Mitä tuotetta ostavia pidät hiukan tyhminä?
Tässä ketjussa ei sitten suututa mistään :) itse pidän hiukan tyhminä juomakaakao- jauhetta ostavia ihmisiä. Samoin valmisruuat..
Kommentit (888)
Sipulikuutiot pakkasesta - kuinka kiire voi olla, ettei ehdi sipulia pilkkoa?
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 19:09"]
[/quote]
Mun entisessä lähikaupassa myytiin talvisin vain mätiä sipuleita. Silloin oli pakko turvautua pakasteisiin.
Lihavia, jotka ostavat karkkia, leivonnaisia, limsaa ja muita epäterveellisiä tuotteita.
[/quote]
Mulla on niin herkät silmät ettei tuu ruuanlaitosta mitään jos joudun pilkkoo sipuleita.
[/quote]Mä ostan näitä, jotta vältyn itkemiseltä. Sen verran herkät silmät, että varmaan tunnin verran pilkkomisen jälkeen kirveltää...
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 16:24"]
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 15:25"]
Pikkuhousunsuojien ostajia vähän ihmettelen - eikö semmoinen läpyskä kolminkertaista kenen tahansa valkovuodon.
[/quote]
Eiköhän niitä useammin käytetä niukkaan kuukautisvuotoon kuin mihinkään valkovuotoon.
Mitä itse käytät esim. viimeisenä vuotopäivänä?
[/quote]
Käytän kuukuppia. Ja olen kuullut useammankin ystävän käyttävän niitä nimenomaan valkovuotoon. Parhaimmillaan vielä parfymoituina versioina.
Ihan mitä vaan ylimääräistä tai liian kallista ostelevat, joilla ei ole vielä minkäänlaisia talletuksia sijoitettuna pahan päivän varalle tai sille varalle, että tulot välillä putoavat. Kuvittelevat kai työelämän jatkuvan keskeytymättömänä eläkkeeseen asti ja eläkkeen sitten aikanaan riittävän.
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 17:51"]Valmiiksi paistettua jauhelihaa, kanaa ja kalaa ja kahvimaito(siis se tuote, miten se eroaa tavan maidosta?)
En nyt pidä tyhmänä, mutta esim broilerisuikaleet on kanssa aika turhia, kun halvemmallakin pääsee ostaessa kokonaisen tipun. Saa hyödyntää liemessä jäämä-osat ja saa paljon maukkaampaa kanaa.
[/quote]Ilman kahvimaitoa ei voi elää! Kokeile!
Herbalife-uskovaiset, samoin kaikki muut verkostomarkkinoinnin uhrit. Homeopatiapillereiden käyttö saa aikaan myötähäpeää. Samoin huonosti käyttäytyvät tenavat joille ostellaan karkkia, leluja tms kun vähän vinkuvat kaupassa.
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 15:57"]
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 15:52"]
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 15:47"]
Tupakkaa, lähinnä mainoksista koostuvia aikakausilehtiä, marinoitua lihaa, ei-luomu kananmunia, mehupillejä, muovisia kertakäyttöastioita, valmisruokia, kertakäyttövaippoja...
[/quote]
Mitä vikaa mehupilleissä on? Lasten synttäreillähän ne on ihan oleelliset?
[/quote]
Turhaa muoviroskaa. Kyllä juoman voi juoda ilmankin. Jos pakko on pillillä juoda, niin hankkisi edes ei-kertakäyttöisiä pillejä.
[/quote]
Pillillä imeminen säästää hammaskiillettä.
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 20:04"]
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 15:57"]
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 15:52"]
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 15:47"]
Tupakkaa, lähinnä mainoksista koostuvia aikakausilehtiä, marinoitua lihaa, ei-luomu kananmunia, mehupillejä, muovisia kertakäyttöastioita, valmisruokia, kertakäyttövaippoja...
[/quote]
Mitä vikaa mehupilleissä on? Lasten synttäreillähän ne on ihan oleelliset?
[/quote]
Turhaa muoviroskaa. Kyllä juoman voi juoda ilmankin. Jos pakko on pillillä juoda, niin hankkisi edes ei-kertakäyttöisiä pillejä.
[/quote]
Pillillä imeminen säästää hammaskiillettä.
[/quote]
Tuo on totta, otan nestemäisen rautalääkkeen pillin avulla, säästyy hammaskiille. Täällä on liian paljon tietämättömyyttä.
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 18:34"]
Kapselikeittimiä ja muita kovasti mainostettuja turhakkeita...
