Mitä tuotetta ostavia pidät hiukan tyhminä?
Tässä ketjussa ei sitten suututa mistään :) itse pidän hiukan tyhminä juomakaakao- jauhetta ostavia ihmisiä. Samoin valmisruuat..
Kommentit (888)
En pidä tyhminä einesten, herkkujen tai ns. paheellisten tuotteiden ostajia, mutta niiden ihmisten älykkyyttä epäilen, jotka ostavat erilaisia magneetti-, energia- tai pahoinvointirannekkeita, laihdutuspillereitä (enkä tarkoita näitä lääkärin reseptillä saatavia lääkkeitä) ja muita puoskarointiin liittyviä tuotteita.
Selluliittivoide.
Kalja,viina ja viini!
Itseruskettava aurinkovoide.
Oliko se ap, joka ihmetteli niitä einesjauhelihakastikepusseja (Italianpataa tms.)? Me ostetaan niitä usein vaellusretkille, ja jauheliha otetaan mukaan kuivattuna. Saattaisin tehdä samaa, js menisin vaikka pitkäksi ajaksi veneilemään tai alkeellisempiin mökkioloihin. Eivät tietty ole mitään gurmeeta, mutta nälkä lähtee, säilyvät huoneenlämmössä, eikä paina paljon.
Ja pakko kysyä myös, miksi niitä pyramiditeepusseja ei voisi laittaa biojätteisiin? Teehifistelijänä en juo pussiteetä kuin pakon edessä ja silloin otan aina noia pyramideja, jos on vaan saatavilla. Maku on hivenen parempi, kuin normipusseissa - oisko tee niissä hieman isompana jauheena?
Suuvesi.( hammaslanka, kielen harjaus,proppujen saalistaminen tehoavat paremmin.)
Muovipussin ostaminen kassalta, halvemmaksi tulee omat kauppakassit pitkällä aikavälillä.
Sokeristen pikkujogurttejen,murojen,einestuotteiden...onhan näitä.
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 15:49"]Tamponeja, pikkuhousunsuojia, rintaliivejä, meikkejä yms. ostavia. Siis naisia ylipäätään.
[/quote]
Rintaliivithän ne vasta turhat ovatkin, joo-o...huomaa että tietyillä miehillä on vaikeuksia asettua toisen asemaan.
Uuden koneen ostaja, jonka Windows tehyt tenät tai on hajottanut kovalevyn Windosilla. Ja uusi kone sitten kans Windowsilla. -Joku Linux-jakelu pitää koneen kunnossa...
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 16:49"]
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 15:49"]Tamponeja, pikkuhousunsuojia, rintaliivejä, meikkejä yms. ostavia. Siis naisia ylipäätään. [/quote] Rintaliivithän ne vasta turhat ovatkin, joo-o...huomaa että tietyillä miehillä on vaikeuksia asettua toisen asemaan.
[/quote]
Pikkupoika se on.
Ei ole vielä päässyt naisen makuun ja sehän harmittaa kovasti häntä.
Älä välitä.
Laihdutus tuoteet ja selluliittivoiteet. Laihduttaminen ja kiinteytyminen on ok, mutta ei se tule mitään tuotetta syömällä.. Vaan sen eteen pitää tehdä itse jotain! Moni vaan ei halua muutaa elintapojaan..
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 15:21"]Tää on helppo. Alkoholia, tupakkaa, arpoja, lottoa & muita rahapelejä, einesruokia.
[/quote] Miksi alkoholia? Ymmärrän, jos sitä ostaa suuria määriä säännöllisesti, mutta jos nauttii hyvän ruoan kanssa viiniä, miksi se tekee ihmisestä mielestäsi tyhmän?
Pidän vähän yksinkertaisina niitä, jotka ostavat kaikkia pika-aputuotteita, kuten laihdutuspillereitä. Ja suolalamppu! Suolahuoneesta voi olla apua hengitysoireista kärsiville mutta sellainen pieni surkea lamppu ei kyllä auta ketään
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 16:42"]
Oliko se ap, joka ihmetteli niitä einesjauhelihakastikepusseja (Italianpataa tms.)? Me ostetaan niitä usein vaellusretkille, ja jauheliha otetaan mukaan kuivattuna. Saattaisin tehdä samaa, js menisin vaikka pitkäksi ajaksi veneilemään tai alkeellisempiin mökkioloihin. Eivät tietty ole mitään gurmeeta, mutta nälkä lähtee, säilyvät huoneenlämmössä, eikä paina paljon.
Ja pakko kysyä myös, miksi niitä pyramiditeepusseja ei voisi laittaa biojätteisiin? Teehifistelijänä en juo pussiteetä kuin pakon edessä ja silloin otan aina noia pyramideja, jos on vaan saatavilla. Maku on hivenen parempi, kuin normipusseissa - oisko tee niissä hieman isompana jauheena?
[/quote]
Se pussimateriaali ei ole samaa kun "perusliptoneissa" perusliptonissa pussi on tehty paperista, pyramideissa se on sellasta ohutta muoviverkkoa = ei maadu. Itse ostan teet irtona ja käytän teepalloa. Teen kesäisin myös itse kaapiin teetä mm. vadelmanlehdistä, nokkosesta, mintusta tms. Sekaan sit teelehtiä tai pelkiä yrttejä.. Ihan oman fiiliksen mukaan.
