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 15:28"]Jotain kukkasilla ja tuoksuilla varustettuja pikkuhoususuojia. Pyramidin muotoisia teepusseja.
[/quote]
Ostaako joku pyramiditeepusseja muka sen pyramidin vuoksi? Itse se on kyllä maku juttu. Kun sitä blueberry muffinia ei saa muunlaisena.
Kaikenlaista olen elämässä kokenut ja näkenyt, niin en jaksa stressata toisten ostoksista.
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 17:09"]
Magneettikoruja ostavat! :D :D :D Jos niillä oikeasti olisi jotain virkaa, niin johan lääkärit jo määräisivät niitä käyttöön....
[/quote]
En tiä onko tehoa vai ei, mutta kun lääkäreiden täytyy määrätä lääkkeitä, siihen heidät koulutetaan. Katsos kun länsimaissa kaikkeen on lääke, jolla hoidetaan oireita. Oikean syyn hoitaminen on sitte toinen tarina, johon itämainen lääketiede keskittyy.
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 16:39"]
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 16:00"][quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 15:36"] Guessin mitä tahansa tuotteita. Samaan hintaan saa oikeaa hopeaa, nahkaa yms. [/quote] Kaikki eivät halua eettisistä syistä käyttää nahkatuotteita. Lisäksi Guessillä on oma tyylinsä, jonka vuoksi ihmiset niitä ostavat. [/quote] Salli mun nauraa :D Guessin tuotteita ostavat eivät ole pätkääkään kiinnostuneet eettisyydestä.
[/quote]
No täällä on ainakin yksi Guess-tuotteen omistaja, joka (ilmeisesti) huonosta tyylitajustaan ja maustaan huolimatta on erittäinkin kiinnostunut eettisyydestä ja otan sen huomioon jokapäiväisessä elämässäni. Naurettavaa leimata kaikki yhtä merkkiä käyttävät joiksikin bimboiksi, jotka eivät välitä muista kuin itsestään.
Alkoholi. Valmis kastikkeet mihin lisätään vaa vesi.
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 17:15"]
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 15:27"]
Proteiinijauhoja ostavia.
Ellei nyt sitten kyse ole oikeasti jostain ammattiurheilijasta, joka ei oikeasti saa kaikkea tarvitsemaansa kohtuullisesta määrästä ruokaa. Mutta jos ostaja on joku 70kg mies tai 50kg nainen niin... No tän vuoksi Bulli tienasi viime vuonna satoja tuhansia :D
ostan hiusten kasvattamisen takia
[/quote]
[/quote]
Tätä tässä ketjussa luultavasti haettiin. Joku reppana ostaa proteiinijauhetta, koska luulee sen kasvattavan hiuksia. Viestin kruunaa se, ettei tuo henkilö ole osannut edes quotata :D
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 17:44"]
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 17:09"]
Magneettikoruja ostavat! :D :D :D Jos niillä oikeasti olisi jotain virkaa, niin johan lääkärit jo määräisivät niitä käyttöön....
[/quote]
En tiä onko tehoa vai ei, mutta kun lääkäreiden täytyy määrätä lääkkeitä, siihen heidät koulutetaan. Katsos kun länsimaissa kaikkeen on lääke, jolla hoidetaan oireita. Oikean syyn hoitaminen on sitte toinen tarina, johon itämainen lääketiede keskittyy.
[/quote]
Tämä on niin totta. Suurin osa ihmisten nykyisistä sairauksista johtuu muun muassa huonosta ruokavaliosta. Sen sijaan että ruokavaliota yritettäisiin parantaa, lääkärit vain kirjoittavat reseptin lääkkeelle. Ei niitä lääkäreitä potilaidensa hyvinvointi oikeasti kiinnosta. Ja suurin osa ihmisistäkin mieluummin syö sitä lääkettä vuodesta toiseen kuin muuttaisivat ruokatottumuksiaan.
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 17:07"]
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 15:59"][quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 15:55"] [quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 15:31"]Selvästi kalliimmat versiot jostakin tuotesta kun kaikki tuoteryhmään kuuluvat tuotteet ovat kuitenkin samaa paskaa. (Esim. pesuaineet, hammastahnat, jne.) [/quote] Hammaslääkärinä voin kertoa, että hammastahnoissa on suurikin ero. En ikinä ostaisi perus pepsodenttiä, joka ei suostu kertomaan käyttämiään kiillettä pilaavien aineiden määriä. Apteekista kannattaa ostaa hammastahna. [/quote] Minkä merkkinen? [/quote] Oxygenol on itsellä käytössä
[/quote]
Halvin Oxygenol on Prismassa n. 80 senttiä, joten sekö nyt sitten on parasta? Eli ei tarvitse Apteekkiin mennä ostamaan...