Mitä tuotetta ostavia pidät hiukan tyhminä?
Tässä ketjussa ei sitten suututa mistään :) itse pidän hiukan tyhminä juomakaakao- jauhetta ostavia ihmisiä. Samoin valmisruuat..
Kommentit (888)
Esim. Victoria's Secretin tuoksut ja rasvat. Onko älykästä maksaa 75% tuotteen hinnasta vain merkin takia?
Ostosteeveen tuotteet. Esim ne naurettavat kuntoilulaitteet ja ylihintaiset tökötit :D
Voin pahoin nähdessäni sanan ulkolainen.
"Kotilaisia ja ulkolaisia" tuotteita.
Kalja. Suomalaisten nuorten ja vanhempien vartaloa ja älykkyyttä kohentava tuote.
Tupakka. Tukehtukaa, jos haluatte, mutta toisten hengitysilman saastuttaminen on kieroutunutta.
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 17:51"]
Valmiiksi paistettua jauhelihaa, kanaa ja kalaa ja kahvimaito(siis se tuote, miten se eroaa tavan maidosta?)
En nyt pidä tyhmänä, mutta esim broilerisuikaleet on kanssa aika turhia, kun halvemmallakin pääsee ostaessa kokonaisen tipun. Saa hyödyntää liemessä jäämä-osat ja saa paljon maukkaampaa kanaa.
[/quote]
Mä pidän kyllä sua tosi tyhmänä, kun käytät "TAVAN" sanaa. Se on NIIIINNN urpoa ja on erittäin typerä ja ällö vääntö "TAVALLINEN" sanasta.!!! Jos et jaksa kirjoittaa "TAVALLISESTA MAIDOSTA", niin älä kirjoita ollenkaan.
Raskausarpien ehkäisyyn tarkoitettua voidetta ostavia pidän kyllä vähän vajaina. Mutta niillä yleensäkin on aivot valuneet vauvaan, joten maksakoot.
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 18:11"]
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 17:51"]
Valmiiksi paistettua jauhelihaa, kanaa ja kalaa ja kahvimaito(siis se tuote, miten se eroaa tavan maidosta?)
En nyt pidä tyhmänä, mutta esim broilerisuikaleet on kanssa aika turhia, kun halvemmallakin pääsee ostaessa kokonaisen tipun. Saa hyödyntää liemessä jäämä-osat ja saa paljon maukkaampaa kanaa.
[/quote]
Mä pidän kyllä sua tosi tyhmänä, kun käytät "TAVAN" sanaa. Se on NIIIINNN urpoa ja on erittäin typerä ja ällö vääntö "TAVALLINEN" sanasta.!!! Jos et jaksa kirjoittaa "TAVALLISESTA MAIDOSTA", niin älä kirjoita ollenkaan.
[/quote]
Joo, sun tekstisi onkin huippuesimerkki fiksusta tekstistä. :) Tuota tavan sanaa käytetään täällä ihan puhekielessä murteena.
Ja toisaalta, kun et itse jaksa kirjoittaa sanaa ällöttävä ällön sijaan niin sinulla ei ole hirveästi valittamista. :D
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 17:35"]
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 17:33"][quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 17:27"] [quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 16:36"]Lightmehut ja -limsat ovat niin paljon paremman makuisia kuin sokerilitkut. Sori vaan. [/quote] Ei ole sori vaan tampio! [/quote] Jaa, sinäkö sen mun makuaistimuksen päätätkin? Ihminen on yleensä sitä, millä nimellä toisia kutsuu. Terve! [/quote] Terve vaan eise sinun vika tietenkään ole jos makuaistivammaisen olet syntynyt. Polttiko äitisi röökiä odotusaikana? Viinaa? Imppasi?
[/quote]
Vaikuttaa vähän siltä, että teidän kummankin syntyessä ei kätilö ihan ehtinyt ottamaan koppia.
*ohis*
- Kaikkia Detox-juomia, Detox-laastareita yms.
- Merkkilaukkuja tyyliin Louis Vuitton, chanel jne.
Kapselikeittimiä ja muita kovasti mainostettuja turhakkeita...
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 16:58"]
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 16:04"]
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 15:47"]
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 15:25"]Pikkuhousunsuojien ostajia vähän ihmettelen - eikö semmoinen läpyskä kolminkertaista kenen tahansa valkovuodon. [/quote] Itse käytän tamponin kanssa noita.