[/quote]
Tällaiselle yksinasuvalle sinkulle tuo kapselikahvinkeitin on ollut yksi parhaista tavaroista pitkään aikaan. Saan juuri sen kupillisen kahvia kerralla ja kahvi vielä valmistuukin paljon nopeammin kuin aiemmin. Lisäksi saan samalla vaivalla jonkin ihanan laten tai cappucinon perus suodatinsumpin sijaan.
En luopuisi tuosta omasta kapselikeittimestä ihan helpolla. Sen verran ihastunut olen ollut laitteeseen siitä asti, kun sen hankin. Vanha kahvinkeitin (moccamaster eli ihan ok keitin sekin) tulee kaivettua esiin vain, kun tulee enemmän vieraita kylään.
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 17:27"]
Vessa- tai talouspaperia pienessä paketissa. Isosta riittää pitkäksi aikaa ja on usein tarjouksessa. Pieniä nyssäköitä saisi olla joka viikko ostamassa.
[/quote]
Yksinasuvana sinkkuna mulla kestää se 4-8 rullan pakettikin monta monta viikkoa. Eikä mun yksiössä olisi säilytystilaakaan isommalle määrälle. Ja olisi kaiken lisäksi aika vaivalloista raahata isompaa pakettia kaupasta, kun autoa ei ole.
Protskulisiä ostavat tyypit, mukaanluettuna kaikenmaailman lisäproteiinilla varustetut rahkat. Toki ymmärrän urheilijoilla ja silloin tällöin muillakin, mut pullukat perheet jotka lamppaa niitä ostoskoriin kauheen jauhelihan ja kanasuikaleiden sekaan herättävät välittömästi kysymyksen siitä MIHINKÖHÄN sitä lisättyä proteiinia tollaset määrät tarvitaan.
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 20:59"]Protskulisiä ostavat tyypit, mukaanluettuna kaikenmaailman lisäproteiinilla varustetut rahkat. Toki ymmärrän urheilijoilla ja silloin tällöin muillakin, mut pullukat perheet jotka lamppaa niitä ostoskoriin kauheen jauhelihan ja kanasuikaleiden sekaan herättävät välittömästi kysymyksen siitä MIHINKÖHÄN sitä lisättyä proteiinia tollaset määrät tarvitaan.
[/quote]
Kauheen läjän siis, ei kauheen jauhelihan, hehheeh, vaikka onhan toki jauhelihakin aika ällöä nyt ku asiaa ajattelen.
minusta ihmiset, jotka ostavat porkkanoita tai fairya ovat tyhmiä. samoin ne, jotka ostavat patonkia tai maitoa tai jauhelihaa.
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 16:13"]Pidän tälläisen ketjun aloittajaa vähän tyhmänä. Kun kaikilla on niin eri tilanne elämässä ja kaikki ei ole kotona saaneet kunnon kasvatusta että mitä vältellä. Miten sitä sitten osaisi itse ostaa kaiken aina oikein?
[/quote] tästä ketjusta ei pitänyt suuttua ;)
En tiedä, onko ko. tuotetta enää, mutta valmiiksi tietyllä kahvimäärällä valmiiksi täytettettyjä kahvinsuodatinpusseja. What??? Hulppea oli muuten kilohinta.
Vain vaikea fyysinen rajoite voisi ko. tarpeen selittää, mutta silloin luulisin jo olevan avustajankin käytettävissä.
Olutta ja siideriä. Sitä paitsi Jalostajan meksikonpata on tosi hyvää. Ei ihme et yhdenkin mies tekee niitä. Kun ei tykkää akkansa ruuasta.
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 16:05"]
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 15:59"]
Marinoitua lihaa, maustettuja kermavalmisteita, sipsidippijauheita, fun lightia, light-siidereitä ja hajustettuja pyykinpesuaineita ostavia.
[/quote]
Jarkyttyisit varmaan, mutta itse hamstraan noita sipsidippijauheita aina Suomen-lomilla ja kuskaan ne kalliilla lentokonekerosiinilla kotiin! Jonkun alkukantaisen makumuiston takia vain rrrrrakastan Taffelin Ranch- ja Sweet Chili -dippeja. En ole vastaavia loytanyt muualta.
[/quote]
Mä teen ihan samaa! Ei tosin tarvi olla ranch tai sweet chili tai ees Taffelin. Ja ruisleipää, mannaryynejä ja soijarouhetta kuskaan myös.