Olen opiskellessa tehnyt kahta työtä, ja valmistunut etuajassa, joten en oikeastaan ihan aidosti päättele mitään ihmisten ostoksista heidän älyykkydestään. Tiedän mitä on, kun ruualaittoon on 10min aikaa (ja syömiseen se 5), sekä tiedän myös mitä on, kun kaupassa pitää käydä 10 minuutissa. Ei siinä pahemmin ala miettimään, onko joku tuote itsevaahtoutuva vai ei, onko jotain rasvaa järkeä ostaa hinnan puolesta vai ei (jos nyt vaan tarvitsee sitä kasvorasvaa)..
Tai no okei, jos joku herrasmies ostaa jallulehden, röökiaskin ja sikspäkin olutta, niin en nyt ainakaan mielessäni ajattele että tuossapa vasta fiksu mies.
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 16:36"]
Okei, sulla on sitten ehkä erilainen vuoto. Mulla on pari-kolme viimeistä päivää sellaisia muutamia ruskeita tippoja, ei todellakaan mitään järkeä tuhertaa jonkun kupin kanssa.
[/quote]
En nyt halua tehdä tästä mitään kuppivänkäysketjua, mutta pakko mainita että minä koen kupin nimenomaan kätevimpänä juuri siitä syystä, että se ei kuivata, joten sitä voi käyttää viimeisinäkin niukkoina päivinä samoin kuin niinä päivinä kun tietää, että vuoto voi alkaa muttei ole kuitenkaan alkanut. Niukkoina päivinä riittää paremmin kuin hyvin pienempi kuppi, joka on tosi helppo ja kätevä ja jota ei tarvi tyhjätä kuin aamuin illoin. Tuhertamiseksi en sen käyttöä kutsuisi. Runsaampina päivinä siinä on enemmän tuhertamista, kun joutuu tyhjäämään useammin.
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 16:04"]
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 15:47"]
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 15:25"]Pikkuhousunsuojien ostajia vähän ihmettelen - eikö semmoinen läpyskä kolminkertaista kenen tahansa valkovuodon. [/quote] Itse käytän tamponin kanssa noita.
[/quote]
Noitakin saa muuten kankaisina kestoversioina. En käytä niitä siksi, että olisin joku ekohörhö, vaan koska ne vain tuntuvat miellyttävämmiltä kuin ne muoviset. Ja ehkä siinä pidemmän päälle säästääkin.
[/quote]
Mikä ihmeen ekohörhö?! Mitä "hörhöä", pahaa siinä on jos haluaa varjella elinympäristöään ja saada se säästymään mahdollisimman elinkelpoisena lapsille ja lapsenlapsille? Perustele. Onko mielestäsi luonnonvaroja tuhlaava elämäntyyli oikeampi, se ei hörhömpi :/ *palmface*
Sori, mut mitä ideaa tässä ketjussa? :D Lähes jokainen joskus ostaa jotain listattuja juttuja. Tänään minäkin aion ostaa pakaste pasteijoita ja valmis italianpataa. Ensi viikolla aion tehdä pasteijat itse ja yleensä teen ruuat kaikki ruuat itse. Aina ei jaksa/viitsi.
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 16:50"][quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 16:49"]
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 15:49"]Tamponeja, pikkuhousunsuojia, rintaliivejä, meikkejä yms. ostavia. Siis naisia ylipäätään. [/quote] Rintaliivithän ne vasta turhat ovatkin, joo-o...huomaa että tietyillä miehillä on vaikeuksia asettua toisen asemaan.
[/quote]
Pikkupoika se on.
Ei ole vielä päässyt naisen makuun ja sehän harmittaa kovasti häntä.
Älä välitä.
[/quote]
Totta. :) suututtaa vaan kun aina saa kuulla miten rintaliivit ovat muka turhamaiset ja jotenkin miehiä varten. En pääsisi sängystä ylös selkäkipujen takia, jos en käyttäisi liivejä
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 16:54"]
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 16:42"]
[/quote]
Se pussimateriaali ei ole samaa kun "perusliptoneissa" perusliptonissa pussi on tehty paperista, pyramideissa se on sellasta ohutta muoviverkkoa = ei maadu. Itse ostan teet irtona ja käytän teepalloa. Teen kesäisin myös itse kaapiin teetä mm. vadelmanlehdistä, nokkosesta, mintusta tms. Sekaan sit teelehtiä tai pelkiä yrttejä.. Ihan oman fiiliksen mukaan.
[/quote]
Kiitos tiedosta. En ole koskaan kiinnittänyt siihen pussin materiaaliin huomiota, kun kahviloissa ei tarvitse miettiä jäteasiaa, eikä niitä pyramideja muutenkaan niin usein ole tarjolla.
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 16:00"][quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 15:36"]
Guessin mitä tahansa tuotteita. Samaan hintaan saa oikeaa hopeaa, nahkaa yms.
[/quote]
Kaikki eivät halua eettisistä syistä käyttää nahkatuotteita. Lisäksi Guessillä on oma tyylinsä, jonka vuoksi ihmiset niitä ostavat.
[/quote] Salli mun nauraa :D Guessin tuotteita ostavat eivät ole pätkääkään kiinnostuneet eettisyydestä.