[/quote]
Noitakin saa muuten kankaisina kestoversioina. En käytä niitä siksi, että olisin joku ekohörhö, vaan koska ne vain tuntuvat miellyttävämmiltä kuin ne muoviset. Ja ehkä siinä pidemmän päälle säästääkin.
[/quote]
Mikä ihmeen ekohörhö?! Mitä "hörhöä", pahaa siinä on jos haluaa varjella elinympäristöään ja saada se säästymään mahdollisimman elinkelpoisena lapsille ja lapsenlapsille? Perustele. Onko mielestäsi luonnonvaroja tuhlaava elämäntyyli oikeampi, se ei hörhömpi :/ *palmface*
[/quote]
Joskus tuntuu hörhöltä vaahdota juuri jostain muovisista pikkuhousunsuojista, mutta sitten käyttää ties kuinka paljon luonnonvaroja valmistuksessa vaatinutta tietokonetta tai älylaitetta sekä sähköä siihen, että saa vetää herneen nenään vauvapalstalla. Minä tuntisin itseni juuri hörhöksi, jos intoilisin kankaisista pikkuhousunsuojista niiden ekologisuuden takia. Voin tehdä niin paljon isompia valintoja luonnonvarojen säästämiseksi, kuten jättää lisääntymättä.
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 17:14"]
Näitä pikkupurkkeihin pakattuja danone actimel yms. sokerijugurtteja ostavat ovat kyllä aikamoisia höynäytettyjä idiootteja. Tulee ihan huono olo, kun miettii sitä sokerin määrää mikä niissä on. Puhumattakaan siitä, kuinka paljon turhaa muovijätettä ne tuottavat. Naurattaa, kun näitä myydään jollain "terveellisten bakteerien" nimillä, jotka ovat itse asiassa yhtiöiden tavaramerkkejä.
"Bifidus Actiregularis, Bifidus Regularis, Bifidus Digestivum, Bifidobacterium Lactis and its variants are marketing names generated by Danone (known in the United States of America as Dannon) for one of the specific bacteria it uses in its “Activia” range of yoghurt products." http://whatisbifidusregularis.org/
[/quote]
Mä ostan niitä, koska jostain ihmeen syystä ne näyttävät vähentävän mun mahani turvotusta. Ei ehkä kannata vetää niin typeriä johtopäätöksiä, että ajattelisit etten minä tietäisi miten paljon niissä on sokeria. Ärsyttää itseänikin, ja ostaisin kyllä heti makeuttamatonta tuotetta, jos sellaista olisi tarjolla. Olen yrittänyt juoda noiden sijaan esim. Gefilus-piimää, mutta tuloksena on ollut entistä kovempi mahan turpoaminen.
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 18:20"]
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 17:33"][quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 17:27"] [quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 16:36"]Lightmehut ja -limsat ovat niin paljon paremman makuisia kuin sokerilitkut. Sori vaan. [/quote] Ei ole sori vaan tampio! [/quote] Jaa, sinäkö sen mun makuaistimuksen päätätkin? Ihminen on yleensä sitä, millä nimellä toisia kutsuu. Terve! [/quote] Terve vaan eise sinun vika tietenkään ole jos makuaistivammaisen olet syntynyt. Polttiko äitisi röökiä odotusaikana? Viinaa? Imppasi?
[/quote]
Vaikuttaa vähän siltä, että teidän kummankin syntyessä ei kätilö ihan ehtinyt ottamaan koppia.
*ohis*
[/quote]
Ohis sulla on aivoissas ja toivottavasti housuissas. Sinun kaltaisia on siinnyt tähän maailmaan liikaa...
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 17:44"]
Kaikenlaista olen elämässä kokenut ja näkenyt, niin en jaksa stressata toisten ostoksista.
[/quote]
Kuka täällä stressaa?
Ihanaa sellainen ylitulkitseminen, kun pelkästään se että joku sanoo jostakin asiasta tarkoittaa, että hän stressaa asiasta.
Tämäkin on tietysti jokaisen oma asia, mutta "ylihintaisia" tuotteita ostavia joskus tulee ihmeteltyä. Tuoksukynttilä yli viisikymmentä euroa, merkkilaukku tuhansia euroja, naamarasva monen sadan euron hintaan. On ne varmaankin hienoja, mutta itse kyllä käyttäisin rahat toisin.
[/quote]
Voitko olla kertomatta lapsuustraumoistasi enempää, mua alkaa itkettää. Jos äitisi elää, niin kerro terveisiä!