Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tuotetta ostavia pidät hiukan tyhminä?

Vierailija
30.11.2014 |

Tässä ketjussa ei sitten suututa mistään :) itse pidän hiukan tyhminä juomakaakao- jauhetta ostavia ihmisiä. Samoin valmisruuat..

Kommentit (888)

Vierailija
721/888 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi suosikki ylitse muiden: RASVATON MAITO.

Rasvatonta maitoa kannattaa ostaa vain, jos haluaa lihottaa lastaan.

Vierailija
722/888 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Microsoftin tuotteet, esim. Windows.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
723/888 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku listasi tänne sen saippua-automaatin, Dettol taitaa olla nimeltään. Se on kyllä oikeasti hyödyllinen ostos, kun perheessä on pieniä lapsia. Käsipesuja kun vasta opetellaan, niin ne muoviset pumppupullot kaatuu, kun lapsi yrittää pumpata. Keraamisissa täyttöpulloissa taas on liian raskas se pumppu, ja lopulta sekin pullo kaatuu ja kolisee ympäri allasta/vessaa. Automaatti on myös niin jännä vempele, ettei lapsia tarvitse kahta kertaa käsipesulle käskeä.

Mutta se annostelee sitä saippuaa aivan liikaa! Varsinkin lapsen käden kokoon nähden. Ostin tasan yhden uuden säiliön ja sen jälkeen työnsin kaappiin, kauheaa rahan kulua. Tavallinen pumppupullo on ihan paras. Ainakaan meidän 3v ei sitä saa nurin ja sitä pienempänä olen ollut itse auttamassa käsien pesussa ja olen myös opettanut ettei pumppua tarvitse painaa ihan pohjaan, jolloin saippuaa tulee sopiva määrä.

Vierailija
724/888 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kossu, Jallu ja vastaavat viinat. Niin junttia.

Vierailija
725/888 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joulukuusen ostajia

Miksi? Ei kaikki osaa tai ehdi kuusta kaataa, osa taas allergisia oikealle kuudelle.

Meillä oli aina kotona itse kaadettu kuusi, mutta kuusiallergian puhetta vietetään joulua nykyisen muovisen version äärellä. Ajaa saman asian eikä tarvii kastella.

Lisäisin tähän "ei kaikki osaa tai ehdi" -listaan sen kaikkein oleellisimman: ei läheskään kaikilla ole omaa tai tutun metsää, mistä käydä kaatamassa.

Vierailija
726/888 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyhtökaura. 

Vierailija
727/888 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku listasi tänne sen saippua-automaatin, Dettol taitaa olla nimeltään. Se on kyllä oikeasti hyödyllinen ostos, kun perheessä on pieniä lapsia. Käsipesuja kun vasta opetellaan, niin ne muoviset pumppupullot kaatuu, kun lapsi yrittää pumpata. Keraamisissa täyttöpulloissa taas on liian raskas se pumppu, ja lopulta sekin pullo kaatuu ja kolisee ympäri allasta/vessaa. Automaatti on myös niin jännä vempele, ettei lapsia tarvitse kahta kertaa käsipesulle käskeä.

Mutta se annostelee sitä saippuaa aivan liikaa! Varsinkin lapsen käden kokoon nähden. Ostin tasan yhden uuden säiliön ja sen jälkeen työnsin kaappiin, kauheaa rahan kulua. Tavallinen pumppupullo on ihan paras. Ainakaan meidän 3v ei sitä saa nurin ja sitä pienempänä olen ollut itse auttamassa käsien pesussa ja olen myös opettanut ettei pumppua tarvitse painaa ihan pohjaan, jolloin saippuaa tulee sopiva määrä.

Meillä se automaatti meni sekaisin ja alkoi itsekseen lirutella saippuaa ilman että ketään tai mitään oli lähelläkään. Käyttö loppui siihen.

Vierailija
728/888 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekokynnet, botox, lävistykset. 

Vierailija
729/888 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En pidä tyhmänä ketään light-tuotteita ostavia mutta en ymmärrä, miksi niitä pitää ostaa. Limppari tai mehut ei ole pakollinen osa terveellistä ruokavaliota, jugurtin ja rahkat saa maustamattomina...  

Mä aloin juoda light-limua täysi-ikäisyyden kynnyksellä, kun halusin välttää sokeria. Mulla hampaat oli kärsineet lapsena jo luultavasti sairaudenkin takia että halusin pitää niistä huolta. Ja limua siis join todella harvoin ja juonut edelleen, lähinnä pizzan kanssa tai reissussa. Myöhemmin liput vaihtuneet pääasiassa kivennäisveteen.

Uskon että vaihdoksesta oli apua.

Eikä kaikki ihmiset pidä esim kahvista, teestä tai mehuista.. Mut silti haluavat joskus jotain muutakin kuin vettä..

Mitä tulee diabeetikoihin.. Ja meinaatko että diabeetikko pystyy noin vain luopumaan kaikista herkuista? Loppuelämäksi? Pystyisitkö itse muuttamaan ruokavaliosi niin askeettiseksi, ettet koko loppuelämäsi aikana saisi juoda tai syödä mitään mikä maistuu mielestäsi hyvälle? Ja joskus hätätilanteessa tulee se sokerikin tarpeeseen.

