Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies haukkui,kun kerroin etten saa koskaan orgasmia seksin aikana.

Vierailija
18.01.2015 |

Ollaan vuosia oltu yhdessä.Tänään kerroin,etten ole saanut koskaan orgasmia yhdynnässä ja mies hakkui minut pystyyn.Muilla tavoin saan kyllä mutta mies ei ole kovin halukas käyttämään muita tapoja,esim suuseksin avulla.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 18:05"]

Mitä hän tarkalleen ottaen sanoi sinulle? 

[/quote]

Vierailija
2/17 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs kerroit? Oliko pakko pahoittaa miehen mieli? Sitten vielä ihmettelet kun kiihtyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hän tarkalleen ottaen sanoi sinulle? 

Vierailija
4/17 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 18:04"]

Mitäs kerroit? Oliko pakko pahoittaa miehen mieli? Sitten vielä ihmettelet kun kiihtyy.

[/quote]

Mahtava parisuhde, näyttele orgasmia ettei mies pahoita mieltään!

Vierailija
5/17 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kans ihmettelen miks kerroit. Mekin ollaan miehen kanssa oltu vuosia yhdessä, eikä hän tiedä etten ole ikinä saanut orgasmia. Itsetyydytystä en ole ikinä harrastanut kun ei kiinnosta, ja seksiä miehen kanssa vain koska hän haluaa. Hänelle esitän olevani kuin mikäkin kiimainen kissa, vaikka oikeasti ei voisi vähempää kiinnostaa. Olen varmaankin ns aseksuaali. Muissa asioissa olen täysin rehellinen.

Vierailija
6/17 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa puolestasi. Valitettavasti valtaosa suomalaisista miehistä ei osaa käyttää vehjettään oikein, pahimmassa tapauksessa sen kokokaan ei ole riittävä. Suosittelenkin jatkamaan etsimistä, meri on täynnä. ;)

Vierailija
7/17 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se piti erikseen kertoa? Mä en ole koskaan saanut orgasmia. Kai mies sen on jo tajunnut, kun ollaan niin kauan seksiä harrastettu. Jos sun mies yllättyy kuulessaan, ettet ole saanut orgasmia, se tusin on ollut kovin tarkaavainen pedissä. Eikös orgasmin tulisi näkyä ja tuntua ihan kunnolla miehellekin? Kerro sille, että kaikki naiset ei vaan saa. Ja kannattaisi miettiä, kuinka hyvä mies se oikeen on, jos ei suostu kokeilemaan seksissä mitään uutta sinun vuoksesi.

Vierailija
8/17 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olettaako että saat orgasmin pelkästään yhdynnässä? Ettei ole siis mitään sormetteluja siinä yhteydessä? En minäkään saa yleensä pelkistä työnnöistä orgasmia, aika harva nainen taitaa saada. Useimmat miehet eivät taida pystyä pidättelemään niin pitkään, että nainen kerkeäisi saamaan orgasmin ennen kuin mies tulee, jos pelkillä työnnöillä pitää pärjätä. 

Ja te jotka sanotte, että pitikö pahoittaa miehen mieli... Ehkä ap on kyllästynyt siihen ettei koskaan itse saa, ja koitti saada miestä innostumaan enemmän suuseksistä tms, jotta hän voisi saada. En tiedä millä tyylillä ap on asian ilmaissut, mutta jos hän koittanut sanoa sen loukkaamatta, niin ap:tä ei voida syyttää. 

Vierailija
9/17 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 18:06"]Mä kans ihmettelen miks kerroit. Mekin ollaan miehen kanssa oltu vuosia yhdessä, eikä hän tiedä etten ole ikinä saanut orgasmia. Itsetyydytystä en ole ikinä harrastanut kun ei kiinnosta, ja seksiä miehen kanssa vain koska hän haluaa. Hänelle esitän olevani kuin mikäkin kiimainen kissa, vaikka oikeasti ei voisi vähempää kiinnostaa. Olen varmaankin ns aseksuaali. Muissa asioissa olen täysin rehellinen.
[/quote]

Tietenkään et voi ymmärtää, sinullehan seksi on pakkopullaa.

Ap, oletko feikannut orgasmin? Silloin ymmärrän miehen reaktion. Tyydyttävä seksielämä on parisuhteen kunmankin osapuolen oikeus ja jos mies ei ole halukas opettelemaan tietä sinun onneesi, kannattaa mies pistää kiertoon. Jos orgasmittomuus ei sinua haittaa niin jatkatte samaan malliin.

Vierailija
10/17 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mies luulee sun saaneen orgasmeja, Siis eikö ne ole aika selviä? Ootko feikannut tämän koko ajan?

Vierailija
11/17 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti naisten kyky saada tai olla saamatta orgasmi yhdynnässä on kiinni fysiologiasta, joka taas johtuu perintötekijöistä. Kerro se miehellesi. En minäkään ole koskaan saanut yhdynnässä orgasmia. Mieheni tietää sen kyllä, koska en ole halunnut valehdella hänelle. Minusta ei ole koskaan tuntunut hyvältä laittaa emättimeen yhtään mitään, ei edes silloin, kun olen kiihottunut. Niin vain on. Joten dildotkin ovat minusta aivan turhia kapineita.

Vierailija
12/17 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mies luullut että saat ja nyt kerroit, ettet saakaan? Etkö itse muka olisi pahoittanut mieltäsi vastaavasta ilmoituksesta, varsinkin jos se tapahtui riidan aikana. Tottakai seksistä ja mieltymyksistä kannattaa jutella, mutta onhan se, että vuosien jälkeen paukauttaa, ettei nauti seksistä kumppanin kanssa, aika märkä rätti kasvoille. 

Vierailija
13/17 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosia yhdessä ja vasta nyt tuli puheeksi? Jos tuollainen puhumattomuus on yleistä, niin ei ihme jos suomalaisilla on huono seksielämä.

Vierailija
14/17 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 18:04"]

[/quote]

Ei tuollaisesta kyllä kannata kenenkään suuttua. Ei oma avovaimonikaan ole koskaan saanut penetraatiosta orgasmia, siksi harrastankin suuseksiä tai sormilla, jotta hän tulisi. En ole koskaan siitä ottanut nokkiini.

Vierailija
15/17 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti, kuinka vähän te oikein keskustelette kumppanin kanssa, jotka ette ole kertoneet miehellenne koskaan, ettette saa orgasmia seksin aikana?? Siis että mieskö ei ole KOSKAAN edes kysynyt että tulitko, vai oletteko jotenkin feikanneet orgasmin aina? Täh? Kyllä me keskustelemme aina seksin jälkeen siitä että kuinka hyvää seksi oli ja jos jompi kumpi ei tullut niin toinen sen tietää, enkä itse edes osaisi huijata orgasmia :o Lisäksi jos minä tulen ennen miestäni, niin pidämme tauon koska en voi jatkaa vähään aikaan, joten sinällääkin olisi outoa jos mies ei huomaisi koskaan orgasmia.

Vierailija
16/17 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko sä sitten näytellyt tähän asti? Sellaisesta on kyllä oikeus suuttua.

Vierailija
17/17 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kuusi