Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

minkälainen on tuntemasi Anja?

Vierailija
30.11.2014 |

Niin.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha vainoharhainen muori!

Vierailija
22/26 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoppo joka on ryypännyt äitini lapsuudesta asti :( Ja vieläkin jaksaa. Näin hänet viimeksi ihan pienenä, oisinkohan ollut n. 3-4-vuotias. Ei olla missään tekemisissä koska hän on aina kännissä eikä pidä lupauksiaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni ex. Oikein kaunis, fiksu ja mukava nainen, mutta minä sain kuin sainkin miehen ihastumaan itseeni ja menemään jopa kanssani naimisiin.

Vierailija
24/26 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 19:40"]Sydämellinen, nuorekas ja herttainen isoäiti/äiti.
[/quote]

Ihan kuin mun näppikseltä, juuri samanlainen Anja mielessä! :)

Vierailija
25/26 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 20:12"]

Avulias, ihana, oman elämänsä sankari, rakas isoäiti ja isoisoäiti

[/quote]

Jestas. Mä olin tulossa kirjoittamaan samaa. :D

Vierailija
26/26 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 20:54"]Mieheni ex. Oikein kaunis, fiksu ja mukava nainen, mutta minä sain kuin sainkin miehen ihastumaan itseeni ja menemään jopa kanssani naimisiin.
[/quote]

Onko sulla mahdollisesti todettu persoonallisuushäiriöitä tai sosiopaattisia taipumuksista? Taidat yleisesti ottaen olla muutenkin luonteeltasi itsekeskeinen, "terveellä tavalla" ylimielinen, kilpailuhenkinen, kateellinen ja tyytymätön. Ja aina tuntuu että ihmiset ei osaa käyttäytyä sun seurassa oikealla tavalla ja kunnioittaa sua, josta seuraakin jatkuvasti konflikteja. Sähän olet yleensä se uhri ja väärinymmärretty, vai mitä?.. ja saat myös miehesi uskomaan niin. Varmaankin vaikeuksia tuntea sympatiaa ja empatiaa muita kohtaan mut hei, ne ei vaan oo sun tyylisiä juttuja eiks niin! :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yksi