Mehuissa ja limppareissa on hedelmähappoja ja hampaille epäedullinen ph-arvo. Sokeri ei ole ainoa asia, joka tekee niistä epäterveellisiä.

En ole missään vaiheessa väittänyt, että diabeetikon pitäisi luopua KAIKISTA herkuista, kirjoitin nimenomaan tuotteista, joista on suhteellisen helppoa valita se luontaisesti sokeriton tai vähäsokerinen vaihtoehto tai jättää kokonaan syömättä/juomatta. Missä muka toin esille, että diabeetikon pitäisi pystyä noin vain luopumaan kaikista herkuista? En enää yhtään ihmettele uutisia suomalaisten huonosta sisälukutaidosta.

En ole myöskään ottanut kantaa ruokavalion muuttamisen helppouteen enkä ylipäätään ihmisten kokonaisruokavalioon, kunhan ihmettelin ääneen omasta mielestä muutamia epäloogisia valintoja niin kuin monet muutkin tähän ketjuun kirjoittaneet. Täällä on mainittu monia tuotteita ja ruokia, joita itse ostan säännöllisesti mutta en silti vedä asiasta hernettä nenään.

Vierailija
730/888 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

KORTONKEJA

Eihän karkkejakaan syödä paperi päällä.😂

Vierailija
731/888 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

KORTONKEJA

Eihän karkkejakaan syödä paperi päällä.😂

Paperittomat karkit ei tee raskaaksi ja suojaa sukupuolitaudeilta... 

Vierailija
732/888 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyhtökaura. 

Ravinnerikasta suomalaista ruokaa. Jos pitää mausta, niin eikös tuossa ole kaikki kohdallaan?

Vierailija
733/888 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä tätä täysmaito vs. rasvaton maito -keskustelua. MIKÄÄN kaupoissa myytävä ei ole suoraan lehmän tissistä tullutta raakamaitoa vaan kaikki maito separoidaan ja vakioidaan (eli niiden rasvaprosentti säädetään sopivaksi). Täysmaidossa, kevytmaidossa ja rasvattomassa maidossa ei ole mitään eroa valmistustavassa, ainoa ero on valmiin tuotteen rasvan määrä.

Tyydyttynyt eläinperäinen rasva ei ole terveellistä yhtään millään mittapuulla, joten en ymmärrä tätä täysmaito-propagandaa. Sille ei ole mitään järkiperusteita. Itse en juo lainkaan tissimaitoa, ei kuulu mielestäni aikuisen ruokavalioon.

Vierailija
734/888 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekokuituisia vaatteita ostavat ihmiset ovat erittäin tyhmiä,tuhotaan meret ja eliöt muovilla ja sitten näitä vielä ostellaan harvase päivä... kertakäyttömuotimuovirättejä.

Sit tietty ne tupakan ostajat :/

Valmiiksi pilkottujen salaattien tms. suurissa muovipakkauksissa ostajat...

Vierailija
735/888 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Proteiinijauhoja ostavia.

Ellei nyt sitten kyse ole oikeasti jostain ammattiurheilijasta, joka ei oikeasti saa kaikkea tarvitsemaansa kohtuullisesta määrästä ruokaa. Mutta jos ostaja on joku 70kg mies tai 50kg nainen niin... No tän vuoksi Bulli tienasi viime vuonna satoja tuhansia :D

Monessa työpaikassa et pysty 3h välein syömään ruokaa josta saisi tarvittavan määrän proteiinia. Sekä treenin jälkeen olisi suotavaa saada nopeasti imeytyvää proteiinia (jauhe). 70kg on jo aika lihaksikas mies jos pituutta on 170cm ja rasvaprosentti on alhainen ;)

Vierailija
736/888 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dänkin ostaminen kaduilta kun voi itse kasvattaa

Vierailija
737/888 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joulukuusen ostajia

Kun ei viitsis varastaakkaan..

Vierailija
738/888 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiusvärit

Pelikoneiden pelaaminen (Ray)

Veikkaus

Tupakka

Alkoholi

Hajustetut pesuaineet

Kahvi

Vierailija
739/888 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se ihme käsienpesuainevehje, joka on hygieeninen kun ei siihen tarvitse koskea. Mitä ihmeen väliä sillä on, kosketaanko johonkin vai ei saippuaa otettaessa kun kädet kuitenkin pestään.

Ihmettelin tätä myös ennen, mutta sitten tajusin, että ei ne pöpöt välttämättä siinä pestessä lähde. Etenkin, jos vaan huolimattomasti pesee.

Kunnon käsienpesu pesuaineella tulee kestää muistaakseni 20-40 sekuntia (siis se saippuan hierominen käsiin ja joka sormenhankaan ja kynsinauhoihin jne), että mahdollisimman paljon pöpöjä kuolee.

Pesuainepumppu tai ovenkahva tai joku muu sellainen, johon moni koskee on hyvä bakteerien levittäjä. Aina parempi, jos ei paljain käsin tarvitse koskea.

Vierailija
740/888 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prismasta vaatteensa ostavia pidän juntteina.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan neljä