Kenelle soitetaan, kun opettaja
Koko ajan poissa töistä? Kuulemma "flunssaa". Poissaoloja on yli 100 ja pitkälti. Oppilailla sitten kaikenlaisia epäpäteviä sijaisia.
Kommentit (16)
Tässä järjestyksessä:
Opettajalle, Rehtorille, aluerehtorille, koulutoimenjohtajalle, opetuslautakunnalle, kaupunginhallitukselle
Sinulla ei ole mitään oikeutta tietää, miksi opettaja on poissa. Ikävää tietysti lapsille, että on sijaisia. Valitettavasti opettajatkin sairastavat. Poissaolojen määrä on niin suuri, että varmasti asiaan on kiinnitetty koulusta huomiota. Syy voi olla mikä vaan aina juopottelusta syöpähoitoihin, mutta sinulle asia ei kuulu.
Minä en pysy edes perässä kuka lasta opettaa koulussa. Hain lapsen koululta ja oli jo kolmas eri opettaja, sijaisen sijainen. Ensimmäinen sijainenkin on ollut jo kuukausia opettamassa. Välillä oli neljäskin eri opettaja.
No samalla logiikalla oppilaankaan poissaolot eivät kuulu opelle. Ja ei, en ole koskaan lintsannut. Oma lapseni on vasta vauva. Huvittaa vain tämä tekopyhyys. Ope saa lusmuilla viikkotolkulla, oppilas ei.
Olen opettaja ja tunnen todella paljon opettajia. Yhtään turhia sairaslomia pitävää opettajaa en tunne. Itse olen kymmenen vuoden aikana ollut kaksi kertaa poissa pari päivää. Tässä teidän tapauksessanne on selvästi kyse vakavammasta asiasta, mutta sin et näytä olevan huolissasi opettajan terveydestä lainkaan. Hänellä on koko ajan ollut sijainen. Asia on kunnossa.
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 16:11"]Olen opettaja ja tunnen todella paljon opettajia. Yhtään turhia sairaslomia pitävää opettajaa en tunne. Itse olen kymmenen vuoden aikana ollut kaksi kertaa poissa pari päivää. Tässä teidän tapauksessanne on selvästi kyse vakavammasta asiasta, mutta sin et näytä olevan huolissasi opettajan terveydestä lainkaan. Hänellä on koko ajan ollut sijainen. Asia on kunnossa.
[/quote]
Tiedän parikin lintsaavaa opea. Ovat itse mulle kertoneet että meluavat kakarat vituttaa ja hakevat usein jonkun tekosyyn varjolla saikkua.
Sama ongelma täällä. Lapsemme opettaja jatkuvasti pois.
No ei kai siitä kenellekään voi soittaa. Tai voi, vaikka rehtorille, mutta ei se asialle mitään mahda jos opettajalla on esim. virka ja poissaoloista asianmukaiset todistukset.
Minä soitan sossulle. On varmaan joku juoppo ja open omat lapset vaarassa.
Tekopyhät opet alapeukuttaa